AndroidHealthClinic

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
Vanavond: Rugje ... of rug ?

Daar ging ie weer , hij ging lekker :P

Pull downs met breder grip, extra aandacht besteed aan het naar beneden halen uit de lats, gewicht het zelfde geouden als vorige keer, maar een veel betere dikke pomp direct in de lats.
5 x 8 x 95

Na vorige week de pendlay rows te hebben gedaan ben ik nu ook terug geswitched naar de BOR's ... Heb eerste setje nog even met een licht gewicht pendlay gedaan om de houding van mijn onderrug even goed weer te leren voelen in de juiste houding, en daarna BOR's met een verbazingwekkend goede uitvoering kunnen pakken en ook een lekker gewicht.
De pendlays hebben me ontzettend geholpen bij het in de juiste houding komen voor de BOR's
De resultaten van de BOR's:
1 x 8 x 70
4 x 8 x 80

Daarna smalle grip pulldowns aan de pulley
1 x 8 x 75
3 x 8 x 80

Flyover op de machine:
4 x 12 x de halve stack (volgens mij 55 kg) ook hier echt op het uitvoeren van de oefening gelet dat ik em echt met mijn rugspieren aan trok ...

Rugtraining klaar, resultaat, volgepompt!
Achterkant schouders, de machine daarvoor was bezet door 2 vrouwtjes, oefening gedaan voorovergebogen tussen de lage pulleys van de crossover. Gewicht sloeg nergens op, maar wel perfect kunnen pompen ..
5 x 12 x 7'5 kg strict

Shrugs met de barbell: het ging erg lekker allemaal vanavond!
10 x 90
10 x 100
10 x 110
10 x 120
Megapomp, training klaar

RC werk (gister ging de gym dicht, was laat gisteravond :( )
Zittende dumbbell cleans 4 x 15 x de 2 en een half kilo dumbbells
Liggende oefenign 3 x 15 per arm

Cardio 25 minuten hartslag 140

Overall: Heerlijk getraind.. ben nog beetje bezig mijn knie-en ook goed in conditie te houden met wat tips die ik kreeg van een fysio therapeut. .. Elke week gaat het beter !!! Mijn knie die altijd altijd al kraakte begint nu behoorlijk op te spelen nu mijn benen snel sterker worden :)

Donderdag met de benentraining ga ik ook eerst weer mijn eigen setjes 6 x 10 schema doen.. lekker uitputten die handel! en is ff wat lekkerder voor de knie-en .. kan ik de inhoud van mijn maag weer op een randje na binnen houden denk ik..

Vanavond ff snel thuis met de zelf ontspanner een paar rug foto's gemaakt direct na het thuiskomen can de training, heb het nog niet bekeken, moest direct weer weg .... als het wat is zet ik ze er wel neer

Laatst bewerkt:
Zo dat is een goede rugtraining, heerlijk is dat, trainen zonder al die pijntjes lekker volop pompen met die handel.
En gewoon posten die foto's ben benieuwd, mooi vergelijkingsmateriaal voor laterop in je log!

Ik ben echt thuis gekomen, trainingkleding in de spoelwas geflikkert. . camerqa gepakt .. binnen een minuut 4 verschillende rugposes erop geflikkert, en toen moest ik al weer weg en de camera weer bij de pc neer gepleurt..

Lekker man!

Nette training,al mogen je bb shrugs wel wat zwaarder imo.

Ik meende dat ik al een heel gewicht had eigenlijk !! Met die 120 kilo pompten mijn traps al goed vol! volgende week wel zwaarder beginnen :) die 90 en die 100 waren te makkelijk !

@ Kale: thx :)

Camera leeg getrokken zojuist ...
Jammer dan, geen foto's.. het lijkt echt helemaal nergens naar .. een latspread die geen latspread is , een back double bicep waarbij ik net corrigeer omdat ik om donderde .. en de camera stond niet op de goede hoogte waardoor mijn armen erg klein ogen .. Volgende keer toch eens meer tijd nemen om goed te pose-en ..

Overall: Heerlijk getraind.. ben nog beetje bezig mijn knie-en ook goed in conditie te houden met wat tips die ik kreeg van een fysio therapeut. .. Elke week gaat het beter !!! Mijn knie die altijd altijd al kraakte begint nu behoorlijk op te spelen nu mijn benen snel sterker worden :)
:thumb:

Gaat goed kerol:thumb:

Thx ... ik mag niet klagen .. nogmaals heb ik veel hulp gehad om die blessures de baas te leren worden :) ik heb ook echt weer zin om te gaan trainen elke keer :)

Ik meende dat ik al een heel gewicht had eigenlijk !! Met die 120 kilo pompten mijn traps al goed vol! volgende week wel zwaarder beginnen :) die 90 en die 100 waren te makkelijk !

Hoeft niet perse zwaarder te beginnen,je moet gewoon zwaarder gaan!!!;)

Zowiezo moet je geen foto's schieten van je rug na een zware rug training. Je rug zit dan zo vol dat je geen enkel detail ziet op de foto. Dit zelfde geld voor biceps en benen. Wil je foto's schieten doe dan een paar pomp setjes om de boel een klein beetje op te pompen.

"sorry, i can not come, i am in the gym, it's leg day"
Warm of niet, Trainen met die handel :wl:

Squats:
Deze hele week al terug op mijn schema vanaf nu weer ... die 1 RM's enzo dat geloof ik nu wel, ik weet nu ongeveer wat ik kan, nu weer er tegen aan met mijn eigen schema en weer lekker knallen met die handel.

6 x 10 x 120 redelijk vlot tempo, maar rust zou nog iets korter kunnen.. Vernam direct al weer een behoorlijke pomp in die benen al in de 3de set! dit belooft wat!

Smith machine (was eindelijk weer eens vrij) hack squats..
4 x 12 x 85 kg

Leg curl 6 x 8 x 72'5 kg

Benen VOL !!! en zweten als de t*ring,heb de maaginhoud binnen kunnen houden :roflol: zat er al weer aardig in de buurt

Kuiten: Staande calfraise
6 x 12 x 45 kg + neksteun, zeer strict uitgevoerd. Strompelend naar de kleedkamer..

OVerall:
Heerlijke training, krijg echt vertrouwen in de benen training, waar ik eerder stopte (wat vreemde pijntjes in de knie enzo) ga ik nu gewoon door.. ik heb leren luisteren naar mijn lichaam nu op de goede manier! Het is een harde leer geweest, maar zeker de moeite waard! Heerlijk om volop te kunnen trainen.. Weer geprobeert wat foto's te maken van benen zo net .. klote man.. het zag er weer helemaal niet uit .. ik kan hier in huis niet echt mooie foto's maken tegen die lelijke witte achtermuur aan (moet wel in deze kloteflat.. aan de andere kant van het hok zitten de ramen)

Laatst bewerkt:
Met vallen en opstaan leert men he, als je blesure maar lang genoeg duurt kijk je de volgende x wel uit.
Volgende week is het bijltjes dag jongen, geen grappen.

"sorry, i can not come, i am in the gym, it's leg day"
Warm of niet, Trainen met die handel :wl:

Squats:
Deze hele week al terug op mijn schema vanaf nu weer ... die 1 RM's enzo dat geloof ik nu wel, ik weet nu ongeveer wat ik kan, nu weer er tegen aan met mijn eigen schema en weer lekker knallen met die handel.

6 x 10 x 120 redelijk vlot tempo, maar rust zou nog iets korter kunnen.. Vernam direct al weer een behoorlijke pomp in die benen al in de 3de set! dit belooft wat!

Smith machine (was eindelijk weer eens vrij) hack squats..
4 x 12 x 85 kg

Leg curl 6 x 8 x 72'5 kg

Benen VOL !!! en zweten als de t*ring,heb de maaginhoud binnen kunnen houden :roflol: zat er al weer aardig in de buurt

Kuiten: Staande calfraise
6 x 12 x 45 kg + neksteun, zeer strict uitgevoerd. Strompelend naar de kleedkamer..

OVerall:
Heerlijke training, krijg echt vertrouwen in de benen training, waar ik eerder stopte (wat vreemde pijntjes in de knie enzo) ga ik nu gewoon door.. ik heb leren luisteren naar mijn lichaam nu op de goede manier! Het is een harde leer geweest, maar zeker de moeite waard! Heerlijk om volop te kunnen trainen.. Weer geprobeert wat foto's te maken van benen zo net .. klote man.. het zag er weer helemaal niet uit .. ik kan hier in huis niet echt mooie foto's maken tegen die lelijke witte achtermuur aan (moet wel in deze kloteflat.. aan de andere kant van het hok zitten de ramen)

Mooi zo, gaat helemaal goed komen dus!

Met vallen en opstaan leert men he, als je blesure maar lang genoeg duurt kijk je de volgende x wel uit.
Volgende week is het bijltjes dag jongen, geen grappen.

Je gaat lange setjes squatten gozer ... je gaat sterven in dat squatrack, we volgen mijn schema aangezien jij niet echt een schema hebt

ik zal de gymeigenaar vragen dat ie een 10 kilo OLY bar wil bestellen .. dan kun je daar mee starten man ...

Slow chat :roflol:

Terug
Naar boven