Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Hehhehe. Just guessing :P Whatever makes you happy bro :D

Net een pm gestuurd voor wijze raad:D

• #2.643
Net een pm gestuurd voor wijze raad:D

Zojuist gezien crashcool, echter kan ik natuurlijk niet iedereen zn voeding even gaan doorspitten etc.
Post was meer bedoeld voor training- en voedingsschemas op maat laten maken (tegen vergoeding uiteraard) kan er contact opgenomen worden ;)

Praktische vragen kunnen gerust gesteld worden.

Moet steeds denken aan je shape man die was gewoon freaky vergeleken met Benjamin was je net Andreas Munzer ga zo door die klasse is echt voor je gemaakt

• #2.645
Moet steeds denken aan je shape man die was gewoon freaky vergeleken met Benjamin was je net Andreas Munzer ga zo door die klasse is echt voor je gemaakt

Thanks Jesse. Mooi compliment.
Had met Ray elke wedstrijd iets nieuws geprobeerd om te kijken of we de shape nog meer konden verbeteren/finetunen :D
Toch pakte de JBC het beste uit tot dusverre.

Ook hier weer, kwestie van proberen = leren ;)

Mmm spijtig dat je niet van belgie bent. Anders kwam ik langs om voedingschema's:(
Ik kende maar een, ,echte'' goede met kennis hier maar deze is gestopt ermee wegens tijdsgebrek.

Zojuist gezien crashcool, echter kan ik natuurlijk niet iedereen zn voeding even gaan doorspitten etc.
Post was meer bedoeld voor training- en voedingsschemas op maat laten maken (tegen vergoeding uiteraard) kan er contact opgenomen worden ;)

Praktische vragen kunnen gerust gesteld worden.

Was ook niet bedoelt om een kant en klaar schema terug te krijgen van je maar meer bedoeld voor rond de hydro na de training van het ontbijt was al duidelijk uit het topic van b&f hydro.

Snap ook best dat je anders en volle inbox zou hebben iedere dag denk dat je voor veel mensen een voorbeeld bent.

Khd verschilt per persoon. Hoeveel lean muscle mass je hebt, wat voor werk je doet, training en zelfs je bloedgroep speelt hier een belangrijke rol.
Een richtlijn voor khd is je VVM gewicht x 4 te doen.
Voor vetten geld dit je VVM in gr is de richtlijn voor je EFA's.

Belangrijkste is ALTYD, ga uit van de spiegel en gebruik de weegschaal om te bepalen wat er precies verandert in je lichaam.

Hanteer hiervoor altijd 2weken. Lichaam doet er ongeveer week over om zich aan te passen aan de voeding(wijziging).
De week erna heb je dus het volledige effect. Weeg na 2 weken en houdt de spiegel goed in de gaten.
Teveel vocht/vet en snelle toename in kgs is goede indicatie dat je te hoog zit.

Bedankt voor je antwoord :), nog 1 vraagje: prefereer je whey isolaat boven whey concentraat?

• #2.653
En waarom niet? Is dan ook wel interessant ;)

Hangt beetje af van je toepassing.
Voor overall gebruik blijft iso het best. Kan om elk tijdstip in principe.
Maar op de tijden dat je IMO whey het meest nodig hebt (wake up en post workout) zou ik vanwege de opnamesnelheid kiezen voor hydro.

• #2.654
Net weer mooi pakketje binnen gekregen.
Voel je je toch altijd weer even zo blij als een kind als je supps binnenkomen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha I know that feel, net pakjesavond. Nectar Caribbean Cooler is geweldig voor een isolaat, verwondert me soms dat het niet zo populair is in NL.. The Curse vond ik niet zo bijzonder eerlijk gezegd.

• #2.657
Ok, dat is balen. Ik had eigenlijk twee potjes naNO Vapor in mn bestellijstje staan, maar was opeens uitverkocht.. :(
Had hiervoor Craze, die vond ik super, en daarvoor NO bull van Musclemeds, ook super. ALLEMAAL uitverkocht!
Dus toen maar de nieuwe 1mr en curse proberen..

Ok, dat is balen. Ik had eigenlijk twee potjes naNO Vapor in mn bestellijstje staan, maar was opeens uitverkocht.. :(
Had hiervoor Craze, die vond ik super, en daarvoor NO bull van Musclemeds, ook super. ALLEMAAL uitverkocht!

Craze werkt zeker goed! Ik slaap er alleen slecht van als ik het 's avonds neem.
Maar knal er wel lekker mee. :D

Goed bezig Anthony. Tis altijd goed om mensen te helpen en de sport te promoten ;)

Balen, ja er zijn op dit moment weinig toppers helaas. Wat mij het meeste tegenstond van The Curse was de gewenning halverwege de pot. Op BB.com zijn ze er in ieder geval vrij positief over, dat was voor mij ook een reden om het eens te proberen. In het begin is het leuk spul, al zat ik al snel op 2 scoops per training omdat ik weinig merkte van 1-1,5 scoop. Ik had daarvoor trouwens ook Craze (watermelon) waar ik ook zeer tevreden over was, maar misschien was Craze dus sterker dan The Curse. Maar aangezien je ook nog 1.M.R. hebt, kan je ze eventueel mooi afwisselen. Die nieuwe versie van 1.M.R. (witte deksel) schijnt wel goed te zijn, zelf geen ervaring mee. De nieuwe Jack3d Advanced Formula schijnt ook minstens bijna zo goed te zijn als de originele formule als ik de reviews mag geloven, dus even afwachten tot die hier verkrijgbaar is.

Terug
Naar boven