AndroidHealthClinic

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

nettje trainingen Hiekie, hopelijk is je schouder snel hersteld zodat je weer helemaal kunt beesten! :D

en luister naar own sculpturer

Ah gaat weer goed zie ik.
Nu nog even deadlift erbij voegen bij je rugtraining en ik vind je zowaar een vent.

• Topic Starter Topic Starter
Moet die oefening alleen nog leren :) dan komt het allemaal wel weer goed ... ik heb al een paar keer een blessure gehad met die oefening, dus wel em eerst in de kneepjes opnieuw leren..

Squats 6x 10 x 125 kg ...
Laatste set in 2 keer moeten afmaken .. wat voelde het alllejezus zwaar aan allemaal deze week ... andere trainingen had ik ook al meer moeite mee om die goed op de gewichten van de week er voor te krijgen ..

WEEK RUST SUX

Squats 4 x 12 x 80 kg .. Met moeite .. mijn poten zaten Helemaal vol na die tijd

Leg curl 6 x 8 had gemoeten .. na 4 x 8 was ik echt helemaal leeg .. wel een stapje zwaarder gedaan als vorige week : 62.5 kg

Kuiten weer volgens de super set methode : 3 machines achter elkaar aan is 1 set ... 8 x vol, 8 x pomp ..

OVerall: Die knie meende weer ff te gaan moeten zeuren .. Squatten ging verder lekker en andere oefeningen ook .. ik kan nu op vollast trainen met dus nog wat gezeur .. zal dus niet lang meer duren .. Zie ook mijn handtekening ;) uit voorzorg ff de koelzak er op weer nu :)

tog wel een redelijk nette training !! kloten blessures ook

De training deed niet onder voor de training die ik deed voor de rustweek ...

Die rustweek zoog echt man .. ben gewoon kracht kwijt :| zoals ik al zei het voelt allemaal zo vreselijk zwaar aan deze week ...

Ben ook veel met een knie stabilisatie oefening bezig ... kan het ook wel een beetje door komen denk ik dat die knie toch nog wat zeurt

Niet altijd op die kilo's letten man,zolang je een goede pomp ervaard zit het wel goed met je training.Je bent ook net pas op de weg terug dus geen gezeur over die knie of schouder en je ding doen.;)

Dat zijn motiverende woorden man :) dank je wel !

Sterke trainingen Hiekie, alles gaat erg goed vooruit! :thumbup:

Blijven beesten!

BOEM !!!!! en nog een BOEM !!!! een armtraining van vandaag waar de stukken van af vlogen figuurlijk ... De hele week voelde het allemaal t*ring zwaar aan en het leek wel of dat vandaag meer dan goed werd gemaakt

Vandaag armen:

Biceps: De opwarmsetjes voelden al veer licht aan .. ik denk tijd voor VERHOGING !!

Barbell curls : 4 sets x 8 x 52 en een half kilo ... zeer nette reps. (laatste setje heel klein beetje beweging in rug bij laatste 2-3 herhalingen) (Nieuw PR)

dumbbell curls
10 x 12'5 per arm (duim tegen plaat) dit voelde ook weer super aan dus ook hier BENG verzwaren die handel..
3 x 10 x 15 kg per arm, keurige herhaling, geen gecheat.. (Nieuw PR)

Preacher curls op de machine 2 plaatjes extra de eerste 3 setjes x 12 herhalingen... 4 set 1 plaatje terug.. (gewicht was niet veel op deze machine, maar op onze machine is 30 kilo al tyfuszwaar... )
Resultaat .. dikke pomp en dikke aders over de biceps.. (wil het geen PR noemen.. klotemachine)

Triceps:
Press downs ... DE BEER was LOS ! BOEM !!
4 x 15 x 77'5 kg (nog 3 steentjes tot de hele stack :P :P :P) (Nieuw PR)

Dips op het Dip Rek
8 x BW + 10 kg
8 x BW + 15 kg (Nieuw PR)
8 x BW + 15 kg (Nieuw PR)
Helaas was de 17'5 kg dumbbell bezet .. dus 4de set 8 x BW + 20 kg dumbbell (Nieuw PR)

Ik zal nog ff een fatsoenlijke karabijnhaak halen deze week, stuk ketting heb ik al.. Dan kan ik mijn squatriem misbruiken als DIPbelt..

French Press:Het beest was niet te stoppen, ook hier 10 kg extra er op gesmeten..
4 x 10 x 50 g.. (is geen nieuw PR .. voordat ik mijn blessures kreeg was de topset 62 en een half) Deed de oefening toen wel vaak als eerste of 2de oefening)

Einde training .. result.. Armen die uit mijn mouwtjes weg knalden..Achterlijke pomp .. LEKKERRRRR :P

Cardio .. 25 minuten hartslag 140

Overall : DENG !!!! Heerlijke training en: NIKS NADA GEEN NOEMENSWAARDIGE LAST van schouder !!!! Eindelijk terug aan de bak lijkt het ! Ik heb vandaag op alle oefeningen zwaarder kunnen trainen als vorige keer.
@ mijn knie ... Dacht zo er eens over na tijdens het cardio-en.. Die pijn in mijn knie heeft een oorzaak kwam ik achter, jahwel, mijn overversleten sportschoenen .. Daardoor moet ik van mijn linkerpoot mijn tenen iets intrekken, resultaat. krom lopen en onnodige belasting op die knie .. Sportschoenen liggen nu in de vuilnisbak en er worden morgen nieuwe gehaald ..

hoop voor je dat het dat is succes verder.....

Als ik geforceerd mijn poot strek .. dus tenen klem druk tegen de neus van de schoen aan .. loop ik veel beter en is de druk in mijn knie ook weg

That's the spirit!

Soms heb je dat wel eens. Gaat de hele week k*t, maar zit er echt 1 training bij die idioot relaxed gaat.

Congratz met je PR's bro,was alweer een tijdje geleden niet?

Jah man... Het voelde allemaal goed aan en het was gewoon heerlijk dat die schouder zich NIET melde met een hoop gezeur en dergelijke. .. als dit zo door gaat gaat het nog heel snel zwaarder denk ik zometeen..

gefeliciteerd met de pr's bro

Dank je ! doe mijn best ..

thumbs-up-matt.jpg

Je blijft lekker beesten!

Het gaat steeds beter Luuc ... het plaatje wat je er bij gedaan hebt werkt niet

Maandag: Borst en voor-zijkant schouders:

Bankdrukken:
5 x 8 x 90 .. <-- laatste setje laatste herhaling ging echt niet zelf, ik baalde als een stekker. . Wel weer meer resultaat als vorige week in ieder geval

Incline Bench:
5 x 8 x 70, wel weer zwaarder als vorige week :) laatste set was een hel, maar gered!

Incline Fly .. 5 x 12 x 15 kg in elke hand, correcte uitvoering, bovenaan even vasthouden en extra opspannen. (Was ook weer stap zwaarder dan vorige week)

Schouders:
Side Raise voorlopig vaarwel gezegt en op advies van Kale brede grip upright row als vervanger genomen.. Moest nog een beetje zoeken met het te gebruiken gewicht, 45 kg is een mooi gewicht om dat 5 x 12 te doen volgende week.

FrontPresses op de smithmachine:
8 x 70
8 x 70
8 x 70
8 x 65
8 x 60 <--- echt op uitvoering.. De 3de set kreeg ik serieus problemen met die 70.. iets moeten verlagen..

RC werk:
Zittende dumbbell Clean: 4 x 15 met de roze dumbbell.. (t*ring wat brand dat lekker in die schouder als je em goed uit voert)

Liggende RC-oefening met de roze dumbbell 4 x 15 x per arm

Cardio: 25 minuten hartslag 140 ..

Overall: Heerlijke training en niks noemenswaardige problemen met die schouder gehad. . ik kick die side raise dan ook voorlopig en doe de oefening die Kale me aanraadde er voor in de plaats.. (brede grip upright row) ik heb nu helemaal niks noemenswaardige last meer gehad van iets .. Back to Beast !

Terug
Naar boven