Vandaag: Rug..
Een training met wel een heel vreemde wending eigenlijk
Begonnen met de Pull down met brede grip .. opwarmen voelde lekker aan en ook erg licht .. verzwaren maar weer die handel.. :
8 x 90
4 x 8 x 95 (al lekkere pomp in de lats)
Ik heb al tijden over en weer zitten bomen met 1 van de members van DBB via MSN en elke keer kwam het aan op dat de deadlift terug moest in mijn training: nou dat heb ik geweten

Ik had een link van een fimpje gekregen en heb dat zo vaak gekeken dat ik bijna kan zeggen op welke seconde van het filmpje welk woord gezegt word..
Met dat filmpje afdraaiend in mijn kop: daar lag die stang op de vloer: 60 kg
10 x 60..
Smaak te pakken

beweging voelde verdomd lekker aan, filmpje replay in me kop, 10 x 100
Elkew keer als ik aan de volgende set begon, (toen kwam er ook al een bekende om de hoek kijken, die ik vroeg op de positie van mijn onderrug te letten..)
8 x 120
6 x 140
6 x 150 !!! (DENG!!! oude PR terug!!!) ten alletijde was de uitvoering hardstikke goed (zo'n filmpje kijken helpt echt

)
Verder gegaan met bent over row op de chest supported machine.. (had mijn core al flink op de donder gegeven, dus koos even voor de "veilige" machine)
5 x 8 x 70 (ik was kapot naar die DL's man)
Daarna pulldown omgekeerde greep 5 x 8 x 75 (ook verzwaard)
Fly over's met de hoge pulley (op de knie-en ervoor) 5 x 12 x 80..
Rug klaar ... en toen kwam WannaBeStrong binnen.. die ik trots vertelde dat ik sinds lang weer eens had gedeadlift en hij vroeg me naar de resultaten ..
Mmm mopperde hij, dan kun je ook 1 x 170 ... Hij ging zelf ook deadliften en ik werd figuurlijk aan mijn oren naar die stang toe gesleept..
DENG nieuw 1 RM : 1 x 170 met een meer dan perfecte uitvoering!!!!
Toen gestopt en verder gegaan met Bent over Side raise .. 5 x 12 x 7'5 kg strict.
Shrugs (gewicht zou ik eigenlijk niet meer weten :$) 5 x 10
Einde training door telefoontje .. Cardio overgeslagen deze keer..
Overall:
GEEN LAST van mijn blessures! (of noujah, de overblijfselen daarvan !) en full power kunnen trainen .. het motto wat in mijn handtekening staat werkt

en jah die Deadlift ... die is terug in de training .. volgende week gewoon weer 36 x dat filmpje kijken en knallen maar !!!