MuscleMeat

Hi

Bezoekers in dit topic

ik observeer dat de reacties van mede-bodybuilders op dit topic Monica helaas niet beoogd bra ;)
Dat is in publiek bra, achter de schermen zit ze al volop berichtjes uit te wisselen. Nog zoveel te leren...
 
In je natte droom zeker? ;) Tjonge jonge, wat gaan sommigen hier toch respectloos met vrouwen om zeg... #whiteknight

Dit zeggen "achter de schermen zit ze al volop berichtjes uit te wisselen." is al respectloos. nou nou
 
Dit zeggen "achter de schermen zit ze al volop berichtjes uit te wisselen." is al respectloos. nou nou
Het gaat mij ook niet specifiek over deze post, maar lees alle reacties in dit topic nog eens door. Ik zou als vrouw zijnde op zoek naar serieus advies en niet geïnteresseerd in een date met een BB-er hier dan al lang zijn afgehaakt.
 
Het gaat mij ook niet specifiek over deze post, maar lees alle reacties in dit topic nog eens door. Ik zou als vrouw zijnde op zoek naar serieus advies en niet geïnteresseerd in een date met een BB-er hier dan al lang zijn afgehaakt.

Er zijn zeker vrouwen op het forum die aandacht komen zoeken. Ik wil niemand door het slijk halen dus ga geen voorbeelden geven maar als je hier wat actief bent kan je zeker meteen 3-4 vrouwelijke leden opsommen die de attention whore uithangen.

Daar tegenover staat dat er ontelbaar veel mannelijke leden zijn die zich interessant willen maken en de attention whore spelen... dus... Leven en laten leven ;)
 
Er zijn zeker vrouwen op het forum die aandacht komen zoeken. Ik wil niemand door het slijk halen dus ga geen voorbeelden geven maar als je hier wat actief bent kan je zeker meteen 3-4 vrouwelijke leden opsommen die de attention whore uithangen.

Daar tegenover staat dat er ontelbaar veel mannelijke leden zijn die zich interessant willen maken en de attention whore spelen... dus... Leven en laten leven ;)

Wie gaat de poll maken? :D
 
Er zijn zeker vrouwen op het forum die aandacht komen zoeken. Ik wil niemand door het slijk halen dus ga geen voorbeelden geven maar als je hier wat actief bent kan je zeker meteen 3-4 vrouwelijke leden opsommen die de attention whore uithangen.
True.
 
Er zijn zeker vrouwen op het forum die aandacht komen zoeken. Ik wil niemand door het slijk halen dus ga geen voorbeelden geven maar als je hier wat actief bent kan je zeker meteen 3-4 vrouwelijke leden opsommen die de attention whore uithangen.

Daar tegenover staat dat er ontelbaar veel mannelijke leden zijn die zich interessant willen maken en de attention whore spelen... dus... Leven en laten leven ;)

Ja, nu ben ik ook wel benieuwd!!!!!! :burns:
 
welkom..

do i have to say more?

:o
 
Ja, nu ben ik ook wel benieuwd!!!!!! :burns:

Mijn mening doet er weinig toe ;)

We zijn allemaal stiekem een beetje aandachtshoertjes :devilnana:

Ik train 4 tot 5 keer in de week, en het liefste train ik leggs .

Say whuuutt? Iemand die het liefst legs traint? Je behoort tot een select groepje. Succes er mee!
 
Mijn mening doet er weinig toe ;)

We zijn allemaal stiekem een beetje aandachtshoertjes :devilnana:

Haha, zo is het wel een beetje natuurlijk. Ik geloof niet dat er ook maar iemand is die bodybuilding doet, (okay, uitzonderingen daargelaten met een steekje los, no offense enzo) een streng voedingsschema/trainingsschema hanteert "voor zichzelf". Dat doe je om je beter te voelen, zelfverzekerder te voelen enzovoort.. En hoe bereik je dat? Door foto's te posten en onbekenden te laten zeggen dat je het zo goed doet en er zo goed uit ziet!

Ik denk dat we daar allemaal wel guilty aan zijn... de één meer dan de ander :P
 
off topic brahs
 
Er zijn zeker vrouwen op het forum die aandacht komen zoeken. Ik wil niemand door het slijk halen dus ga geen voorbeelden geven maar als je hier wat actief bent kan je zeker meteen 3-4 vrouwelijke leden opsommen die de attention whore uithangen.

Daar tegenover staat dat er ontelbaar veel mannelijke leden zijn die zich interessant willen maken en de attention whore spelen... dus... Leven en laten leven ;)

Heb je het over mij? :(
 
Back
Naar boven