- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) handig dat je na elke herhaling ff kunt chechken of je nog helemaal goed staat.
het gaat steeds beter !

jammer van je deadlift.. maar idd proberen die straps links te laten liggen en gewoon wat lichter deadliften, dan maar failures op 140-150 kg met 3-4 reps omdat je onderamen niet meer kunnen dan constant met straps werken en dat je rug wel sterker wordt maar je onderarmen elke keer niet de juiste stimulans krijgen om écht sterker te worden.
Ik had eerst ook áltijd grip problemen.. kwam zonder straps nooit voorbij de 150 kg 2x.. ben toen op een gegeven moment een stapje terug gegaan met gewicht zónder straps en een half jaar later kon ik makkelijk 170 kg zonder straps van de grond rukken
nette pendaley btw![]()
Ik heb laatst een behoorlijk gesprek over straps gehad met een member.. ik ben overtuigd van het feit dat je zo weinig mogelijk moet gebruiken.. kunnen die onderarmen ook eens serieus gaan groeien 
Pendlays zijn lekker he ?Ik vind 80 toch een goed gewicht voor de eerste keer pendlays.
Ik geef je wel een tip; ga niet elke week toppen op je deadlift ivm blessure gevaar.
Juist doordat ie elke keer even op de grond ligt, ff boem, houding weer goed en knallen maar! ik ben me nu veel meer bewust ook van mijn houding ! thx Kale!Pak je voordat je overgaat op de straps de barbell ook eerst met een mixed grip vast?
Dit doe ik in iedergeval wel wanneer het me niet meer lukt met de gewone grip, tot aan de 140/150 kan ik hem met de gewone grip goed pakken,
daarna pak hem met mixed grip tot aan de 205 kg.
Ik kreeg het advies zoweinig mogelijk Mixed Grip te doen, aangezien dit 100 % een PL greep is .. de BB greep schijnt toch voor meer stimulatie te zorgen heb ik me laten vertellen.

Pendlay vind ik zelf niet zo prettig. Juist dat dode moment vind ik vervelend.
Gee fmij dan maar de normale row, ook meer rek op mijn lats.
is dit zo? mijn grip zuigt ook, en na normale grip ga ik gewoon over op mixed grip en ik wist niet dat ie voor minder stimulans zorgde![]()
Ik voer de pendlay wel zo uit dat mijn lats maximaal gerekt zijn op het moment dat de bar de grond raakt.. Voor mij is het een betere oefening aangezien ik anders mijn onderrug volgens sommigen toch weer te bol laat komen.. met weer het nodige blessuregevaar van dien
Gaat idd steeds stukken beter bro,maar vergeet die tip wat KaLe je gaf niet!!!
Ga niet elke week toppen op je deadlift ivm blessure gevaar.
Voor de rest heel netjes en goed te zien dat je weer knallen kan.![]()
Klopt
Zoals ik al eerder schreef .. deadliften werkt verslavend nu ik de techniek goed doorheb.. ! dank dat je dat filmpje hebt gegeven !
Ik heb een aantal goede gesprekken met iemand gehad die me werkelijk wakker heeft geschud Sindsdien gaat het trainen weer een stuk beter !Thx Jonko
ik doe mijn best!
"
Nu heb ik er ook eigenlijk al geen last meer van !
.. Maar jah dat komt vanzelf
volgende week gewoon weer
Ik wen zo wel aan het gewicht en dat is ook belangrijk.