XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

• Topic Starter Topic Starter
Eey, misschien wat andere vraag dan de meeste die gesteld worden.
Maar ik zag dat jij je tattoo's al een tijdje hebt ook toen je stuk lichter was.
Zijn ze in die tijd niet uitgerekt of vervormd ?

Uiteraard dik respect voor je fysiek en wat je behaald hebt in die jaren:thumbs:

Hey kerel, thanx allereerst.

Jou vraag is echt al vaak langs gekomen :p Kan je terug vinden in dit topic.. Maar ik zal je voor deze keer de moeite besparen ;) Die draak(rechterschouder, mijn eerste tattoo) zit er al 10jaar op en ziet er nog steeds goed uit. Dat valt allemaal best mee dus.

Thanks voor het antwoord en mij de moeite te besparen.
Kwam erna pas achter dat de topic veel meer pagina's bevat dan ik dacht :P.
Succes met de 100kilo halen, zal je blijven volgen.

hoe ziet jou trainingsschema eruit?
ik ben nu ongeveer zoals jij in het begin hahah nog veel werk

Laatst bewerkt:
Hoe gaat het Trickster? Test-E begint eindelijk zijn ding te doen, of valt het tegen? :o

Goed bezig!

Je bent al een tijdje on, je blijft niet achterelkaar doorgroeien natuurlijk.. Tren miss ook te lang doorgetrokken je zag na 5 weken al dat je op 96,6 zat vanaf toen tot nu ben je eigelijk maar 1,5 kilo gegroeid terwijl je ook sinds een paar weken als ik het goed heb je benen weer maximaal aan het trainen bent en dat zou ook weer flink gewicht moeten aanzetten.. Toch gebeurd dit niet..

Wat ik wil zeggen maak een keuze voor jezelf ga off en probeer zo goed mogelijk te herstellen of blijf ON met misschien een bridge tussendoor of pak Gh en/of Igf-1 erbij om de volgende stap te nemen.. Want zo ga je relatief weinig rendement uit deze kuur halen...

Succes man

Laatst bewerkt:
Gewicht blijft inderdaad steken rond de 98kg.. Naja al met al toch een nette 8-9kg gepakt en goede kracht. De 1gr Test E heeft voor mij vrijwel geen toevoeging gedaan.

Ik maak mn vial leeg. Zit nog 5ml in dus ik ga of 3ml en 2ml zetten en dan OFF gaan.
Of ik zet 2ml, 2ml en 1ml en ga dan OFF. Zal niet veel verschil maken.

IGF en HG zijn financieel niet te doen denk ik.. Ben nog student he. Eigen bedrijf naast mn studie is extra maar geen vetpot ofzo ;)

ty m8

Dank u m8 voor u deskundig advies zal me zeker helpen .....

En die 100 kg komen wel ...you the coming man :-);):rolleyes:

btw is je bf op 13% gebleven????

Yup. BF is nog the same ;)

Zowieso echt respect voor de vorderingen van begin tot eind, vind die foto met die zwarte achtergrond persoonlijk het vetst, dat is nou toch echt de body ik wel bij mezelf wil zien:P

Zal dit zowieso volgen hoe het vordert, veel succes nog verder man

hoe gaan je training?

Training gaat wel lekker! Ik train laatste weken wel echt relaxed ookal staat het gewicht stil..
Benen 3x 210kg gesquat. Borst op flat en decline setjes met 150 en op de incline set met 135. Bicep barbellcurls met 65-70kg.

Wat dat betreft gaat de training op zichzelf wel chill ;)

Jij curled gewoon met mijn lichaamsgewicht:eek:
Damn, beter voor mij snel verder gainen :P
Maar zeer nette getallen:thumbs:

Thanx man.

Kracht is niet alles hoor. Tis leuk, maar kheb liever dat de spieren allemaal groter en voller worden :p

Ja dat snap ik.
Maar het blijven leuke getallen.
Weet zeker dat de 100+ gaat redden :)

OOIT komt die 100+ ja :p Nu niet meer. Terugval komt altijd, tenzij je bridged. Maar dat doe ik niet.
Wil hoogstens 1x per jaar een kuurtje doen.

Ik ga nog 2 weken door op 500mg Test E ipv 1gr. Zo houdt ik de massa iets langer vast en ook mijn kracht.
Dus het zal ergens eindigen rond de 98 helaas. Al met al toch 8kg gepakt.
Doe ik het voor ;) Als ik strax rond de 94-95 vast weet te houden benk gelukkig.

OOIT komt die 100+ ja :p Nu niet meer. Terugval komt altijd, tenzij je bridged. Maar dat doe ik niet.
Wil hoogstens 1x per jaar een kuurtje doen.

Ik ga nog 2 weken door op 500mg Test E ipv 1gr. Zo houdt ik de massa iets langer vast en ook mijn kracht.
Dus het zal ergens eindigen rond de 98 helaas. Al met al toch 8kg gepakt.
Doe ik het voor ;) Als ik strax rond de 94-95 vast weet te houden benk gelukkig.

nice trick , post dan nog enkele fotos als je wilt:-)

94-95 overhouden zou inderdaad nette prestatie zijn.
En geduld kan een schone zaak zijn in deze sport, je bent gemotiveerd genoeg om voor de 100 te gaan dus die komt er ook(zo bedoelde ik het) :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven