En zoals beloofd hier dan mijn traininglogje weer..
Borst :
Bankdrukken: 4 sets opgewarmd (brakke schouder) en toen 3 x 8 x 90 .. en 2 x 8 x 80... 90 wilde niet meer omhoog in set 3 ..
Incline op Smith.
3 x 8 x 60 . 1 x 8 x 70, 1 x 8 x 60 ..
Flies incline:
de enige oefening waar ik wel vooruitgang in heb sinds 2 weken terug .. 5 x 12 x 12'5 kg in elke hand..
Schouders:
Eigenwijs als ik was toch eerst een paar sets Side Raises geprobeert.. eerste 2 sets gingen goed.. derde set werd het hard minder en ben ogenblikkelijk gestopt en toen overgeschakelt op de oefening van Kale: Wide grip upright rows.. dit gaf geen vervelend gedoe in mijn schouder en hier nog 3 sets van gedaan.. gewicht weet ik eigenlijks niet

Er zat wat aan een stang en dat heb ik ook gewoon gepakt ... het gewwicht gaf in ieder geval wel een goede workout..
Daarna presses op de Smith .. 5 x 8 x 65 .. deze oefening was weer pijnvrij!
RCwerk:
Zittende dumbbell cleans: 4 x 15 met de roze dumbbells
Liggende oefening (liggend op je zij, 1 arm tegelijk) 3 sets x 15 met dezelfde roze dumbbell..
Cardio 25 minuten op de band..
Overall: Baalde weer flink van die k*tschouder, maar probeer toch nu het positieve er van te zien.. Die week rust heb me ook geen k*t opgelevert en ik ga dus nu maar weer gewoon trainen. . oefeningen die pijn doen doe ik tijdelijk gewoon niet. . , DOEI SIDERAISE !!, en neem daarvoor een vergelijkbare oefening die wel goed voelt (upright rows met wide grip voelden donders goed aan)