- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik begin mijn gedult behoorlijk te verlizen zolangzamerhand ... ook omdat ik dus nu opmerkingen krijg dat mijn benen zo zwaar achter lopen ... ik heb alktijd geclaimed dat dunnen benen wel het laatste was wat ik wiil .. en dat ik nolg liever mijn benen train als elke andere spiergroep.. ik ben nu zometeen 8 maanden kwijt hemet dit gezeik .. ik had nu bijna 107 -108 kilo kunnen wegen .. ik kan gewoon niet niemand vinden die me er van af kan helpen .. ik word er echt moedeloos van ...

Foto in de gallerij weer verwijdert wegens veel negatieve kritiek
Foto in de gallerij weer verwijdert wegens veel negatieve kritiek
)Goede reacties zijn mooi meegenomen,kritiek heb je tenminste wat aan!!!Weet je tenminste wat eraan kan schelen en wat je eraan moet doen om beter te kunnen worden.Suc6
man, waar maak je je druk om, je trained voor jezelf, je kunt jezelf met niemand vergelijken, o.a. vanwege je genetics, tijd die je voor de sport kunt vrijmaken, blessures en zo kan ik nog enkele uurtjes doorgaan. ga jezelf dus ook niet vergelijken met anderen, want dat is gewoon niet mogelijk.Foto in de gallerij weer verwijdert wegens veel negatieve kritiek
Klinkt goed, maar laat je niet teveel opjutten, 't moet wel gezond blijven.
![]()
Zolang ik die 30 maar blijf halen mag ik doen wat ik wil ! Ik kreeg gister een mailtje van de trainer dat ie mijn nieuwe schema al klaar had .... Ben echt benieuwd wat dit gaat worden ... Ik zit nu in week 5 van dit schema, Ik vermoed (heb er geen idee van !) dat dit schemaatje iets minder herhalingen zal zijn en wat meer gewicht weer en weer eens kijken hoe het gaat ! die knie gaat echt een stuk beter weer ... nog wat lichte steekjes / gezeur, maar niet meer op de plek waar het zat ... ik vermoed zelf doordat ik er zo veel aandacht aan besteed dat het daarom gewoon al verzuurt was voordat ik de barbell ook maar aanraakte ..
Als ik er helemaal doorheen ben, deze 6 weken programma, dan ram ik het schema online in het schema's gedeelte ... Het heeft voor mij zeker gewerkt !