BOEM !!!!! en nog een BOEM !!!! een armtraining van vandaag waar de stukken van af vlogen figuurlijk ... De hele week voelde het allemaal t*ring zwaar aan en het leek wel of dat vandaag meer dan goed werd gemaakt
Vandaag armen:
Biceps: De opwarmsetjes voelden al veer licht aan .. ik denk tijd voor VERHOGING !!
Barbell curls : 4 sets x 8 x 52 en een half kilo ... zeer nette reps. (laatste setje heel klein beetje beweging in rug bij laatste 2-3 herhalingen) (Nieuw PR)
dumbbell curls
10 x 12'5 per arm (duim tegen plaat) dit voelde ook weer super aan dus ook hier BENG verzwaren die handel..
3 x 10 x 15 kg per arm, keurige herhaling, geen gecheat.. (Nieuw PR)
Preacher curls op de machine 2 plaatjes extra de eerste 3 setjes x 12 herhalingen... 4 set 1 plaatje terug.. (gewicht was niet veel op deze machine, maar op onze machine is 30 kilo al tyfuszwaar... )
Resultaat .. dikke pomp en dikke aders over de biceps.. (wil het geen PR noemen.. klotemachine)
Triceps:
Press downs ... DE BEER was LOS ! BOEM !!
4 x 15 x 77'5 kg (nog 3 steentjes tot de hele stack

) (Nieuw PR)
Dips op het Dip Rek
8 x BW + 10 kg
8 x BW + 15 kg (Nieuw PR)
8 x BW + 15 kg (Nieuw PR)
Helaas was de 17'5 kg dumbbell bezet .. dus 4de set 8 x BW + 20 kg dumbbell (Nieuw PR)
Ik zal nog ff een fatsoenlijke karabijnhaak halen deze week, stuk ketting heb ik al.. Dan kan ik mijn squatriem misbruiken als DIPbelt..
French Press:Het beest was niet te stoppen, ook hier 10 kg extra er op gesmeten..
4 x 10 x 50 g.. (is geen nieuw PR .. voordat ik mijn blessures kreeg was de topset 62 en een half) Deed de oefening toen wel vaak als eerste of 2de oefening)
Einde training .. result.. Armen die uit mijn mouwtjes weg knalden..Achterlijke pomp .. LEKKERRRRR
Cardio .. 25 minuten hartslag 140
Overall : DENG !!!! Heerlijke training en: NIKS NADA GEEN NOEMENSWAARDIGE LAST van schouder !!!! Eindelijk terug aan de bak lijkt het ! Ik heb vandaag op alle oefeningen zwaarder kunnen trainen als vorige keer.
@ mijn knie ... Dacht zo er eens over na tijdens het cardio-en.. Die pijn in mijn knie heeft een oorzaak kwam ik achter, jahwel, mijn overversleten sportschoenen .. Daardoor moet ik van mijn linkerpoot mijn tenen iets intrekken, resultaat. krom lopen en onnodige belasting op die knie .. Sportschoenen liggen nu in de vuilnisbak en er worden morgen nieuwe gehaald ..