- Waardering
- 9
Over karma gesproken......wie had je ook alweer attent gemaakt op dit filmpje?![]()
(Naast dat Own Sculpturer 'em ook al eens gepost had!)
hehe,ik dacht al...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over karma gesproken......wie had je ook alweer attent gemaakt op dit filmpje?![]()
(Naast dat Own Sculpturer 'em ook al eens gepost had!)

correct.
en je hebt gelijk gelijk wat betreft die extensions, mijn knieen gaan ook altijd zeer doen als ik die oefening er een tijdje in heb zitten. gewoon lekker squaten...zwaar....maar met strikte vorm.
-rodge

ik haal daardoor G**** mijn maaltijden niet
(te laat uit bed...)Vandaag: Armen...
Eerst een baaldingetje: al die vrije dagen zijn niet goed manik haal daardoor G**** mijn maaltijden niet
(te laat uit bed...)
Barbell Curl:
3 sets opgewarmd.
4 x 8 x 55
dumbbell Curl (supinatie, duim tegen plaat)
10 x 17'5
10 x 20
10 x 17'5
10 x 17'5
Preachercurl op de machine
4 x 12 x 30
Triceps:
Pressdowns:
Hele stack (87'5 kg) x 4 sets x 12
Dips
4 x 8 x BW +20
French press
4 x 10 x 45
Cardio: 25 minuten hartslag 140
Overall: Lekkere training, weinig, geen gezeur in die schouders meer.. Kan er vanuit gaan dat dit nu echt aan het overgaan is.. Alleen die knie nog wat gezeur. Armen blijven hard vooruit gaan .. en jah waar ik het meest van baal is dat ik momenteel stomweg mijn maaltijden niet haal.. Enige vage is dat ik vandaag totaal dat pomp gevoel niet bereikte wat ik vorige week wel had .. zal komen doordat ik nogal wat stress had vandaag..
strakke training - die triceps press down , pak je daar de rechte of de kromme stang?
T.a.v je schouder ; heb je daar ook gewoon mee door getraind?
Triceps gaan ineens als een trein ..
Wel zag ik ineens een hele leuke ader over mijn bovenborst lopen richting de schouders 
oke man press down is zeer zeker een fijne oefening
Maar welke oefening van de Kale bedoel je , want ik ken niet zijn hele arsenaal aan oefeningen?

Ben er ook erg blij om