MuscleMeat

Hiekie: Van Brak naar Big !!!

• Topic Starter Topic Starter
Edit post ... was ff een pure frustratie uiting .. ik zat er ff doorheen.. thx voor je karma posting met uitleg Jacoba.

Laatst bewerkt:
ik begin mijn gedult behoorlijk te verlizen zolangzamerhand ... ook omdat ik dus nu opmerkingen krijg dat mijn benen zo zwaar achter lopen ... ik heb alktijd geclaimed dat dunnen benen wel het laatste was wat ik wiil .. en dat ik nolg liever mijn benen train als elke andere spiergroep.. ik ben nu zometeen 8 maanden kwijt he :eek: met dit gezeik .. ik had nu bijna 107 -108 kilo kunnen wegen .. ik kan gewoon niet niemand vinden die me er van af kan helpen .. ik word er echt moedeloos van ...

Tja, wat heb je liever? Dat mensen zeggen dat je monsterpoten hebt, terwijl dat niet zo is? Laat die opmerkingen je motiveren om bruut te gaan knallen als je weer zover bent. Ik heb je in het echt gezien en je hebt gewoon een goed fysiek.

Wat betreft die blessures;
Je bent er ook veel te veel mee bezig. Ok, het is k*t, maar door er constant doorheen te zitten en te jammeren, gaat het alleen maar langer duren. Je bouwt daardoor een berg stress op, wat nou niet bepaald bevorderend is voor het herstel. ;)

dat je benen niet zo groot zijn,
maak je daar niet zo druk om joh, dat is ook niet zo vreemd na zo'n lange periode van blessures, zolang je voor jezelf weet dat je eraan doet wat je lichaam je toelaat er aan te doen is alles toch in orde? meer kun je niet doen, drukmaken of dingen forceren werkt alleen maar averechts. het is nu eenmaal zo.

verder, als je behind the neck presses nu echt zo'n lekkere oefening vind zou ik ze in ieder geval in de smith doen en mogelijk de barbell slechts tot je oren laten zakken.

verder veel succes gewenst met je trainingen en hopen dat je er weer snel bovenop bent zonder blessures.

thx voor de positieve replies mannen .... ik zat er zostraks echt ff helemaal doorheen :o

De training van vandaag schuif ik ook naar morgen, ben momenteel echt ff helemaal leeg

Laatst bewerkt:
Foto in de gallerij weer verwijdert wegens veel negatieve kritiek

Gewoon posten man,je hoeft je nergens voor te schamen.Perfecte motivatie om die "mening verspreidende forum analisten"te laten zien dat je steeds beter aant worden bent!!!Je hebt de foto ook nog eens koud gemaakt(letterlijk en figuurlijk:D)Goede reacties zijn mooi meegenomen,kritiek heb je tenminste wat aan!!!Weet je tenminste wat eraan kan schelen en wat je eraan moet doen om beter te kunnen worden.Suc6;)

Kerel, ik zal het je nog 1 keer vertellen:

Je traint voor jezelf!!!

**** the rest.

Erg jammer dat je al die blessures hebt, ik weet niet wat ik zou doen, maar zo doorgaan als jij vraagt toch wel heel wat doorzettingsvermogen.

In ieder geval sterkte met de blessures man.

man, waar maak je je druk om, je trained voor jezelf, je kunt jezelf met niemand vergelijken, o.a. vanwege je genetics, tijd die je voor de sport kunt vrijmaken, blessures en zo kan ik nog enkele uurtjes doorgaan. ga jezelf dus ook niet vergelijken met anderen, want dat is gewoon niet mogelijk.

en mijnsinsiens, waren je benen ook wat klein vergeleken bij de rest, maar dan heb ik het zuiver over je fysiek. maar ey, je loopt al tijden met een knieblessure, dus dan is het niet meer dan logisch dat je benen achterlopen, dusja ik snap niet hoe je je druk kunt maken om die kritiek, jij kunt er weinig aan doen.
ik zeg, maak je niet druk om wat geweest is, daar verander je niks aan, maak je druk om wat komen gaat want dat heb je zelf helemaal in de hand.
en ik denk dat als je weer lekker blessurevrij bent alles er weer snel stukken beter uit gaat zien.

toen ik hier net kwam kreeg ik ook echt alleen maar negatieve reacties op mijn foto's, sja het was ook klote, maar ik voelde me er niet echt slecht over, ik wist dat ik alles had gedaan wat binnen mijn vermogen lag om spieren te kweken, het ontbrak me alleen aan de kennis, nu weet ik een stuk meer en groei ik ook een stuk beter.

dit is hoe ik erover denk. no hard feelings.

Je klaagt als een vrouw Hiekie. :whip:
Geef jezelf een schop onder je reet, shut up, take the bar out and Squat! :wl:

You're an animal, can you handle it? :evil2:

Morgen geen geklaag meer oke, neem aan dat deze posts een 'slip of the pen' waren :cool:

Echt waat bedankt voor al deze replies mensen .. dank je wel voor de steun ... dat word enorm gewaardeerd !

En weer een logje .. Gister niet getraind doordat ik me totaal niet lekker voelde.. zat nogal in een harde dip gister ...

Vandaag weer full power er tegen aan gegaan.. alleen het benendeel van dag 2:

Ik had me laten opjutten de squat opnieuw te verzwaren, en dit ging erg lekker. . moest heel kort ff rusten in de laatste set maar owjeej, wat brandden die beentjes lekker... Leg curls moest ik noodgedwongen op een andere machine doen, het zelfde geld voor de extensions ... Hoe het kwa gewicht dan zit is niet met elkaar te vergelijken, maar de beentjes zaten behoorlijk vol. . Wel jammer dat het zo snel weer weg gaat .. is wel een kicken gevoel .. Daarna nog weer kuiten gedaan op de staande machine... Ik heb maar heel weinig gewicht nodig om mijn kuiten compleet op te schroeien..

Daarbij zak ik dan echt helemaal zo diep als het maar kan met de hakken naar beneden, om dan vervolgens rustig echt op de tenen te gaan staan in de machine. Tijdens de bewegingen blijf ik express 2 seconen beneden (is de totale veerbeweging te niet gedaan, het moet dan echt uit de spier komen) en ook boven hou ik em seconde vast om dan nog eens extra aan te spannen.. Kuiten reageren er goed op. . krijg er snel kuitmassa bij !

In de 2de set word de 20 halen op deze manier al lastig..

Klinkt goed, maar laat je niet teveel opjutten, 't moet wel gezond blijven. ;)

:thumbs:

Klinkt goed, maar laat je niet teveel opjutten, 't moet wel gezond blijven. ;)

:thumbs:

Zolang ik die 30 maar blijf halen mag ik doen wat ik wil ! Ik kreeg gister een mailtje van de trainer dat ie mijn nieuwe schema al klaar had .... Ben echt benieuwd wat dit gaat worden ... Ik zit nu in week 5 van dit schema, Ik vermoed (heb er geen idee van !) dat dit schemaatje iets minder herhalingen zal zijn en wat meer gewicht weer en weer eens kijken hoe het gaat ! die knie gaat echt een stuk beter weer ... nog wat lichte steekjes / gezeur, maar niet meer op de plek waar het zat ... ik vermoed zelf doordat ik er zo veel aandacht aan besteed dat het daarom gewoon al verzuurt was voordat ik de barbell ook maar aanraakte ..

Als ik er helemaal doorheen ben, deze 6 weken programma, dan ram ik het schema online in het schema's gedeelte ... Het heeft voor mij zeker gewerkt !

Laatst bewerkt:
Zolang ik die 30 maar blijf halen mag ik doen wat ik wil ! Ik kreeg gister een mailtje van de trainer dat ie mijn nieuwe schema al klaar had .... Ben echt benieuwd wat dit gaat worden ... Ik zit nu in week 5 van dit schema, Ik vermoed (heb er geen idee van !) dat dit schemaatje iets minder herhalingen zal zijn en wat meer gewicht weer en weer eens kijken hoe het gaat ! die knie gaat echt een stuk beter weer ... nog wat lichte steekjes / gezeur, maar niet meer op de plek waar het zat ... ik vermoed zelf doordat ik er zo veel aandacht aan besteed dat het daarom gewoon al verzuurt was voordat ik de barbell ook maar aanraakte ..

Als ik er helemaal doorheen ben, deze 6 weken programma, dan ram ik het schema online in het schema's gedeelte ... Het heeft voor mij zeker gewerkt !

The power of the mind Hiekie! :thumb:

Eindelijk kan ik het logje van donderdag ook eindelijk eens op donderdag typen ..

Vandaag training 3 van week 5...
Upright rows 4 sets x 30 .. voelde goed ! geen gezeur in die schouder.. laatste 2 sets verzwaart met 5 kg
De bent over sides op hetzelfde gewicht gehouden aangezien ik achterin de schouder nou ook iets voelde zeuren (precies tegenover de plek voorop de schouder die zeurt, zal denk ik dezelfde aanhechting zijn van de su[pra spinatus die dit deed.. setjes wel lekker kunnen afmaken..

Borst: Schuine bank met de losse halter... ging lekker.. ook hier de laatste set 5 kg erbij
Cable crosses op het zelfde gewicht gehouden ivm weer die zeurende supra spinatus

Rug: Ik had geen zin aan de bent over barbell rows en heb rows met de T-bar gedaan ... lekker kunnen volpompen.. de straight arm pulldown idem..

Toen nog ff lekker uitgehangen, maar werd ff niet blij van een lelijke steek naast mijn knie toen ik door mijn knie-en boog om vervolgens helemaal te gaan hangen ... als ik mijn benen rond de 40 graden buig stak het ineens lelijk net naast de linkerknieschijf aan de binnenkant. . (praktisch er tegen aan)

Ik ben nu ook begonnen met een stuk NLP training (word volgens mij ook gebruikt in het traject burn the fat feed the muscle..., dat ebook lijkt me toch erg interessant om te kopen)

Uiteindelijjk doorzie ik wel dat het allemaal steeds beter gaat en ik zag dit gedoe dan ook maar een beetje als nawee-en van het vertrekken van die stront blessures.. vreemde is dat de klachten er nog wel zijn, maar dat ik wel steeds kan trainen met her en der weer een stapje zwaarder gewicht in die setjes van 30

Laatst bewerkt:
Top! :thumbup:

Die steek in je knieën, lijkt dat alsof ze even blijven steken, dat je ze niet verder kan buigen? Want dat heb ik ook weleens, niks ernstigs lijkt me?

Mwah ... daar leek het wel een beetje op ... buig je door is het goed ... precies op die aantal graden is / was het pijnlijk

En weer een logje ... Vandaag een super fantastische training gehad op zich ..

De armen waren zowieso weer helemaal lekker (geen pijn meer aan ellebogen ed) en ook de benen (vrijdags staat de Leg press op het programma oa) ging het als een trein ... Met de leg extensions had ik wat vreemde pijn door het hele kniegewricht heen maar navraag leverde op dat ik me hier geen zorgen om moest maken ..

Nadat ik thuis had gegeten nog even wat draai-oefeningen gedaan voor de buik, alwaar ik opnieuw schrok ... Mijn linkerknie kraakte en deed en gaf ook her en der wat vreemde steekjes ... Vraag me af wat dit mocht betekenen ...
Mijn vermoeden is toch dat 1 deel van de beenspieren toch nog gespannen is en zodoende de knie wat scheef trok .. en er ruimte aan de binnenkant ontstond?? (ik raad maar wat?) Ik ben erg scherp op het gebruik van het been ... dat er geen vreemde ongecontroleerde draaiingen worden gemaakt (banden, meniscus ed) dus dat lijkt me sterk ..

De been training in de sportschool ging lekker .. niks aan de hand .. dus daar hou ik me ook maar een beetje aan vast. .

Terug
Naar boven