- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alles is lekkertjes aan het genezen en ready to BECOME A BRUTAL MOFO BEAST 
Trap in gym werd al redelijk lastig verhaal..Nu vanavond na die op zich toch loodzware maar heerlijke beentraining toch weer wat gepiep en gezeur in het lijf .. maar tijdens het trainen geen heftige stekende pijnen meer ervaren ... zolang dat niet gebeurt maak ik me er ook niet zo'n zorgen meer om..
Omdat ik vandaag toch weer zo zwaar getraind heb (ik heb echt goed mijn best gedaan met de beentraining, ondanks de hitte) zal het lichaam daarom nu weer wat meer zeuren denk ik met de laatste pijntjes (schouder en knie, ik voel ze bijde weer)
Ik redeneer echter logisch, het zal komen omdat ik zoals ik al zei het lichaam toch best op zijn fl**ker gegeven heb vandaag...
Volgende week was ik van plan om denk ik nog 1 rustweekje in te lassen.. dit om die laatste pijntjes wat meer gelegenheid te geven weg te gaan en aangezien ik ook nog met een evenement zit in de computerverhuur.. Ik blijf vooral volgende week dik eiwitten vreten en alles.. en ook goed mijn aanvullende supplementen..
Eigenlijk word het een slowchat. . maar wat had ie te miepen? dat ik weer verkeerd bezig was zeker !!!! die ouwe zelf heb ook last van zijn schouders. .. maar geeft het niet te kennen ... hij traint gewoon door met die stekende schouders... ik ben er nu af
mede ook door die RC shit is het zo goed als over
Ik doe nu 1 keer per week (Was voldoende is mij aangeraden door een betrouwbare bron) die RC oefeningen erbij (2 stuks x 4 sets ...)
Pijntjes horen er nu eenmaal bij. Ik heb het al vaker gezegd; denk er niet teveel over na. Juist dan ga je de fout in. Train hard, maar verantwoord. En denk niet aan pijntjes onder het trainen. Verder lekkere training. Zou er nog wel een hamstring oefening bij doe zoals romanian deadlift ( [Link niet meer beschikbaar] )
)Mjahde schoiuderklachten zijn nu al weer een stuk minder
Weekje off is wel ff verstandig denk ik ... dan ben ik die ellende kwijt zometeen
en kan ik er met ongebroken motivatie enzo weer tegen aan !