Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Argh, m'n plan faalt jammerlijk.

Naja, back OT dan maar :P.

Idd. En er is geen judge die gaat kijken hoeveel kcal je hebt gegeten hahah.

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 23:39 ----------

Of micro's of macro's of sligro's :D
Ze gaan ook niet kijken hoeveel ml AAS je injecteert, meet je toch ook af :roflol:

Hahah.. Van AAS heb ik geen verstand. Maar zal je zeggen dat ik vorig jaar mijn voeding niet eens heb afgewogen naar het WK toe. En weet dat sommige andere atleten dat ook niet eens doen. Bv Paul Lans weet ik dat hij dat ook niet deed.

Hahah.. Van AAS heb ik geen verstand. Maar zal je zeggen dat ik vorig jaar mijn voeding niet eens heb afgewogen naar het WK toe. En weet dat sommige andere atleten dat ook niet eens doen. Bv Paul Lans weet ik dat hij dat ook niet deed.

Klopt marvin doet dit ook niet en werd ook 4de op de arnold. Hij kijkt elke week naar zijn fysiek en past aan wat nodig is trekt hij plat meer carbs. En zo werkt het beste voor hem ;). Ik ben het hier ook mee eens anders word je toch gek van het rekenen en meten

gewoon te lui om te rekenen en meten in jou geval ja :')

Naar aanleiding van die discussie over calorieën tellen, zelfs Jay Cutler telt ze niet, blijkbaar.

"As a bodybuilder you don't count you calories, you just eat your protein and you carbs and that's it... and watch your fat."

1:01:03

http://www.youtube.com/watch?v=HYcpI-89mNs

:trollface:

Als je eenmaal wat ervaring hebt hoef je niet alles meer te meten;)

Dorian schreef gewoon in e boekske op wat hij dagelijks at... dan kunt ge nog altijd aanpassingen doen op basis van spiegel zonder perfect alles te hoeven tellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.532
Guys nogmaals, boodschap die ik over probeer te brengen is, kijk niet alleen naar de getalletjes.
Probeer te begrijpen waarom je een X aantal carbs, vetten of eiwitten eet, wanneer je deze eet en met welke functie.

Als je begrijpt waarom je iets eet, wanneer je dit eet en waarom je dit eet krijg je specifieke doelen in je dieet.
'Eat according to your goals'.

Als je dit begrijpt zul je merken dat de kcal getalletjes allemaal niets zeggen ;)

• Like
Waarderingen: Obee
Naar aanleiding van die discussie over calorieën tellen, zelfs Jay Cutler telt ze niet, blijkbaar.

"As a bodybuilder you don't count you calories, you just eat your protein and you carbs and that's it... and watch your fat."

1:01:03

http://www.youtube.com/watch?v=HYcpI-89mNs

:trollface:
Bij een ander interview met 3 bodybuilders waar jay in zat zeiden 2 dat ze geen kcals tellen en jay zei wel dat doe dat doet dus een beetje raar, filmpje is wel oud trouwens

Guys nogmaals, boodschap die ik over probeer te brengen is, kijk niet alleen naar de getalletjes.
Probeer te begrijpen waarom je een X aantal carbs, vetten of eiwitten eet, wanneer je deze eet en met welke functie.

Als je begrijpt waarom je iets eet, wanneer je dit eet en waarom je dit eet krijg je specifieke doelen in je dieet.

Als je dit begrijpt zul je merken dat de kcal getalletjes allemaal niets zeggen ;)

Het geeft een soort van idee wat kan, maar elk lichaam is natuurlijk anders :)

Leg eens uit?
Ben ik weleens benieuwd naar :) want volgens mij stel ik eerst me doel en daar pas ik me training en dieet op aan, maar ik ga niet in me dieet ineens een specifiek doel zoeken, me doel is zo droog en hard mogelijk worden als ik dieet en als je telt dan weet je wat je basis is om op door te bouwen en te weten wanneer je moet snijden, anders word het zo gissen niet ;)
de naturel zal toch wat preciezer moeten afwegen, of vind je dat een naturel hetzelfde moet doen als een gebruiker?

Dat is hetzelfde als afwegen he :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.539
Deze vond ik vandaag opeens.
Casual tricep fotootje op het NK :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven