- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BEAST UNLEASHED: 3BEAST UNLEASHED: 3
Vandaag schouders en buik getraind ...
Begonnen met militairy presses (4 x 15) en daarna side raises (4 x 10, ultra strikt) .. Hier vernam ik toch een redelijk zeurende pijn rond mijn RC gewricht .. Was een wat zeurende, brandende niet stekende pijn, dit is goed heb ik me laten vertellen.. (voelde alsof het midden in de schouder zat) Daarna bent over side raises op de machine.. dat ging verder perfect.. geen gezeur..
Vervolgens nog een paar setjes upright rows (4 x 15) met een redelijk gewicht
Ook hier geen rare klachten..
Toen 2 RC oefeningen , eerst de seated dumbbell cleans en als 2de die oefening dat je op je zij op een bankje ligt en dan het gewicht omhoog roteert .. Tijdens deze RC-oefeningen voelde ik na 10-12 herhalingen echt een brandend gevoel (vermoeiing) in die linkerschouder en even later kwam het rechts ook .. Geen steken, maar echt dat brandende vermoeiings gevoel..
Super training !! nu na de training geen pijn of gezeur in mijn schouders . (heel licht nog wat gezeur in de linkerschouder) maar ik laat me er niet door tegen houden.
Daarna 2 buikoefeningen, 4 sets x 20 elk ..
Overall:
Heb het idee dat ik flink beter aan het worden ben, maar toch nog een beetje opletten .. Heb er wel een goed gevoel over !

WTF!!!
Dude! Jij maar zeggen dat je een blessure had! Ik geloof er niks van met zo'n squat!!
Volgens mij is het beest los!
) zie ik ineens dat ik STRIAE op mijn benen begin te ontwikkelen !!! bovenaan tegen de aanhechting van de middelste spier
beetje aan de zijkant ...
Heerlijk oim weer aan het trainen te zijn met een normaal schema