AndroidHealthClinic

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
correct.

en je hebt gelijk gelijk wat betreft die extensions, mijn knieen gaan ook altijd zeer doen als ik die oefening er een tijdje in heb zitten. gewoon lekker squaten...zwaar....maar met strikte vorm.

-rodge

Ik heb wat verschijnselen van waar naar het lijkt een jumpersknee..

Echter ontbreekt elke vorm van zwelling en bulten enzovoort... dus ik maak me er maar niet te veel zorgen meer om .. ik heb lang genoeg gelopen met al die ellende. . ik ben die ellende zat .. tijd om te trainen :)

Ik ga gewoon mijn enorme best doen op die squats en daar ook alles uit proberen te halen wat er in zit. .(wat deze week verdomt goed lukte, ik had er echt geen motivatie en gevoel meer over voor die 5de set hack squats op de Smith) ik zat in de 2de set al compleet vol in mijn dijbenen en ik had ook goed last van het gevoel dat als ik nog ff door zou gaan de inhoud van mijn maag aan de muur voor de Smith machine zou hangen ..

In een later stadium zullen denk ik de lunges weer terug komen in het schema.

Vandaag: Armen...

Eerst een baaldingetje: al die vrije dagen zijn niet goed man :D ik haal daardoor G**** mijn maaltijden niet :( (te laat uit bed...)

Barbell Curl:
3 sets opgewarmd.
4 x 8 x 55

dumbbell Curl (supinatie, duim tegen plaat)
10 x 17'5
10 x 20
10 x 17'5
10 x 17'5

Preachercurl op de machine
4 x 12 x 30

Triceps:
Pressdowns:
Hele stack (87'5 kg) x 4 sets x 12

Dips
4 x 8 x BW +20

French press
4 x 10 x 45

Cardio: 25 minuten hartslag 140

Overall: Lekkere training, weinig, geen gezeur in die schouders meer.. Kan er vanuit gaan dat dit nu echt aan het overgaan is.. Alleen die knie nog wat gezeur. Armen blijven hard vooruit gaan .. en jah waar ik het meest van baal is dat ik momenteel stomweg mijn maaltijden niet haal.. Enige vage is dat ik vandaag totaal dat pomp gevoel niet bereikte wat ik vorige week wel had .. zal komen doordat ik nogal wat stress had vandaag..

Laatst bewerkt:
Nette dips man! :thumb:

je gaat weer goed man ga zo door hiekie

Netjes Hiekie,maar je moet wel je maaltijden innemen,zonde van alle moeite anders he:rolleyes: ;)

Helemaal met je eens :D ik zit nu nog redelijk goed :D ... ik vreet 's avonds om 10 uur nu nog een keer .. dan heb ik het tenminste weer binnen :D

Die klote knie man .. hij blijft maar zeer doen

Laatst bewerkt:
Vandaag: Armen...

Eerst een baaldingetje: al die vrije dagen zijn niet goed man :D ik haal daardoor G**** mijn maaltijden niet :( (te laat uit bed...)

Barbell Curl:
3 sets opgewarmd.
4 x 8 x 55

dumbbell Curl (supinatie, duim tegen plaat)
10 x 17'5
10 x 20
10 x 17'5
10 x 17'5

Preachercurl op de machine
4 x 12 x 30

Triceps:
Pressdowns:
Hele stack (87'5 kg) x 4 sets x 12

Dips
4 x 8 x BW +20

French press
4 x 10 x 45

Overall: Lekkere training, weinig, geen gezeur in die schouders meer.. Kan er vanuit gaan dat dit nu echt aan het overgaan is.. Alleen die knie nog wat gezeur. Armen blijven hard vooruit gaan .. en jah waar ik het meest van baal is dat ik momenteel stomweg mijn maaltijden niet haal.. Enige vage is dat ik vandaag totaal dat pomp gevoel niet bereikte wat ik vorige week wel had .. zal komen doordat ik nogal wat stress had vandaag..

strakke training - die triceps press down , pak je daar de rechte of de kromme stang?
T.a.v je schouder ; heb je daar ook gewoon mee door getraind?

relaxete oefening he die tricep pushdown tis 1 van mijn favoriete oefening wel

strakke training - die triceps press down , pak je daar de rechte of de kromme stang?
T.a.v je schouder ; heb je daar ook gewoon mee door getraind?

Jup .. ik heb gewoon getraind met die schouder.. ik heb er praktisch geen last meer van en let erg goed op de signalen die het lichaam geeft .. Dit blessureleed aan die schouder lijkt zijn langste keed geleden te hebben ... De Side raises komen voorlopig niet weer terug ... ik ga ze later nog eens 1 keer proberen... krijg ik dan weer rare druk in mijn schouders switch ik voorgoed over op de oefening van Kale..

De pressdowns doe ik met het driehoekachtige stokje.. Vind ik de lekkerste grip hebben ... aangezien ik nu de hele stack pak ga ik over op het rechte stokje .. grip iets anders levert wel weer een uitdaging op eerst ..

Pressdowns is zeker lekkere oefening, ben er ook erg sterk in :D Triceps gaan ineens als een trein ..

Vandaag: Borst:

Banken:
Opwarmen : 3 setjes
3 x 8 x 90, 2 x 8 x 95 (weer verzwaard)

Schuindrukken op Smith:"
3 x 8 x 70, 2 x 8 x75 (weer verzwaard)

Incline Flyes:
4 x 12 x 15 kg in elke hand, 1 x 12 x 17'5 kg (weer verzwaard) (het ging lekker!!! schouder zeurde een beetje, maar ik kan op volle kracht trainen zonder echt steken of wat dan ook maar )

Schouders:
Wide grip upright rows
5 x 12 x 45 kg (kreeg problemen met grip in linkerhand, werd vervelend)

Front press op Smith
5 x 8 x 70 (vorige keer met hulp in de laatste 2 setjess nu zelf gedrukt)

Rc-werk:
Zittende dumbbell cleans met de roze dumbbells : 4 x 15, nette rustige herhalingen

Liggende oefening: 3 x 15

Douchen : Dat zouden jullie wel willen weten he :roflol: Wel zag ik ineens een hele leuke ader over mijn bovenborst lopen richting de schouders :)

Overall: Gaat erg lekker ondanks de laatste zeurende pijntjes enzo.. ik besteed er maar niet al te veel aandacht meer aan, die armen enzo krijgen tenslotte ook elke week meer te verwerken, ik blijf rap sterker worden..

oke man press down is zeer zeker een fijne oefening
Maar welke oefening van de Kale bedoel je , want ik ken niet zijn hele arsenaal aan oefeningen?

Gaat lekker. Pak voor de grip bij de up.rows wat magnesium en als dat niet mag, gebruik dan straps.

Netjes bro,gaat weer steeds beter hiero,ook gezien het feit dat je niet meer zo bezig bent met je (zogenaamde) blessure's.Gaat echt lekker man.:thumb:

Hehe het gaat zeker de goede kant op allemaal :D Ben er ook erg blij om :)

Die knie blijft me alleen nog wat zorgen baren, ik kan namelijk als ik met mijn knie-en op de vloer lig met die linkerknie niet pijnloos steunen op de vloer (inmeten van de nieuwe bemeubeling in de nieuwe zaak !! )

Ah ik lees dat je van je hypochonder syndroom bent verlost.
Tijd om nu over je plateuas te knallen op naar het podium Fje.

8x 95 kg? das erg knap hoor !! wat is je 1RM? 110? 115 kg?

Hehe Hiekie zelf gokt rond 150 ik denk zon 135 hij doet dit gewoon met kinderlijk gemak he..

Terug
Naar boven