- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gaan ook niet kijken hoeveel ml AAS je injecteert, meet je toch ook afIdd. En er is geen judge die gaat kijken hoeveel kcal je hebt gegeten hahah.
---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:39 ----------
Of micro's of macro's of sligro's![]()

Hahah.. Van AAS heb ik geen verstand. Maar zal je zeggen dat ik vorig jaar mijn voeding niet eens heb afgewogen naar het WK toe. En weet dat sommige andere atleten dat ook niet eens doen. Bv Paul Lans weet ik dat hij dat ook niet deed.

Hahah.. Van AAS heb ik geen verstand. Maar zal je zeggen dat ik vorig jaar mijn voeding niet eens heb afgewogen naar het WK toe. En weet dat sommige andere atleten dat ook niet eens doen. Bv Paul Lans weet ik dat hij dat ook niet deed.
. Ik ben het hier ook mee eens anders word je toch gek van het rekenen en metenHij kijkt elke week naar zijn fysiek en past aan wat nodig is trekt hij plat meer carbs.
Hoe kan je nou meer carbs eten, als je niet weet hoeveel je er de week ervoor at en niet afweegt?

Bij een ander interview met 3 bodybuilders waar jay in zat zeiden 2 dat ze geen kcals tellen en jay zei wel dat doe dat doet dus een beetje raar, filmpje is wel oud trouwensNaar aanleiding van die discussie over calorieën tellen, zelfs Jay Cutler telt ze niet, blijkbaar.
"As a bodybuilder you don't count you calories, you just eat your protein and you carbs and that's it... and watch your fat."
1:01:03
http://www.youtube.com/watch?v=HYcpI-89mNs
![]()
Guys nogmaals, boodschap die ik over probeer te brengen is, kijk niet alleen naar de getalletjes.
Probeer te begrijpen waarom je een X aantal carbs, vetten of eiwitten eet, wanneer je deze eet en met welke functie.
Als je begrijpt waarom je iets eet, wanneer je dit eet en waarom je dit eet krijg je specifieke doelen in je dieet.
'Eat according to your goals'.
Als je dit begrijpt zul je merken dat de kcal getalletjes allemaal niets zeggen![]()

Guys nogmaals, boodschap die ik over probeer te brengen is, kijk niet alleen naar de getalletjes.
Probeer te begrijpen waarom je een X aantal carbs, vetten of eiwitten eet, wanneer je deze eet en met welke functie.
Als je begrijpt waarom je iets eet, wanneer je dit eet en waarom je dit eet krijg je specifieke doelen in je dieet.
'Eat according to your goals'.
Als je dit begrijpt zul je merken dat de kcal getalletjes allemaal niets zeggen![]()
want volgens mij stel ik eerst me doel en daar pas ik me training en dieet op aan, maar ik ga niet in me dieet ineens een specifiek doel zoeken, me doel is zo droog en hard mogelijk worden als ik dieet en als je telt dan weet je wat je basis is om op door te bouwen en te weten wanneer je moet snijden, anders word het zo gissen niet 
Door een pak rijst niet door bv 12 porties te verdelen, maar door 10?Hoe kan je nou meer carbs eten, als je niet weet hoeveel je er de week ervoor at en niet afweegt?

Door een pak rijst niet door bv 12 porties te verdelen, maar door 10?![]()