AndroidHealthClinic

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week weer een logje

volgende week nodig weer aan de slag !.. werk laat trainen vandaag en morgen niet toe :(

Netjes hiekie,congratz met je PR's.:thumb:

Squatten is intens genoeg bro,hoef je niet mee af te bouwen qua gewicht,nergens voor nodig.;)

Nette trainingen Hiekie! Ik ben blij dat ik in onze discussies destijds tot je botte kop heb kunnen doordringen! Zie je wel dat het goed gekomen is?

Nog even zeuren: deadlift met deadstop? Deadlift zit altijd een dood moment in, anders zou het ook geen DEADlift heten. ;)

@Ries: Pendlays moet je juist beter in je lats voelen, probleem is dat pendlays een stuk technischer zijn (door het bollen en holtrekken van je bovenrug, voor zover je die echt kunt hollen dan). Misschien dat je de techniek nog niet helemaal onder de knie hebt?

Nette pendlays trouwens Hiekie!

Nog even zeuren: deadlift met deadstop? Deadlift zit altijd een dood moment in, anders zou het ook geen DEADlift heten. ;)

Vaak voeren mensen de deadlift uit met touch n go (dus stuiteren) of raken net de grond niet aan om de spanning op de rug te houden.

nice hiek! gaat de goede kant op. En complimentjes krijgen is natuurlijk altijd leuk. Beetje waardering voor het harde werk is nooit verkeerd!

Thx voor alle reacties mannen ! nu pas weer ff tijd om te pc-en ... alles dicht natuurlijk morgen hiero ...
Maandag maar weer van voren af aan braaf beginnen weer met het schema :)
Borst / voorkant schouder en wat RC-werk.

Gaat lekker Hiekie :D!

Thx a1s ! goede stats trouwens in je sig!

MaandagAvond ... (door omstandigheden weer een keer 's avonds moeten trainen ...

Vanavond borst en schouders, samen met een trainingmaatje

Bankdrukken: t*ring druk vanavond in de gym, dus ik was genoodzaakt 1 van de smith machines te pakken
2 x 8 x 90, 2 x 8 x 95, 1 x 8 x 100, volgende week beginnen met 95 denk ik

Incline bank:
Ook hier weer problemen met drukte.. aangezien ik het bankdrukken al met vaste geleiders had gepakt wilde ik nu iets met meer controle..
Incline bench hammerstrength :
5 x 8 x 70

Incline Fly:
1 x 12 x 12'5, 1 x 12 x 15 , 3 x 10 x 17'5

Voorkant schouders
Mijn maatje deed side raise, ik zefl heb het ook even weer geprobeert, maar het schoudertje vond het nog niet echt prettig..ging al wel weer stukken beter maar voorzichtig als ik ben toch nog maar niet Dus wide grip upright rows er voor in de plaats .. 4 x 12 x 45

Front press op de smith:
1 x 8 x 65, 3 x 8 x 70, 1 x 8 x 60 (schouders waren helemaal leeg !)

RC-werk 1 x 15 x sitting dumbbell cleans, daarna sportschool dicht :(

Morgen de rest van het RC werk (en ook weer cardio! , het afvallen/strakker worden gaat lekker, dus wil dit heel graag weer op pakken !)

Overall: Heerlijk getraind en mag over de results niet klagen .,.. ik kreeg vanavond WEER vragen of ik aan de AAS zat .. mijn traps en schouders schijnen nogal netjes er uit te zien en van een gast waar ik het niet van verwacht had ... die gast maakte namelijk altijd wat voedingsschema's voor belangstellenden daar en was nu ineens heel benieuwd naar mijn voedingsschema

Ah de oude man en ik waren al bang dat je een blessure had.
Die jongen die intresse in jouw voeding toonde is F neem ik aan?

Nee ... het was niet de oude man die vandaag met me trainde .de oude man traint altijd rond een uur of 16:30 .. en het was ook niet F die om mijn voeding vroeg..

Netjes bro:thumb:

Maar ehh,niet denken met bankdrukken gewoon doen.;)Pak die 100kg nu als richtlijn en werk daar je series straks mee af tot het peanutz voor je is.

Klote is dat ja wanneer het zo druk is, desondanks toch een goede bench eruit geperst,
kan zelf echt voor geen meter benchen in de smith, dan zit ik zo 40 kg naast mijn losse bench.

Waar heb je precies die blessure in de schouder dan, aangezien de upright
nogal een blessure gevoelige oefening is die ook de zijkant van je schouders aanspreekt.

Thx Own Sculpturer :)

Ik werk idd naar die 100 kg toe nu omdat setjes te drukken :) Ik moet zeggen dat sinds ik geen piramide meer doe op de bank, maar vaste sets met een vast gewicht.. dat A, mijn borst daar echt op reageert, hij word voller.. en B dat de klachten in mijn schouder langzaam helemaal af nemen nu ! Ik ben niet meer intensief bezig met de gedachte owjeej owjeej blessure?? maar ik let wel erg op de signalen die het lichaam geeft..

Ik ga in ieder geval niet meer een oefening beginnen met de gedachte owjeej als dit en dit het maar houdt.. neej ik ga gewoon lekker knallen en heb veel assistentie gehad bij het op de juiste manier leren luisteren naar het lichaam

@ Massalah ...
Ik MEENDE problemen te hebben met mijn AC ... echter heb ik daar nu al weken geen pijn meer aan ... sinds ik rigoreus toen een paar oefeningen heb laten verdwijnen.. Ik heb best wel goede benen, ondanks dat ik de leg extensions al een tijdje niet meer doe ...

Ik heb een pijn die wat heen en weer zwerft langs mijn sleutelbeen .. die ik vooral voel als mijn lichaam "staat op mijn armen" dat mijn armen naar beneden langs het lichaam zijn. (dus bijvoorbeeld op het steuntje waarmee je hanging knee raises kunt doen, dat je dus met je ellebogen steunt op de armsteunen )

Ook deze pijn word elke week wel minder dus het gaat allemaal weer goed .. de blessure zit me niet meer in de weg om zwaar te kunnen trainen

netjes :thumbs:
dat je maar snel 100% hersteld bent!

Karma verdelen , massalah en Sanca enzo opnieuw karma kan geven ..

Hehe nee ik trainde met de ouwe man nu ja ik spotte hem hij spotte mij.
We zaten over je in:D

Niet nodig :D ik trainde met een andere gast :) oook een beste buffel ..
EN owjah!!! waar blijft nou die karma punt ???

Terug
Naar boven