- Waardering
- 9
"sorry, i can not come, i am in the gym, it's leg day"
Warm of niet, Trainen met die handel![]()
Wie mooi wilt zijn (en blijven) moet pijn (blijven) lijden.
Mooie instelling bro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"sorry, i can not come, i am in the gym, it's leg day"
Warm of niet, Trainen met die handel![]()
Mooie instelling bro.
ik ben er helemaal klaar voor
Heerlijk om zo bezig te kunnen zijn na al die ellende ... af en toe klikt het en schuift het nog wat in de knie-en .. en eens een keer een licht steekje .. maar niks heftigs. .. ik zie dat lichte steekje als een signaal van HEEJ DUDE! geconcentreerd blijven !!! en in de volgende rep is alles weer goed!
!!!

@ Own Sculpturer .. en wat nu als ik hem afbeul en hij de gym kruipend verlaat?
Nog steeds lekker gaat ie hierowflink spierpijn al .. dat belooft wat voor morgen ..

Wie mooi wilt zijn (en blijven) moet pijn (blijven) lijden.Mooie instelling bro.
![]()
Ik hou wel van die warmte, kun je tenminste fatsoenlijk overal bij alle apparaten enzo, geen bicepcurlende breezahtjes in het squatrack enzoBeul die hiekie maar eens ff goed af,zodat ie alleen nog energie heeft om over zn spierpijn te lullen ipv zn blessure's.
@Hiekie:Ik hoop dat het hem lukt.![]()

Ja man,er blijven nu veel gasten weg uit de gym,zitten nu op het terras hun mega bicepjes te showen vol zelfvertrouwen dat ze huge zijn.Jup .. dan is het zowieso ook al superrustig in de gym als het lekker warm is..
alle ruimte om bezig te zijnIk hou wel van die warmte, kun je tenminste fatsoenlijk overal bij alle apparaten enzo, geen bicepcurlende breezahtjes in het squatrack enzo
Sadist ... mij kapot willen laten gaan he .. wacht maar, ik kom ook nog wel eens in jouw buurt ...![]()

Ja man,er blijven nu veel gasten weg uit de gym,zitten nu op het terras hun mega bicepjes te showen vol zelfvertrouwen dat ze huge zijn.
Nee bro,jij bent een sadist omdat je ons steeds met je blessureleed opzadeld![]()
Morgen vol aan de bak met de rug!