Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is iig wel absurd sterk.. ik kwakkel al jaren rond de 100-105 kg en 38 kg db press

TYOSkan helpen als 2e want dan ben je al lekker warm, ik doe hem ook liever niet als eerst want anders moet ik me te veel bezig houden met opwarm setjesDie deadlift zoog hard inderdaad .. maarjah.. Deadstops word het een flink stuk zwaarder van. zal de volgende keer weer een stuk beter gaan! Volgende keer pak ik de DL denk ik als 2de in plaats van als laatste ..
Die deadlift zoog hard inderdaad .. maarjah.. Deadstops word het een flink stuk zwaarder van. zal de volgende keer weer een stuk beter gaan! Volgende keer pak ik de DL denk ik als 2de in plaats van als laatste ..

Heb je ook genoeg power over om die zware lifts aan te kunnen.
Zelf mag ik niet meer deadliften als ik rug train,teveel van het goeie volgens michael,daarom doe ik mn lifts nu samen met schouders op een andere dag.Heb je ook genoeg power over om die zware lifts aan te kunnen.
![]()

) Stoel draait ten opzichte van de hendel waar je je aan vast houdt.. komt bij stok draaien in de buurt.

... we hebben maar 2 loopbanden en die waren allebeide bezet door huisvrouwen .. Er staan ook wel fietsen maar ik loop wat dat aan gaat veel liever.. 10 minuten nog wat gefietst..
) ik heb me daar nu overheen gezet. Iemand steunt me er ongelooflijk mee en heeft me eens goed wakker geschud van de week ... resultaat .. zo ineens bijna alle pijn weg ...
We gaan het beest langzamerhand echt eens een serieuze rondleiding geven langs de bar- en dumbbells 

). kale was me voorProbeer eens pendlay rows. Je staat dan echt parallel tegenover de grond en legt na elke rep de barbell op de grond (soort bentover row met deadstop).
YouTube - Pendlay Row Demonstration
ZO kun je dus je vorm perfect houden en na elke rep concentreren op je houding.

Probeer eens pendlay rows. Je staat dan echt parallel tegenover de grond en legt na elke rep de barbell op de grond (soort bentover row met deadstop).
YouTube - Pendlay Row Demonstration
ZO kun je dus je vorm perfect houden en na elke rep concentreren op je houding.
kale was me voor
als je bar neerlegt ist het makkelijker om je rug recht te houden