Edit: ik sla deze log over ...
alleen maar negatieve rommel had ik er staan ..
Edit:
Weer wat op adem gekomen ... Nondeju BB-en heb echt wel zijn ups en downs man ..
Vandaag ging het trainen best lekker, alhoewel ik tijdens de 3de oefening toch wel ff een beste dip had te pakken .. ik dacht aan de DL's en Rows van vorige week.. een training die voortreffelijk ging.. deze week zit ik hier op die machines...
De training :
elke machine 4 sets van 12 gedaan.. heb een beetje de lijn van Own Sculpturer gevolgt kwa machines. (hij logte vorige week ook een machine training toen eea niet lekker zat in zijn rug) Na de rugtraining voelde alles goed aan en heb nog wat setjes rear schouder werk gedaan op de machine.. express erg licht gewicht gekozen en de oefening rustig uitgevoerd.. dit leverde een goed gevoel op van doorbloeding en geen pijn ..
Anyway.. de schouder voelde goed aan en meldde zich helemaal niet noemenswaardig.. Enige gevoel wat ik ervaar is dat het lijkt dat de linkerschouder wat sneller verzuurt .. en dan echt rond het RC gewricht.. Geen steken of wat dan ook maar, wil dus volgende week toch weer her en der een barbelletje of DB gaan proberen te pakken ..
@ Rodge:
Thanks for the support .. erg leuk dat je mijn log ook een beetje volgt ! Ik ga er weer tegen aan vanaf morgen (ik pak de woensdag ff door, vanwege een evenement as weekend waar ik security ben en wat vrijdagmiddag al begint )
@ TheNose:
Inderdaad is het er wel flink ingetimmerd, maak je daar geen zorgen over.. Als ik om elk zeurend pijntje moest stoppen had ik de afgelopen 2 weken niet zulke fantastische trainingen kunnen loggen.. Mijn bedoeling is dan ook niet om de kleine zielepiet uit te hangen, maar er gewoon voor te gaan.. Echter als dat zeuren dan ineens wat omslaat richting een branderig gevoel .. mjah .. dan sla ik misschien wel iets te snel op tilt.. Enige wat ik nu nog moet leren is dat je het toch wel erg bont moet maken, wil je iets blijvend slopen ..
Die hypochondrie heb ik al een aantal keren over gepraat met de huisarts en ook een psycholoog.. De angst die er nog over blijft is dat ik zoooo graaaag wil trainen (Zie de afgelopen 10 pagina's, ik heb toch de guts gehad door te gaan .. ik begon met 5 ! blessures!)
Wat miep ik dan ... ik ben gewoon bang het gewricht onherstelbaar te besschadigen en dan te horen te krijgen dat ik nooit meer zwaar mag trainen ,, Ik ga morgen gewoon weer kijken (bicep/tricep) en donderdag weer lekker genieten (BEENTJES

) Ik ben echt superblij dat die knie genezen is na al die tijd en dat ik nu al een paar weken heerlijk squat met 140 kg op mijn nek en geen enkele vorm van pijn tijdens en ook na de training te hebben .. HEER-LIJK!!!
(Dit heb misschien weinig te maken met log-gen van trainingen op zich, maar jullie zijn enigszins van me gewent dat ik aardig open ben, getuige een aantal goede topics die zijn gepasseerd in Chat en Convo.) Toen zei ik ook al.. ik vind DBB een fantastische community en heb er al veel steun aan geehad..
Alhoewel het makkelijk is om iemand de grond in te boren vanachter de pc, heb ik dit nog niet ervaren .. zo ... mijn gevoelens er allemaal ff "uit getypt" en weer tot rust gekomen..
Zo en nu genoeg persoonlijk gedoe.. morgen KNALLEN