- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende logje: Rug / achterkant schouders / traps...
Pull Downs stang met brede greep(naar de borst toe trekken)
5 sets van 8 x 90 kg
BOR's
5 x sets van 8 x 80 kg (kreeg daarbij opmerkingen van een gast dat mijn onderrug niet hol genoeg was, zal de volgende keer dus lichter moeten)
Reverse grip pulldown
5 sets van 5 x 80 kg
Flyover's met de dumbbell
5 x 15 x 27'5 kg
Achterkant schouders (op machine)
5 x 15 x 47'5 kg
Shrugs (dumbbells) 5 x 10 x 32'5 kg in elke hand...
Cardio op de loopband: 25 minuten harstlag 140 (helling past zich dynamisch aan aan hartslag)
Current stats:
SQ: 6 x 160 kg (uitvoering heel redelijk )
DL 6 x 120 kg (als iemand me kan verblijden met een correcte uitvoering van de DL.. graag.. ik zal wel iets goed verkeerd doen, ik heb momenteel echt moeite met 6 x 120)
BP : (geen idee eigenlijk, draai sets van 8 x 90 momenteel in 5 sets)
Overall: Heerlijk gemax-ed vandaag .. helemaal GEEN klachten meer in de schouder !
Nette training qua gewicht en gelukkig geen last meer van je schouder!!!!Topper man ben echt blij voor je dat het brakke gedeelte nu over is.![]()

maar het word steeds beter sculp !!!!Onderhands? je bedoelt een reverse gripzou de pullovers met dumbbell vervangen door pullovers op machine of anders straight arm pulldowns doen.
waarom shrugs met dumbbells? en niet gewoon lekker met olympische halter?
voor de afwisseling kan je je bor met een EZ stang doen en dan onderhands pakken,vind ik zelf errug lekker.
-rodge
dan heb je toch een heel andere oefening te pakken ? met BOR's druk ik de ellebogen redelijk naar buiten.. en de halter gaat richting mijn middenrif ongeveer ... lichaam staat in een hoek tussen de 45 en de 60 graden gebogen..Ik rust tussen de setjes strak 1 minuut (doe het met een split timer op me telefoon, super precies dat ding) Klokkie om de pols sloop ik alleen maar in de gym..btw: hoe zit het met de pauzes tussen je sets
-rodge
Hehe van wie kreeg je opmerkingen?
Deadlift moet je me es laten zien deze week.
Ben je er morgen btw ik wil wel es weten hoe je die rotator cuff shit doet.
)
ik ben wat dat aangaat door schade en schande wijs geworden ... zie de real life BB-soap op de eerste 10 pagina's ... allemaal dikke ellende en een hoop gehuil ... (bende wat voelde ik me toen klote, van overspannen zijn word je nie vrolijk
)Er is gister duidelijk iets goed gegaanik sta krom van de spierpijn in me lats

Er is gister duidelijk iets goed gegaanik sta krom van de spierpijn in me lats

Ik heb eerlijk gezegt weinig meer ge-oefent op die pose ...
Foei
Foei
Foei
? dat ik weer verkeerd bezig was zeker !!!! die ouwe zelf heb ook last van zijn schouders. .. maar geeft het niet te kennen ... hij traint gewoon door met die stekende schouders... ik ben er nu af
mede ook door die RC shit is het zo goed als over 
Bij de RUG training had ik er inderdaad geen last van !!!
Borst en schouder training jammert ie nog wel een beetjemaar het word steeds beter sculp !!!!
Onderhands? je bedoelt een reverse gripdan heb je toch een heel andere oefening te pakken ? met BOR's druk ik de ellebogen redelijk naar buiten.. en de halter gaat richting mijn middenrif ongeveer ... lichaam staat in een hoek tussen de 45 en de 60 graden gebogen..
De shrugs deed ik met de dumbbells omdat een paar gasten het rack met de olympische bar de hele tijd bezet hadden... Bedoel je voorwaarts of achterwaarts shruggen ?
Ik rust tussen de setjes strak 1 minuut (doe het met een split timer op me telefoon, super precies dat ding) Klokkie om de pols sloop ik alleen maar in de gym..