MuscleMeat

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
Das voor mij niks aan man met jouw stats :)

Volgende logje: Rug / achterkant schouders / traps...

Pull Downs stang met brede greep(naar de borst toe trekken)
5 sets van 8 x 90 kg

BOR's
5 x sets van 8 x 80 kg (kreeg daarbij opmerkingen van een gast dat mijn onderrug niet hol genoeg was, zal de volgende keer dus lichter moeten)

Reverse grip pulldown
5 sets van 5 x 80 kg

Flyover's met de dumbbell
5 x 15 x 27'5 kg

Achterkant schouders (op machine)
5 x 15 x 47'5 kg

Shrugs (dumbbells) 5 x 10 x 32'5 kg in elke hand...

Cardio op de loopband: 25 minuten harstlag 140 (helling past zich dynamisch aan aan hartslag)

Current stats:
SQ: 6 x 160 kg (uitvoering heel redelijk )
DL 6 x 120 kg (als iemand me kan verblijden met een correcte uitvoering van de DL.. graag.. ik zal wel iets goed verkeerd doen, ik heb momenteel echt moeite met 6 x 120)
BP : (geen idee eigenlijk, draai sets van 8 x 90 momenteel in 5 sets)

Overall: Heerlijk gemax-ed vandaag .. helemaal GEEN klachten meer in de schouder !

Laatst bewerkt:
Nette training qua gewicht en gelukkig geen last meer van je schouder!!!!Topper man ben echt blij voor je dat het brakke gedeelte nu over is.:thumb:

Volgende logje: Rug / achterkant schouders / traps...

Pull Downs stang met brede greep(naar de borst toe trekken)
5 sets van 8 x 90 kg

BOR's
5 x sets van 8 x 80 kg (kreeg daarbij opmerkingen van een gast dat mijn onderrug niet hol genoeg was, zal de volgende keer dus lichter moeten)

Reverse grip pulldown
5 sets van 5 x 80 kg

Flyover's met de dumbbell
5 x 15 x 27'5 kg

Achterkant schouders (op machine)
5 x 15 x 47'5 kg

Shrugs (dumbbells) 5 x 10 x 32'5 kg in elke hand...

Cardio op de loopband: 25 minuten harstlag 140 (helling past zich dynamisch aan aan hartslag)

Current stats:
SQ: 6 x 160 kg (uitvoering heel redelijk )
DL 6 x 120 kg (als iemand me kan verblijden met een correcte uitvoering van de DL.. graag.. ik zal wel iets goed verkeerd doen, ik heb momenteel echt moeite met 6 x 120)
BP : (geen idee eigenlijk, draai sets van 8 x 90 momenteel in 5 sets)

Overall: Heerlijk gemax-ed vandaag .. helemaal GEEN klachten meer in de schouder !

zou de pullovers met dumbbell vervangen door pullovers op machine of anders straight arm pulldowns doen.

waarom shrugs met dumbbells? en niet gewoon lekker met olympische halter?

voor de afwisseling kan je je bor met een EZ stang doen en dan onderhands pakken,vind ik zelf errug lekker.

-rodge

btw: hoe zit het met de pauzes tussen je sets ???

-rodge

Fijn om te horen dat je schouderklachten weg zijn!

Gaat lekker zo te zien!

Nette training qua gewicht en gelukkig geen last meer van je schouder!!!!Topper man ben echt blij voor je dat het brakke gedeelte nu over is.:thumb:

Bij de RUG training had ik er inderdaad geen last van !!! :P
Borst en schouder training jammert ie nog wel een beetje :) maar het word steeds beter sculp !!!!

zou de pullovers met dumbbell vervangen door pullovers op machine of anders straight arm pulldowns doen.

waarom shrugs met dumbbells? en niet gewoon lekker met olympische halter?

voor de afwisseling kan je je bor met een EZ stang doen en dan onderhands pakken,vind ik zelf errug lekker.

-rodge
Onderhands? je bedoelt een reverse grip ??? dan heb je toch een heel andere oefening te pakken ? met BOR's druk ik de ellebogen redelijk naar buiten.. en de halter gaat richting mijn middenrif ongeveer ... lichaam staat in een hoek tussen de 45 en de 60 graden gebogen..

De shrugs deed ik met de dumbbells omdat een paar gasten het rack met de olympische bar de hele tijd bezet hadden... Bedoel je voorwaarts of achterwaarts shruggen ?

btw: hoe zit het met de pauzes tussen je sets ???

-rodge
Ik rust tussen de setjes strak 1 minuut (doe het met een split timer op me telefoon, super precies dat ding) Klokkie om de pols sloop ik alleen maar in de gym..

Hehe van wie kreeg je opmerkingen?
Deadlift moet je me es laten zien deze week.
Ben je er morgen btw ik wil wel es weten hoe je die rotator cuff shit doet.

Hehe van wie kreeg je opmerkingen?
Deadlift moet je me es laten zien deze week.
Ben je er morgen btw ik wil wel es weten hoe je die rotator cuff shit doet.

"De oude man" (dan weet je wel wie ik bedoel ;) )
Woensdag ben ik er niet .. dat is mijn rustdagje ... DO en VR ben ik er weer..

Die rotator cuff oefeningen zijn echt voor versteviging van het RC-gewricht .. Het helpt blessures te voorkomen :) ik ben wat dat aangaat door schade en schande wijs geworden ... zie de real life BB-soap op de eerste 10 pagina's ... allemaal dikke ellende en een hoop gehuil ... (bende wat voelde ik me toen klote, van overspannen zijn word je nie vrolijk :( )

Alle informatie over schouderproblemen en RC-oefeningen vind je in het deel blessure en gezondheid.. en dan even klikken op de sticky "schoudeproblemen? lees dit eerst eens!!"

Laatst bewerkt:
Waarom strak 1 minuut rust? Leer nu eens van je fouten in het verleden.
Zodra je klaar bent voor je volgende set moet je hem doen. Al duurt dat maar 30 sec of wel 3 minuten.

@ Richard: staat op mijn schema voor geschreven :)
Al iemand die meer weet over de exact goede uitvoering van de DL?

Er is gister duidelijk iets goed gegaan :P ik sta krom van de spierpijn in me lats

haha zo hoord het hiekie ;) gaat lekker laatste tijd niet?

Ik heb eerlijk gezegt weinig meer ge-oefent op die pose ...

Hehe lol die ouwe werd helemaal gek toen ie mij die rotator cuff shit vandaag ook al zag doen.
En maar miepen lol.
Hele goeie vent maar soms wil ie iets te graag gelijk hebben..

Eigenlijk word het een slowchat. . maar wat had ie te miepen ???? dat ik weer verkeerd bezig was zeker !!!! die ouwe zelf heb ook last van zijn schouders. .. maar geeft het niet te kennen ... hij traint gewoon door met die stekende schouders... ik ben er nu af :D mede ook door die RC shit is het zo goed als over :)

Ik doe nu 1 keer per week (Was voldoende is mij aangeraden door een betrouwbare bron) die RC oefeningen erbij (2 stuks x 4 sets ...)

Bij de RUG training had ik er inderdaad geen last van !!! :P
Borst en schouder training jammert ie nog wel een beetje :) maar het word steeds beter sculp !!!!

Onderhands? je bedoelt een reverse grip ??? dan heb je toch een heel andere oefening te pakken ? met BOR's druk ik de ellebogen redelijk naar buiten.. en de halter gaat richting mijn middenrif ongeveer ... lichaam staat in een hoek tussen de 45 en de 60 graden gebogen..

De shrugs deed ik met de dumbbells omdat een paar gasten het rack met de olympische bar de hele tijd bezet hadden... Bedoel je voorwaarts of achterwaarts shruggen ?

Ik rust tussen de setjes strak 1 minuut (doe het met een split timer op me telefoon, super precies dat ding) Klokkie om de pols sloop ik alleen maar in de gym..

Vuile breezah dat ding hoor je niet eens bij je te hebben in de gym hahaha :roflol: :D ;)

Lekker getraind dus, blijven knallen bro :D :wl:

Terug
Naar boven