XXL Nutrition

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
Jup :) ik ben er helemaal klaar voor :) Heerlijk om zo bezig te kunnen zijn na al die ellende ... af en toe klikt het en schuift het nog wat in de knie-en .. en eens een keer een licht steekje .. maar niks heftigs. .. ik zie dat lichte steekje als een signaal van HEEJ DUDE! geconcentreerd blijven !!! en in de volgende rep is alles weer goed!

Niks heftigs is doorknallen :D

Nu na de training NIKS geen klachten.. DUS BOEM :wl: !!!

Wacht maar tot volgende week......

@ Own Sculpturer .. en wat nu als ik hem afbeul en hij de gym kruipend verlaat?

Nog steeds lekker gaat ie hierow :) flink spierpijn al .. dat belooft wat voor morgen ..

@ Own Sculpturer .. en wat nu als ik hem afbeul en hij de gym kruipend verlaat?

Nog steeds lekker gaat ie hierow :) flink spierpijn al .. dat belooft wat voor morgen ..

Wat denk je nou jongen, dat als je praatjes heb ik je ga sparen? Welcome in my world, zo werkt dat niet. :D

Wie mooi wilt zijn (en blijven) moet pijn (blijven) lijden.:DMooie instelling bro.;)

Jup .. dan is het zowieso ook al superrustig in de gym als het lekker warm is..
alle ruimte om bezig te zijn :) Ik hou wel van die warmte, kun je tenminste fatsoenlijk overal bij alle apparaten enzo, geen bicepcurlende breezahtjes in het squatrack enzo

Beul die hiekie maar eens ff goed af,zodat ie alleen nog energie heeft om over zn spierpijn te lullen ipv zn blessure's.:D

@Hiekie:Ik hoop dat het hem lukt.:D;)

Sadist ... mij kapot willen laten gaan he .. wacht maar, ik kom ook nog wel eens in jouw buurt ... :roflol:

Jup .. dan is het zowieso ook al superrustig in de gym als het lekker warm is..
alle ruimte om bezig te zijn :) Ik hou wel van die warmte, kun je tenminste fatsoenlijk overal bij alle apparaten enzo, geen bicepcurlende breezahtjes in het squatrack enzo
Ja man,er blijven nu veel gasten weg uit de gym,zitten nu op het terras hun mega bicepjes te showen vol zelfvertrouwen dat ze huge zijn.
Sadist ... mij kapot willen laten gaan he .. wacht maar, ik kom ook nog wel eens in jouw buurt ... :roflol:

Nee bro,jij bent een sadist omdat je ons steeds met je blessureleed opzadeld:D:jk:

Ja man,er blijven nu veel gasten weg uit de gym,zitten nu op het terras hun mega bicepjes te showen vol zelfvertrouwen dat ze huge zijn.

Nee bro,jij bent een sadist omdat je ons steeds met je blessureleed opzadeld:D:jk:

Mjah .. ik zat nog al met die blessures .. gelukkig heb ik flink steun gehad om er overheen te stappen !

Traininglog armen volgt nog .. beetje druk !

En de armen log ... ik kan het nu ff uitwerken..

Barbell Curl met de EZ-bar: 3 setjes opwarmen ...

8 x 50
8 x 55
8 x 55
8 x 55 (zelfde gewichten nog steeds als vorige week, ik aim nu echt voor strictheid en netheid, boven even goed aanspannen en dan weer terug)

Dumbbell Curl, duim tegen de plaat:
2 en een half kg TERUG gegaan met het gewicht, wat zeker ten goede kwam van mijn uitvoering, ook hier echt geconcentreerd op het voelen van de spieren. Na deze oefening had ik al een gruwelijke pomp te pakken
4 x 10 x 15

Weer was de bicepcurl machine langdurig bezet: (ik wil niet afkraken, maar toch weer die teringbreezers met hun 30 setjes curls) Spidercurls op de omgekeerde preacherbank gedaan.
EZ-bar: 12 x 25 kg, 12 x 30, 12 x 30, 8 x 30 =>biceps helemaal vol, geen kracht meer over

Triceps:
Tricep Pushdown: 3 x 15 x 90, 1 x 15 x 87'5 (alweer dikke pomp)

Dippen tussen de parallel bars (strict en rustig uitgevoerd, langzaam zakken, langzaam strekken, boven even goed aanknijpen)
BW x 12,
BW x 13
BW x 14
BW x 10, rest pause nog 4-5 keer erbij

Skull Crushers
4 x 10 x 45 , laatste set met hulp, armen deden pijn door de pomp

Daarna nog wat onderarm en grip oefeningen (wrist curls voor en achter, static holds.)

Cardio:
20 minuten

Overall:
Heerlijke training ! Die armen ploften zo wat uit elkaar! zweten als de t*ring, maar heerlijk getraind!

Nette arm training bro,alleen gebruik ik zelf liever een rechte barbell bij mn curls.

Ik heb het ook wel eens met een rechte bar geprobeert, maar dan krijg ik zo veel last van mijn polsen dat ik eigenlijk niet lekker kan curlen ... ik kan daardoor dan ook veel minder gewicht aan omdat mijn polsen zo tegenstribbelen ..

Ik hou de bar dan vast op schouderbreedte zodat mijn onderarmen recht naar voren steken op het moment dat mijn arm 90 graden gebogen is

Hey brakke heb je nog getraind? Ik ben toch maar gegaan......

Zo Hiekie het was wel een paar dagen terug die arm training, maar je hebt ze wel hard aangepakt man, zeer netjes.
Ook ik doe de curls met de Ez-bar om dezelfde redenen als jij, de een vind het met een recht barbell fijn
de andere met de Ez, draait natuurlijk allemaal uiteindlijk om het gewicht ;)

nette barbelcurl man!

Vandaag .. een teringhete en brakke maandag:

Hoezo brak?? nou het hele weekend ziek geweest en dat was aan de training wel te merken .. heb wel goed kunnen knallen, maar damn wat werden de gewichten soms ineens zwaar :S Een heerlijke verkoudheid, met een bende hooikoorts erbij, resultaat, helemaal verstopt en daardoor niet kunnen slapen.
Lag als een vis op het droge naar lucht te happen 's nachts... Het wil hier in Friesland maar geen slecht weer worden.. overal regent het en onweer het, hier niet .. als het ff flink regent is de klacht weg..

Bankdrukken
8 x 90
8 x 95
8 x 95
6 x 95 - restpause paar seconden 2 x 95
8 x 85 (dat bedoel ik dus .. ineens knetterleeg, kan dan vernemen dat ik ziek geweest ben)

Schuine drukken in smith
5 x 8 x 75 (laatste set kwamen de herhalingen uit mijn tenen)

Fly incline.
4 x 12 x 15 kg .. (ook hier al niet zo veel kracht meer en borst enorm vol)

Schouders:
Side Raise: weer even geprobeert, het gaat al een stuk lekkerder weer .. maar erg voorzichtig gebleven..Gewicht weet ik niet meer, gewoon een gewicht gepakt wat lekker aan voelde en geen klachten op leverde.

Schouderdrukken met de losse stang vanaf de borst. (smithmachine was langdurig bezet door 2 ecto's)
Geen idee wat die stang weegt...
Stang + 30 x 10
Stang + 35 x 10
Stang + 40 x 8
Stang + 45 x 8 (heb nu beetje richtlijn te pakken ,,, kan eventueel dus nu een goede vervanger vinden als de smith langdurig bezet is (klotezomer ook, laat ze oprotten die ecto's)

RC-werk:
Zittende dumbbell clean 4 sets x 15 met lichte dumbbells

Liggende oefening 3 x 15 per arm, lichte dumbbell

Cardio:
10 minuten (tijdgebrek, moest vanavond door naar de sportmasseur)

Overall:
Terug op me oude schema bevalt me toch het best ! ik herstel nog steeds lekker en kan toch flink rammen ! Kan me wel voor de kop slaan dat ik er van ben af geweken.. ik groei hier lekker op ! Die schouder gaat lekker en zit me niet meer in de weg met trainen.. echter willen de laatste zeurende pijntjes nog niet echt vlot weg gaan .. zal ook mede te maken hebben met dat ik een weekend ziek ben geweest :) Morgen vol aan de bak met de rug!

Opzich toch niet verkeerd die bench vergeleken met je vorige bench training,
je zei dat je 95 kg ging pakken en die heb je 3 keer gedaan.

Beterschap in iedergeval, en heb je trouwens niks tegen die hooikoorts pilletjes ofzo?
Ik heb wel van die pilletjes, geen idee welk merk, maar ze helpen me goed.

klote van je verkoudheid, beterschap!
ik vind het toch een behoorlijk lekkere training hoor :thumbs:

Terug
Naar boven