- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En weer een logje ... Vandaag een super fantastische training gehad op zich ..
De armen waren zowieso weer helemaal lekker (geen pijn meer aan ellebogen ed) en ook de benen (vrijdags staat de Leg press op het programma oa) ging het als een trein ... Met de leg extensions had ik wat vreemde pijn door het hele kniegewricht heen maar navraag leverde op dat ik me hier geen zorgen om moest maken ..
Nadat ik thuis had gegeten nog even wat draai-oefeningen gedaan voor de buik, alwaar ik opnieuw schrok ... Mijn linkerknie kraakte en deed en gaf ook her en der wat vreemde steekjes ... Vraag me af wat dit mocht betekenen ...
Mijn vermoeden is toch dat 1 deel van de beenspieren toch nog gespannen is en zodoende de knie wat scheef trok .. en er ruimte aan de binnenkant ontstond?? (ik raad maar wat?) Ik ben erg scherp op het gebruik van het been ... dat er geen vreemde ongecontroleerde draaiingen worden gemaakt (banden, meniscus ed) dus dat lijkt me sterk ..
De been training in de sportschool ging lekker .. niks aan de hand .. dus daar hou ik me ook maar een beetje aan vast. .

Best kans als ik straks een nieuw schema krijg dat ie er niet meer in zit ...
TheNose heeft voor een groot deel gelijkbehalve dan dat je je eigen lichaam niet "zo" moet analyseren,is helemaal niets mis mee.Bij jou zit het meer tussen je oren,je kan het maar niet los laten en bent er de hele dag mee bezig!!Ga ff chillen en zoek je wat afleidingstherapie bro
![]()

vandaag de neck press een beetje verandert en de oefening met dumbbells gedaan .. brandde goed..Ik ging echt door de grond toen een paar ecto's grinnikten dat ze meer konden .. zie ze een stap zwaarder pakken en persen er jahwel 5 herhalingen uit ... met een vorm :|

Komt wel goed met je chriss,overweeg alleen eens wat ik je al eerder op msn heb gezegd,dat je met al die kleine "zeurende"klachtjes die je hebt eens moet gaan zwemmen,zal je goed doen.Log heet toch van brak naar BIG!!!We hebben al heel wat brakke pagina's achter de rug en het word hoogst tijd dat we van het BIG!!!gedeelte kunnen gaan genieten......![]()
De gewichten vermeld ik maar liever nietdie zijn bitchy light man ...
Ik ging echt door de grond toen een paar ecto's grinnikten dat ze meer konden .. zie ze een stap zwaarder pakken en persen er jahwel 5 herhalingen uit ... met een vorm :|