XXL Nutrition

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
En ook weer een logje van Hiekie ...

Op zich lekker getraind .. De upright rows nog ietsje verzwaart (eerder naar het het hogere gewicht toe) en vervolgens setjes redelijk unnen maken ... in de laatste werkset wel wat pijn weer voor op die schouder..

De bent over sides gingen prima. .
Borst: Schuine banken ook weer nog ietsje last van die schouder , daarna de crossover machine gepakt (de cable was bezet) we hebben daar een mooie machine voor staan ... Dit voelde perfect en ik sloeg ff door ...
Uiteindelijk het hele blok 12 keer gedaan .. pijnloos !!!!

Rug: De 2 oefeningen gedaan (bent overs en stiff arms) en ook geen echte pijn meer in me schouder. .. dit geeft toch wel weer wat moed !

Deze week is week6 , laatste week van het revalidatie schema .. nu eens gaan kijken hoe ik het eea veilig weer kan opbouwen aangezien het nog niet 100 % genezen is !

Good for you Hiekie!!

Pijntjes worden steeds minder zie ik, erg mooi.

Netjes Hiekie,zal niet lang meer gaan duren.Het Brak gedeelte begint drastisch te verminderen nu,willen nu wel eens weten wat dit 100+kg beest allemaal kan uithalen hier.;)

Een kort, maar denk ik wel krachtig logje ... :)

Vanmiddag weer bij mijn fysio therapeut geweest (einde schema)

Tijdje gesproken over van alles en nogwat en ook over het blessureleed..
Fysio was er van overtuigd ook dat het ergste leed wel geleden was en gaf me in principe weer groen licht om opbouwend weer richting de zware gewichten te gaan ... Ik moest me niet te veel druk meer maken om zeurpijntjes ed en gewoon weer de dingen gaan doen die ik "hoorde" te doen .. BB-en ;)

Fysio was er van overtuigd ook dat het ergste leed wel geleden was en gaf me in principe weer groen licht om opbouwend weer richting de zware gewichten te gaan ... Ik moest me niet te veel druk meer maken om zeurpijntjes ed en gewoon weer de dingen gaan doen die ik "hoorde" te doen .. BB-en ;)

Goh klinkt bekend! ;)

:roflol: ...

Fysio had me gevraagt nog ff een keer langs te komen als ik het schema had voltooid :) dus aan die afspraak heb ik mij gehouden :)

Hehehe,dat werd eindelijk tijd!!!Nu het brak gedeelte zga afgelopen is ga ik je log eens wat vaker doorspitten,succes.:thumb:

Jah ... ik mag vanbmiddag ook weer los .... eens ff kijken wat ik ga doen :) ik denk maar eens borst ofzo :)

Beast unleashed ;)

Beast unleashed? als ik het zo mag noemen ...

Vandaag weer getraind ... :) ZONDER revalidatieschema... na het gesprek met de fysio van afgelopen vrijdag was het behoorlijk "lastig" om me zelf enigszins in toom te houden en nog niet weer te gaan max-en ...

Heb zomaar ff wat gedaan eerst :) Borst en wat triceps.. eerst... volgende week begin ik weer met een schema...

Borst: 3 oefeningen gedaan op 65 % intensiteit ongeveer .. lekker om ogenblikkelijk die pomp weer beter te voelen zeg ... dit zorgde er ook voor dat ik me zelf moeilijk kon remmen, maar het is gelukt...

Daarna triceps... ook rond de 65-70 % gehouden..

Ik voelde namelijk toch nog weer wat zeurende pijn in de schouder... niet dat ik me er erg zorgen om maak, maar toch nog een beetje rekening mee houden lijkt me .. ik betrap me zelf er op dat ik me weer zorgen wil gaan maken om die schouder (recentelijk genezen van een lelijke ontsteking in de Supra Spinatus). De fysio therapeut zei woordelijk vrijdag dat ik me niet meer zorgen moest maken om zeurende pijntjes ed.. toch wel een vreemde gewaarwording, maar ik begin er wel aan te wennen dat genezing ook eens een keer echt goed ingezet heeft ...

Nu ook na de training verneem ik toch wat licht nazeurende pijn nog weer .. maar verder geen steken of andere gekkigheden ... het beest gaat langzaam los als dit zo goed blijft gaan.. Dus straks (denk ik) wel leuke cijfers en leuke gewichten in dit logje ... (noem als gek voorbeeld maar die Dips van Own Sculpturer ;) of zijn chins ..) die Dipt BW + 60.. en chinned BW + 45 geloof ik..

Unleashe that mother ****ing beast in you Hiekie!!

Maar wel rustig opbouwen hé. :D ;)

Hehehe,thx bro ;)Laatst nog met (8x)65kg dips gedaan.;) Gelukkig gaat het hier steeds beter,die schouder is ook nog maar een kwestie van tijd en dan knal je weer!!!!!

Thx :) ... Laten we het hopen ... zit nu nog steeds met wat steekjes ed rond die schouder /sleutelbeen .. ik ben er weer eens te erg mee bezig ;)

Morgen Rug biceps:)

Thx :) ... Laten we het hopen ... zit nu nog steeds met wat steekjes ed rond die schouder /sleutelbeen .. ik ben er weer eens te erg mee bezig ;)

Morgen Rug biceps:)

:mad: :mad: :mad:

Je bent een MACHINE Hiekie, je voelt geen steekjes en/of pijn :no: Gewoon knallen dus....

Hehe Thx voor de motiverende woorden ... dat de fysio mij groen licht gaf vorige week vrijdag was al super vet en ik heb dan ook een goed en vrolijk weekend gehad ... toch begon ik automatisch weer op te letten bij het trainen ... Ik weet het .. moet ik niet doen .. maar ik moet het vertrouwen nog ff winnen !!! Komt wel goed. .. ik heb gelukkig steun van een aantal members hiero :)!!!!

Kwa overspannenheid:
Ik begin redelijk (naar mijn idee) terug te komen op het rechte pad .. het gaat niet zonder slag of stoot ... maar toch .. ik voel me ook geestelijk toch al weer een stuk krachtiger als 2 maand terug toen ik begon met dit log ...

Hehe Thx voor de motiverende woorden ... dat de fysio mij groen licht gaf vorige week vrijdag was al super vet en ik heb dan ook een goed en vrolijk weekend gehad ... toch begon ik automatisch weer op te letten bij het trainen ... Ik weet het .. moet ik niet doen .. maar ik moet het vertrouwen nog ff winnen !!! Komt wel goed. .. ik heb gelukkig steun van een aantal members hiero :)!!!!

Kwa overspannenheid:
Ik begin redelijk (naar mijn idee) terug te komen op het rechte pad .. het gaat niet zonder slag of stoot ... maar toch .. ik voel me ook geestelijk toch al weer een stuk krachtiger als 2 maand terug toen ik begon met dit log ...

Het begint eindelijk weer ergens op te lijken Hiekie! :thumb:

hiekie ga ervoor kerel nu je weer kan.
maar niet direckt van de hak op de tak he haha
succes kerel

Beast Unleashed 2 / ???

En vandaag rug biceps aan de beurt ...

Ik denk laat ik verstandig zijn .. express mijn straps thuis gelaten. .

Rug op denk ik zo'n 65 tot 70 procent intensiteit weer gepakt ..
Begonnen met pulldowns met de kabel, daarna deadlifts, daarna de T-bar...

Rug afgemaakt met een row die van boven af komt (schuin boven af trek je de hendels naar ongeveer het midden van je lijf toe) een hammerstrength machine, weet niet hoe die heet... en nog wat dumbbell rows gedaan..

Daarna biceps:
Barbell curls (kon het nu met moeite maar af remmen ... 4 setjes x 45 kg voor 10 tot 12 keer (niet compleet failure) , normaal zit ik rond de 60-70... voor ongeveer 6-8 reps voordat ik al dat blessureleed op liep ..

Daarna nog even met 1 arm op de preachercurl bank met een dumbbell gecurled.. 4 setjes per arm x 10 keer ..

Einde training :
Gevoel: MACHT :P ik heb PIJNVRIJ zonder gezeur en gesteek getraind ... heerlijk !!!!

Als ik weer een beetje terug op gebouwt ben (daar moest ik nog 3 tot 4 week voor uit trekken van de fysio) zal ik heel misschien de baby gewichtjes ook weer op schrijven die ik gebruik..

En vandaag rug biceps aan de beurt ...

Ik denk laat ik verstandig zijn .. express mijn straps thuis gelaten. .

Rug op denk ik zo'n 65 tot 70 procent intensiteit weer gepakt ..
Begonnen met pulldowns met de kabel, daarna deadlifts, daarna de T-bar...

Rug afgemaakt met een row die van boven af komt (schuin boven af trek je de hendels naar ongeveer het midden van je lijf toe) een hammerstrength machine, weet niet hoe die heet... en nog wat dumbbell rows gedaan..

Daarna biceps:
Barbell curls (kon het nu met moeite maar af remmen ... 4 setjes x 45 kg voor 10 tot 12 keer (niet compleet failure) , normaal zit ik rond de 60-70... voor ongeveer 6-8 reps voordat ik al dat blessureleed op liep ..

Daarna nog even met 1 arm op de preachercurl bank met een dumbbell gecurled.. 4 setjes per arm x 10 keer ..

Einde training :
Gevoel: MACHT :P ik heb PIJNVRIJ zonder gezeur en gesteek getraind ... heerlijk !!!!

Als ik weer een beetje terug op gebouwt ben (daar moest ik nog 3 tot 4 week voor uit trekken van de fysio) zal ik heel misschien de baby gewichtjes ook weer op schrijven die ik gebruik..

Kijk,dat willen we zien en horen.Hiekie die zichzelf pijnvrij afbeuld!!!!Topper:thumb:

Terug
Naar boven