AndroidHealthClinic

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
Dat gaat wat worden vanmiddag ... het is nu al pokkeheet hier en het is vandaag benen dag :) dat word zweten :whip:

En een logje van de benen training

Het was er TERINGheet in dat hok, maar heb lekker kunnen knallen.. Tijdens de squats en daarna de hacksquatsmachine (De rest was weer eens bezet) nog steeds wat lichte steekjes enzo in die knie.. BE IT !!! ik heb full power kunnen trainen en niks bijzonders op dat gebied gehad vandaag :) alles is lekkertjes aan het genezen en ready to BECOME A BRUTAL MOFO BEAST :P

Squats:
6 sets x 10 x 120 kg

Liggende HackSquat (we hebben niet zo'n mooie 45 graden Hacksquat, wel een liggende uitvoering)
4 x 12 x 110 kg (volgende keer als het weer op deze machine moet kan het wel wat zwaarder)

Liggende Leg Curl's 6 x 8 x 57'5 kg (volgende week ook een plaatje extra geloof ik, moet willen .. )

Kuiten even op de manier van Own Sculpturer gepakt, ik voel dan toch een stuk meer pomp...

Zelfde gewichten in 3 supersets als vorige week (Staand 8 x vol, 8 x pomp, direct er achteraan zittend, 8 x vol, 8 x pomp, en daarna in de leg press (45 graden leg press) 8 x vol 8 x pomp ... dat was 1 set

Zo 3 sets gedaan..

Result.. Benen naar de klote :D Trap in gym werd al redelijk lastig verhaal..

nette beentraining hoor, hebben ze geen airco?

nice, zijn dat fullsquats?

Nu vanavond na die op zich toch loodzware maar heerlijke beentraining toch weer wat gepiep en gezeur in het lijf .. maar tijdens het trainen geen heftige stekende pijnen meer ervaren ... zolang dat niet gebeurt maak ik me er ook niet zo'n zorgen meer om..

Omdat ik vandaag toch weer zo zwaar getraind heb (ik heb echt goed mijn best gedaan met de beentraining, ondanks de hitte) zal het lichaam daarom nu weer wat meer zeuren denk ik met de laatste pijntjes (schouder en knie, ik voel ze bijde weer)

Ik redeneer echter logisch, het zal komen omdat ik zoals ik al zei het lichaam toch best op zijn fl**ker gegeven heb vandaag...

Volgende week was ik van plan om denk ik nog 1 rustweekje in te lassen.. dit om die laatste pijntjes wat meer gelegenheid te geven weg te gaan en aangezien ik ook nog met een evenement zit in de computerverhuur.. Ik blijf vooral volgende week dik eiwitten vreten en alles.. en ook goed mijn aanvullende supplementen..

Nu vanavond na die op zich toch loodzware maar heerlijke beentraining toch weer wat gepiep en gezeur in het lijf .. maar tijdens het trainen geen heftige stekende pijnen meer ervaren ... zolang dat niet gebeurt maak ik me er ook niet zo'n zorgen meer om..

Omdat ik vandaag toch weer zo zwaar getraind heb (ik heb echt goed mijn best gedaan met de beentraining, ondanks de hitte) zal het lichaam daarom nu weer wat meer zeuren denk ik met de laatste pijntjes (schouder en knie, ik voel ze bijde weer)

Ik redeneer echter logisch, het zal komen omdat ik zoals ik al zei het lichaam toch best op zijn fl**ker gegeven heb vandaag...

Volgende week was ik van plan om denk ik nog 1 rustweekje in te lassen.. dit om die laatste pijntjes wat meer gelegenheid te geven weg te gaan en aangezien ik ook nog met een evenement zit in de computerverhuur.. Ik blijf vooral volgende week dik eiwitten vreten en alles.. en ook goed mijn aanvullende supplementen..

Pijntjes horen er nu eenmaal bij. Ik heb het al vaker gezegd; denk er niet teveel over na. Juist dan ga je de fout in. Train hard, maar verantwoord. En denk niet aan pijntjes onder het trainen. Verder lekkere training. Zou er nog wel een hamstring oefening bij doe zoals romanian deadlift ( [Link niet meer beschikbaar] )

Eigenlijk word het een slowchat. . maar wat had ie te miepen ???? dat ik weer verkeerd bezig was zeker !!!! die ouwe zelf heb ook last van zijn schouders. .. maar geeft het niet te kennen ... hij traint gewoon door met die stekende schouders... ik ben er nu af :D mede ook door die RC shit is het zo goed als over :)

Ik doe nu 1 keer per week (Was voldoende is mij aangeraden door een betrouwbare bron) die RC oefeningen erbij (2 stuks x 4 sets ...)

Ow over gay oefeningen etc en lachen toen ik die mini dumbbells pakte.
Gaf ie een advies dat ik het beter met 1 arm kon doen en dan zwaaien lol.

Ik kwam em vandaag tegen ... had ie er dik de lol mee hoe jij bezig was met die dumbbell cleans ... dikke verhalen :D

Vervolgens heeft ie het zelf geprobeert (ook met de kleine dumbbells) en kapte die naar 7 herhalingen omdat ie last kreeg van zijn schouderblad ...

deftige been training, keep on pumpin !!!

Pijntjes horen er nu eenmaal bij. Ik heb het al vaker gezegd; denk er niet teveel over na. Juist dan ga je de fout in. Train hard, maar verantwoord. En denk niet aan pijntjes onder het trainen. Verder lekkere training. Zou er nog wel een hamstring oefening bij doe zoals romanian deadlift ( [Link niet meer beschikbaar] )

Bro....Hoevaak moet je nog van dit soort advies krijgen voordat je het een beetje snapt!!!Die week rust maakt j straks alleen nog maar onzekerder en helpt echt niet mee om je ritme te kunnen vasthouden.Trainen jij!!!!!

EDIT: er stond weer eens te veel negatieve shit ...

Schouder was toch wel behoorlijk aan het opspelen tijdens de training...

Biceps:
Barbell Curls:
4 sets x 8 x 50 kg

dumbbell curls (duim tegen plaat) 4 sets x 10 x 15 kg dumbbell per hand

Preacher curls op de machine (scott curl) 4 sets x 15 x 20 kg (ik was echt helemaal leeg...)

Gedurende de hele biceps training een flink protesterende schouder...

Triceps:
Press downs:
4 sets x 15 x 67'5 kg

Dips: 4 x 8, kleine dumbbell tussen mijn knie-en (10 kg)

French presses .. 4 x 12 x 45 kg
Tijdens de triceps workout geen last gehad van de schouder (zelfs met het dippen niet)

Cardio: 25 minuten hartslag 140 (ik begin warempel iets blokjes te zien ;) )

Overall: Lekkere training, heb ondanks die schouder toch flink kunnen knallen met mijn armen .... Armen zaten dan ook ramvol ...

Volgende week: Toch ff een rustweek pakken ... Ten eerste is de zooi hier al een paar dagen dicht (Waar die sufk*tten tegenwoordig ook al niet dicht voor gaan) en ten 2de aangezien die schouder vooral rond de bovenste aanhechting toch erg vervelend begon op te spelen wil ik die toch ff een week rust gunnen nu .. heb ook al weer 11 week trainen er op zitten, dus een weekje rust kan wel ff weer..

Laatst bewerkt:
t*ring niet geweten dat arm spierpijn nog zo zeer kon doen ... Diepe spierbijn in de biceps vandaag :P LEKKER !!!!!

De schouder klachten zijn al weer een stuk minder. .. had er gister echt weer eens ff de balen in zeg !!!!

goede trainingen Hiekie en succes met je weekje off

Mjah :) de schoiuderklachten zijn nu al weer een stuk minder :) Weekje off is wel ff verstandig denk ik ... dan ben ik die ellende kwijt zometeen :) en kan ik er met ongebroken motivatie enzo weer tegen aan !

Mjah :) de schoiuderklachten zijn nu al weer een stuk minder :) Weekje off is wel ff verstandig denk ik ... dan ben ik die ellende kwijt zometeen :) en kan ik er met ongebroken motivatie enzo weer tegen aan !

rust kan af en toe eens goed man!
daarna ga je er weer fris keihard tegenaan! ;)

Nette BB curls man,ook je pressdowns zijn goed:thumb:

Geen last van je schouder met dippen vraagt om een riem met gewichten eraan ipv een 10kg DB,maar voorzichtig als je bent was het wel een verstandige keuze van je.;)

Mmmmm .. dan moet ik zien dat ik ergens een DIP-Belt ga halen ... Onze gym heeft niks van dat soort "extra dingen" die je kan gebruiken (DIP-belt, Squatriem of kneewraps, dat soort spul)

Ijzer ligt er echt in enorme hoeveelheden maar dat soort extra spul dus niet

Voorlopig hebben we ook nog DB's tot een kg-je of 40 :)

Verrek ... mijn traininglog bestaat nog en het is niet gesloten ...

Vanaf vandaag ga ik weer log-gen .. schoudertje is nog niet helemaal flex... week rust heb me niet goed gedaan ... vanmiddag borst voor/zijkant schouders..

Cool man, ik ga hem weer verder volgen:thumb:

Succes;)

Terug
Naar boven