AndroidHealthClinic

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

Zonet weer ff gezwommen ... sta ik me daar om te kleden weer naar mijn dagelijkse kleding toe (en jah dat is gewoon echt een tshirtje en een broek, geen poseerslip ;) ) zie ik ineens dat ik STRIAE op mijn benen begin te ontwikkelen !!! bovenaan tegen de aanhechting van de middelste spier :eek: beetje aan de zijkant ...

Benen ff gemeten zonet.. die worden nu wel heel snel dikker ;) Heerlijk oim weer aan het trainen te zijn met een normaal schema ;)

Tja,als je eenmaal wat buffer aant worden bent is het krijgen van striae een feit.Was er vroeger ozo trots op dat ik striae-vrij was en dat werd toen als indicatiepunt gebruikt voor een AAS user aan te kunnen wijzen.Nu interesseerd het me geen ene ruk meer behalve dan als ze over mn hele lats of borst zouden lopen,dat vind ik net wat minder,maar goed!!!Als je het ene wilt moet je niet over wat andere dingen gaan zeiken anders kom je er nooit.;)

• Topic Starter Topic Starter
Beaaeeaassssttt Unleashed :p

Vandaag:

Apart er vorr terug naar huis gereden.. ik denk die straps gaan mee deze keer .. de trainingen gaan zo goed, ik ga weer een stapje hoger zitten en kijken hoe het gaat .. Ik hou het lijf en zijn signalen nu erg goed in de gaten, misschien wel iets te goed, maar beter wat meer opletten als straks weer met de ellende zitten ...

Begonnen met Latt pulldowns ... 3 sets opgewarmt en vervolgens 4 knappe werksets van 10 herhalingen .. Heb nu toch em wat zwaarder gezet en het ging voortreffelijk ..

Toen Deadlifts .. (ik deed voor de blessures 6 x 150 top, Thx Kale ;) ) Ik heb het nu na 2 opwarmsets (onderrug ook lekker warm stoken eerst) 1 set 100 en 3 sets 120 gedaan (sets van 10-8-8-8)

Vervolgens BOR's .. normaal deed ik hier ongeveer 100 .. nu ff 80 gepakt .. 4 sets x 10

Rug afgesloten met DB Row... 4 sets x 10 per arm met een p*ssy dumbbell (2 x 27'5, 1 x 30 en 1 x 32,5)

Rug vol en wijd :P Volgende week nog een stapje zwaarder als het zo blijft gaan !

Biceps:
Barbell curls
10 x 35
10 x 45
10 x 50
8 x 55

Supinerende dumbbell curl (duim tegen schijf aan) 4 sets x 10 met 15 kg

Afgesloten met wat hammers . 3 sets x 10
Biceps gefry-ed

OVerall:
HEER-LIJ-KE Training ... Het beest komt los .. GEEN noemenswaardige last van mijn schouders of ander gezeur ... geen gemiep, gewoon lekker knallen..
Tha Beast is almost BACK !!!

Top kerel, gewichten zijn absoluut geweldig!

Netjes hiekie,goed om te horen dat het alleen maar beter en beter met je gaat!!!Rustig aan hoger de gewichten ingaan zou ik zeggen en dat beest eens flink uitlaten daarna!!!!

Ja, je bent echt een badass mother****er! :P

Netjes hiekie,goed om te horen dat het alleen maar beter en beter met je gaat!!!Rustig aan hoger de gewichten ingaan zou ik zeggen en dat beest eens flink uitlaten daarna!!!!

Het beest is bezig los te breken uit zijn beklemmende kooi ... als de kracht terug is zullen die tralies breken en dan zullen we idd eens los gaan ... :D

Ja, je bent echt een badass mother****er! :P
Ik doe mijn best :P ik heb er weer zin aan ... !!!!

gaat weer goed jongen , blijven knallen:)

Who let the beasts out ... who ?

Vandaag de schoudertjes weer gepakt:

Het beest is nagenoeg los ... ik werd nog iets geconfronteerd met zeurende pijn tijdens de side raises en bent over side raises, maar zolang het alleen wat zeurt is het goed :)

Militairy Press: 2 opwarmsets met lichte dumbbells daarna (Gewicht per dumbbell)
12 x 15
12 x 20
10 x 25
10 x 25

Side raise .. Super stricte uitvoering: 2 seconden omhoog boven 2 seconden vast houden, 3 seconden zakken
4 x 10 x 7.5

Bent over Side Raise:
4 x 12'5 kg (Superstrict)

bent over op de machine lage greep:
10 x 52'5
10 x 57'5
10 x 62'5
10 x 62'5

Uprigt rows met de kabel:
4 x 10 x 65

Geen RC-werk vandaag

Daarna buik:
Crunches : 4 x 25
Knee raises op de standaard: 3 x 20

Cardio 20 minuten hartslag 140

Overall: Heerlijke training weer... nog wel wat gezeur in die schouder, maar probeer het nu toch echt van me af te zetten .. Er zit progressie in, ik had minder last van gezeur als de vorige week met de schoudertraining..

Netjes hiekie,rustig opbouwe ouwe.;)

Bent over Side Raise:

Hoe bedoel je...Superstrict???

Netjes hiekie,rustig opbouwe ouwe.;)

Bent over Side Raise:

Hoe bedoel je...Superstrict???

Rustig omhoog bewegen, boven even vasthouden, rustig laten zakken. De meesten zie je meer gooien en smijten met die oefening als dat ze er controle over hebben.

A strong mind produces a strong body ..

Het beest weer even losgelaten en de eerste tralies braken vandaag ...

Mijn log van vandaag: Benen!

5 minuten warm fietsen (knie-en) op de Hometrainer...

Squats: Zelfde aangehouden als vorige week, maar nu met stuk betere uitvoering..

15 x 60
12 x 80
12 x 100
10 x 120
10 x 130
8 x 140 <---- nog NET NIET helemaal 90 graden, maar al een stuk beter als vorige keer ! volgende week doe ik nog een keer hetzelfde, en probeer ik dan eventueel 10 te maken met mooie 90 graden uitvoering..
Mijn nieuwe Belt (MDoubleYou) IS perfect :) lekkere steun op mijn rug in die laatste 2 sets!

Hacksquat in Smithmachine:nog niet erg veel gewicht, beetje uit testen welk gewicht ik nodig heb voor volgende week
12 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80 <- eitje.. volgende week begin ik hiermee..

Resultaat: Quads die lekker vol zaten !

1 legged legcurl: wilde op onze bank iets moeilijker, maar is te doen:
3 sets x 10 x 32'5 en de laatste set met 2 benen 62'5

Resultaat: Hamstrings Fry-ed..

Volgende week doe ik de leg extension er nog bij. (gewoon 2 benen)

Kuiten:
Staande kuitraise in superset met sitting:
4 sets: 8 x vol, 8 x pomp. Gewichten: tussen de 80 en de 100 kilo staand.. zittend 2 schijven van 20 op de pin

Kuiten op Legpress:
Wilde op onze 45 graden legpress echt perfect, het plateau is aan de onderkant iets afgerond met daarachter nog weer een stukje.. Kon de voeten er heel mooi op heen en weer laten draaien: Ook getest met de gewichten:
steeds sets van 10 Gewicht 60-80-100-120-160
Gewicht is totaal niet te vergelijken met de machine van Basicgym, hele andere hoek en constructie.

Resultaat: Kuiten compleet in de fik..

Overall: WOEST :wl: WOEST :wl: WOEST :wl: WOEST :wl: !!!!!!!!!!
GEEN LAST gehad van die knie!!!! in het begin bij de eerste 2 a 3 setjes squaten wilde de knie wat aandacht vragen, geen aandacht aan besteed en heerlijk getraind !!! Heerlijke inspiratie op gedaan vorige week !

Ik ga nog kneewraps laten bestellen die ik hoop ik dan over een week heb ofzo..

lekkere bezig knalle met die hap

die hacksquats heb je daar een voorbeeld van

Ik moest wat verder gaan voren gaan staan en een bankje achter me zetten ... vervolgens dan zover door zakken dat ik met mijn kont net dat bankie raak ...

Ik moest wat verder gaan voren gaan staan en een bankje achter me zetten ... vervolgens dan zover door zakken dat ik met mijn kont net dat bankie raak ...

Imo een linke oefening Hiekie, met je kont een bankje aantikken mét een gewicht in je nek.....................wervelkolom :o

Maar er is vast een fysio die meeleest en laat weten dat ik ongelijk heb of uit kan leggen waarom het niet zo'n beste oefening is (Nose ;) ).

Ik had het bankje ook zo staan dat het meer een "leidend" iets was ... ik tik dus eigenlijk het bankje aan met alleen het staart bonkje ...

Dat vind ik erg "gaaf" ... dank je wel voor je support ... dat doet erg goed !

heeel netjes bro,beentraining beetje aangehouden als de laatste training samen zie ik.:thumb:FF die parallelsquat onder de knie krijgen en dan gaan knallen beest!!!!

Terug
Naar boven