XXL Nutrition

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
En zoals beloofd hier dan mijn traininglogje weer..

Borst :

Bankdrukken: 4 sets opgewarmd (brakke schouder) en toen 3 x 8 x 90 .. en 2 x 8 x 80... 90 wilde niet meer omhoog in set 3 ..

Incline op Smith.
3 x 8 x 60 . 1 x 8 x 70, 1 x 8 x 60 ..

Flies incline:
de enige oefening waar ik wel vooruitgang in heb sinds 2 weken terug .. 5 x 12 x 12'5 kg in elke hand..

Schouders:
Eigenwijs als ik was toch eerst een paar sets Side Raises geprobeert.. eerste 2 sets gingen goed.. derde set werd het hard minder en ben ogenblikkelijk gestopt en toen overgeschakelt op de oefening van Kale: Wide grip upright rows.. dit gaf geen vervelend gedoe in mijn schouder en hier nog 3 sets van gedaan.. gewicht weet ik eigenlijks niet :o Er zat wat aan een stang en dat heb ik ook gewoon gepakt ... het gewwicht gaf in ieder geval wel een goede workout..

Daarna presses op de Smith .. 5 x 8 x 65 .. deze oefening was weer pijnvrij!

RCwerk:
Zittende dumbbell cleans: 4 x 15 met de roze dumbbells ;)

Liggende oefening (liggend op je zij, 1 arm tegelijk) 3 sets x 15 met dezelfde roze dumbbell..

Cardio 25 minuten op de band..

Overall: Baalde weer flink van die k*tschouder, maar probeer toch nu het positieve er van te zien.. Die week rust heb me ook geen k*t opgelevert en ik ga dus nu maar weer gewoon trainen. . oefeningen die pijn doen doe ik tijdelijk gewoon niet. . , DOEI SIDERAISE !!, en neem daarvoor een vergelijkbare oefening die wel goed voelt (upright rows met wide grip voelden donders goed aan)

netjes bro lekker schouder moet je voorzichtig mee zijn je heb er maar twee

nette training, jammer dat die 90 bench niet meer ging!

netjes hoor die bench, wat denk je dat je 1rm ong zou zijn nu?

Geen idee .... Dit is namelijk niet mijn current max ... als die blessure straks weer op gedondert is denk ik dat de 1 RM leuk tegen de 150 aan gaat lopen ...

Ja goed idee weg met die side races...komt wel weer later

Mjah ... zo te voelen aan de trainingen .. die overigens toch heel aardig gaan denk ik eigenlijk niet iets met mijn AC te hebben, maar toch meer een vervelende ontsteking die zijn tijd erg neemt :(

Maar ik wil dit log nou niet weer een real life BB-soap laten worden ... maar zoek gewoon advies voor bestrijding van dit soort ellende...

Knietje gaat nog steeds heerlijk ... Damn wat is die vooruitgang in die Wheels al weer lekker te zien :) zal denk ik binnenkort eens ff een pic-je maken van die Wheels :P Extreem big zijn ze nog niet, maar de spier aftekening enzo worden nu echt leuk zichtbaar :D Squaten owned :P

Toch aardig bro,eigenwijs als je bent.;)Droppen die side-raises!!!

Jup ... ze gaan er toch eerst maar ff een tijdje uit .. ik vond die oefening van Kale lekker aanvoelen :)

Rugje : Zoals verwacht: een uber training weer :) lekker full power kunnen rammen !

Pull downs met brede grip:
5 x 8 x 90 (echt gemax-ed) heerlijk begon hier al pomp in mijn lats te voelen..

Bent over rows:
1 x 8 x 70, 1 x 8 x 75, 3 x 8 x 80 (had denk ik nog wel iets zwaarder gekunt)

Pull downs met grip andersom en smal:
5 x 8 x 80

Pull-overs op de machien
Het halve blok: 5 x 8 x 12 (geen idee eigenlijk, niet zo op het gewicht gelet..)

Bent over sides..
5 x 15 x 7'5 kg in elke hand.. (ging verbazingwekkend lekker met die schouder)

Shrugs met de barbell:
1 x 10 x 80, 1 x 10 x 90, 3 x 10 x 100, resultaat, STIERENEK :P :P

Overall:
Heerlijke training, schouder werkte lekker mee, heb weer een tipje van fysio gekregen om extra doorbloeding in die schouder te kunnen krijgen en zodoende die ontsteking eens definitief op te laten rotten.. Powerlifters en strongman schijnen dit ook nog wel eens te gebruiken..

Samengevat : THA beast is UNLEASHED :P

heavy training weer gaat goed

Sterke training bro, succes met die schouder, ik ken het wanneer die niet mee willen werken!

Wat heb jij zoal met je schouder gehad dan Massalah ?

Netjes bro,stay unleashed now will ya:rolleyes:;)

Ik doe mijn best Own Sculpturer!!!

Vertel dat mijn schouder ook ff ;) ...

Mwah geintje .. het blijft met ups and downs gaan momenteel, maar we hopen er het beste van !! ik heb van een fysio / manueel therapeut ook voor het knietje wat stabiliteits oefeningen gekregen .. werkt perfect :) Knietje word steeds sterker ! of sterker .. maar voelt met het trainen gewoon stukken beter aan, dus daar wil ik me ook geen zorgen meer om maken !

mooi dat je hard hebt kunne trainen,ziet er goed uit:)

lekker training pik!

Lekker de beest uithangen, hard raggen op zware compounds met de bijbehorende oerkreten en de gym zal vanzelf leeglopen... Zodat je alles voor je eigen hebt! :P

Goede training man! ;)

Kan niet anders zeggen dan dat ik blij voor je ben dat je er weer lekker tegenaan kunt gaan ;)

Terug
Naar boven