MuscleMeat

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

Mooie trainingen doe je, erg fijn dat het zo goed gaat!

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet wat karma verdelen blah blah Luuc karma kan geven enzo ..

:wl: BEAST UNLEASHED: 3

Vandaag schouders en buik getraind ...

Begonnen met militairy presses (4 x 15) en daarna side raises (4 x 10, ultra strikt) .. Hier vernam ik toch een redelijk zeurende pijn rond mijn RC gewricht .. Was een wat zeurende, brandende niet stekende pijn, dit is goed heb ik me laten vertellen.. (voelde alsof het midden in de schouder zat) Daarna bent over side raises op de machine.. dat ging verder perfect.. geen gezeur..

Vervolgens nog een paar setjes upright rows (4 x 15) met een redelijk gewicht
Ook hier geen rare klachten..

Toen 2 RC oefeningen , eerst de seated dumbbell cleans en als 2de die oefening dat je op je zij op een bankje ligt en dan het gewicht omhoog roteert .. Tijdens deze RC-oefeningen voelde ik na 10-12 herhalingen echt een brandend gevoel (vermoeiing) in die linkerschouder en even later kwam het rechts ook .. Geen steken, maar echt dat brandende vermoeiings gevoel..

Super training !! nu na de training geen pijn of gezeur in mijn schouders . (heel licht nog wat gezeur in de linkerschouder) maar ik laat me er niet door tegen houden.

Daarna 2 buikoefeningen, 4 sets x 20 elk ..

Overall:
Heb het idee dat ik flink beter aan het worden ben, maar toch nog een beetje opletten .. Heb er wel een goed gevoel over !

Doe jij ook zo'n oefening dat je een stok/touw/.. in je beide handen vast hebt, *1,30 meter tussen je handen, en dan met gestrekte armen de beweging van voor je naar achteren?

Ben de naam kwijt, hopelijk snap je 't. ;)

Lekker man!

succes Hiekie , weet niet wat je voor blesures gehad hebt maar je komt er wel uit denk ik met zoveel wijze mannen om je heen........
zwemmen schijnt ook goed te wezen voor bepaalde gewrichten en spieren.

:wl: BEAST UNLEASHED: 3

Vandaag schouders en buik getraind ...

Begonnen met militairy presses (4 x 15) en daarna side raises (4 x 10, ultra strikt) .. Hier vernam ik toch een redelijk zeurende pijn rond mijn RC gewricht .. Was een wat zeurende, brandende niet stekende pijn, dit is goed heb ik me laten vertellen.. (voelde alsof het midden in de schouder zat) Daarna bent over side raises op de machine.. dat ging verder perfect.. geen gezeur..

Vervolgens nog een paar setjes upright rows (4 x 15) met een redelijk gewicht
Ook hier geen rare klachten..

Toen 2 RC oefeningen , eerst de seated dumbbell cleans en als 2de die oefening dat je op je zij op een bankje ligt en dan het gewicht omhoog roteert .. Tijdens deze RC-oefeningen voelde ik na 10-12 herhalingen echt een brandend gevoel (vermoeiing) in die linkerschouder en even later kwam het rechts ook .. Geen steken, maar echt dat brandende vermoeiings gevoel..

Super training !! nu na de training geen pijn of gezeur in mijn schouders . (heel licht nog wat gezeur in de linkerschouder) maar ik laat me er niet door tegen houden.

Daarna 2 buikoefeningen, 4 sets x 20 elk ..

Overall:
Heb het idee dat ik flink beter aan het worden ben, maar toch nog een beetje opletten .. Heb er wel een goed gevoel over !

Gaat goed Hiekie! :thumb:

Thx allemaal voor de reacties ... vandaag staat na dik anderhaqlve week rust (kwam door een afspraak met iemand te trainen die vervallen was .. ) de beentjes op het programma ... Ik heb er goed vertrouwen in met die knie ... :) benieuwd wat het me vanmiddag brengt!

Beats Unleashed 4

Vandaag een bijzondere training ..

Ik heb vandaag getraind in de Basicgym in Geleen

Dit weekend ben ik namelijk op visite bij Own Sculpturer en ik heb met hem dan vandaag ook de benen getraind.

Het ging erg goed vandaag en ik heb dan ook voor het eerst in 8 maanden weer eens lekker getraind zonder noermenswaardige problemen in mijn knie.

We hebben de training heel basic gehouden in verband we allebeide genezende zijn van een knieblessure. We zijn begonnen met warm fietsen (Knie-en opwarmen) om vervolgens te gaan beginnen met de squats:

12x60
10 x 100
8 x 120
8 x 130 (voor het eerst sinds 8 maanden weer !)
Ik voelde helemaal niks aan mijn knie en ook kwa beweging vond Own Sculpturer dat het wel mogelijk moest zijn door te gaan
8 x 140 !!!! en nog zonder problemen of zonder ook maar iets gezeur in die knie (mijn oude PR is 6 x 150) (heb de 140 gesquat met bandages na instructie te hebben gehad van de gymeigenaar (een enorme buffel! is dat trouwens, wel eens een foto van hier voorbij gekomen) en Own Sculpturer.

Own sculpturer pakte :
12 x 60
10 x 100
8 x 130
8 x 160
en daarna zijn nieuwe PR! 4 x 180!
Het vertrouwen begint bij ons beiden echt terug gekomen...!

Daarna Leg curls (one legged) op een voor mij nieuwe liggende leg curlmachine dus kwa gewicht niet bijzonder zwaar (25 kilo per been ofzo) 4 sets van 8. Own sculpturer zat hier 10 kilo per been zwaarder
Laatste set gelijk gewicht met 2 benen met 60 kilo

Vervolgens kuiten gepakt
100-120-140 8 x full, 8 x pomp (volgens de manier van Own Sculpturer) Voor mij een nieuwe manier ... maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden :)
Daarna op de legpressmachine 15-15-15-20 snelle herhalingen (Gewicht tussen de 75 e de 100 kilo, Own Sculpturer zat tussen de 100 en de 140)

Overall:
Ik heb superlekker getraind en voelde aan het einde nog wel wat gezeur in mijn kie, maar niet heel heftig ofzo. en begin het vertrouwen in de beentrainingen nu goed terug te krijgen ! .

Laatst bewerkt:
WTF!!! :eek:

Dude! Jij maar zeggen dat je een blessure had! Ik geloof er niks van met zo'n squat!!

:thumbup: Volgens mij is het beest los!

WTF!!! :eek:

Dude! Jij maar zeggen dat je een blessure had! Ik geloof er niks van met zo'n squat!!

:thumbup: Volgens mij is het beest los!

Het beest is blessure vrij maar kan naar mijn mening veeel meeer gewichten aan,hij weet het zelf alleen nog niet maar het zal niet lang meer gaan duren voordat hij los komt.

Goedzo Hiekie! zit jij zonder blessure dan loop ik er weer mee:(

Succes nog!

Nette squats kerel :eek: :D :thumbup:

Thx allemaal voor de reacties. .. nu die schouder nog en dan is echt het beest los :P :P
Heb nog steeds geen napijn in die knie, maar wel ergens anders :

t*ring, ik kwam dus die auto echt niet meer uit he vanavond. . Die squatreet van me deed vandaag de hele dag al zeer (spierpijn) en die benen ineens ook vol met spierpijn :S toen ik uitstapte. ... LEKKKKUUUURRRRRR

Beast Unleashed: Week 2

En vandaag weer getraind:

K*tpasen, altijd is alles dicht dan

Borst / Tricep
Bankdrukken gaat ook weer steeds beter met die schouder ... Eerste paar herhalingen van elk setje nog wel wat gezeur, maar verderop in de set ging het super ... 4 setjes van 10 gedaan ..
Schuine bank in de smith : 5 setjes van 8, niet al te zwaar gewicht (ik blijf toch nog een beetje voorzichtig)
Fly: Geen problemen met wat dan ook en 4 sets van 10 gedaan ..

Triceps:
French press 4 sets van 12
Press downs 4 sets van 12
Omgekeerde greep met driehoekstokje 5 x 10

RC werk: Seated dumbbell cleans(4 x 15) en die liggende oefening weer (2 sets van 10)

Overall:
Lekker getraind... de schouder zeurde weer minder dan vorige week en nu na de training eigenlijk niks geen noemsnwaardig gevoel meer .. Het beest gaat langzaampjes aan weer los komen !

Goed bezig man!

Het zal niet lang meer duren... En dan ineens... Komt Hiekie grommend de gym binnen, kijkt snuivend om zich heen, en loopt naar de losse gewichten... Terwijl hij hard en brullend aan het raggen is op compounds, rent iedereen bang de gym uit... Ze weten het maar al te goed, het beest is los en hij is maar naar 1 ding op zoek... Een nieuw PR!

Kijk dat zijn nog eens motiverende woorden !!!!! thx man !!!!

let the beast go Hiekie!!

Lightweight baby!

Zonet weer ff gezwommen ... sta ik me daar om te kleden weer naar mijn dagelijkse kleding toe (en jah dat is gewoon echt een tshirtje en een broek, geen poseerslip ;) ) zie ik ineens dat ik STRIAE op mijn benen begin te ontwikkelen !!! bovenaan tegen de aanhechting van de middelste spier :eek: beetje aan de zijkant ...

Benen ff gemeten zonet.. die worden nu wel heel snel dikker ;) Heerlijk oim weer aan het trainen te zijn met een normaal schema ;)

Wat een heerlijke sport is het ook
Ga zo door :D

Terug
Naar boven