A strong mind produces a strong body ..
Het beest weer even losgelaten en de eerste tralies braken vandaag ...
Mijn log van vandaag: Benen!
5 minuten warm fietsen (knie-en) op de Hometrainer...
Squats: Zelfde aangehouden als vorige week, maar nu met stuk betere uitvoering..
15 x 60
12 x 80
12 x 100
10 x 120
10 x 130
8 x 140 <---- nog NET NIET helemaal 90 graden, maar al een stuk beter als vorige keer ! volgende week doe ik nog een keer hetzelfde, en probeer ik dan eventueel 10 te maken met mooie 90 graden uitvoering..
Mijn nieuwe Belt (MDoubleYou) IS perfect

lekkere steun op mijn rug in die laatste 2 sets!
Hacksquat in Smithmachine:nog niet erg veel gewicht, beetje uit testen welk gewicht ik nodig heb voor volgende week
12 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80 <- eitje.. volgende week begin ik hiermee..
Resultaat: Quads die lekker vol zaten !
1 legged legcurl: wilde op onze bank iets moeilijker, maar is te doen:
3 sets x 10 x 32'5 en de laatste set met 2 benen 62'5
Resultaat: Hamstrings Fry-ed..
Volgende week doe ik de leg extension er nog bij. (gewoon 2 benen)
Kuiten:
Staande kuitraise in superset met sitting:
4 sets: 8 x vol, 8 x pomp. Gewichten: tussen de 80 en de 100 kilo staand.. zittend 2 schijven van 20 op de pin
Kuiten op Legpress:
Wilde op onze 45 graden legpress echt perfect, het plateau is aan de onderkant iets afgerond met daarachter nog weer een stukje.. Kon de voeten er heel mooi op heen en weer laten draaien: Ook getest met de gewichten:
steeds sets van 10 Gewicht 60-80-100-120-160
Gewicht is totaal niet te vergelijken met de machine van Basicgym, hele andere hoek en constructie.
Resultaat: Kuiten compleet in de fik..
Overall: WOEST

WOEST

WOEST

WOEST

!!!!!!!!!!
GEEN LAST gehad van die knie!!!! in het begin bij de eerste 2 a 3 setjes squaten wilde de knie wat aandacht vragen, geen aandacht aan besteed en heerlijk getraind !!! Heerlijke inspiratie op gedaan vorige week !
Ik ga nog kneewraps laten bestellen die ik hoop ik dan over een week heb ofzo..