AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug en onderrug gedaan.
Weegschaal zei tegen mij: 98,3kg.

Training:
Chin ups (breed)
Set 1: 15x
Set 2: 15x
Set 3: 10x
Set 4: 10x

Lat pulley naar borst (breed)
Set 1: 6x 100
Set 2: 5x 120
Set 3: 5x 110

BOR
7x100
5x115
5x120

Seated row met kweetnie hoe zo'n handvat heet. Stang met handvaten aan beide zijden.
7x 80
5x 95
5x 85 (extra geknepen met 2sec vasthouden)

Deadlifts
8x130
5x150
5x150

Lame.. maar ik kan niet verder, in de kuur treedt er ALTIJD zo'n zieke verzuring op. Kan serieus niet eens rechtstaan erna. Ga altijd op mn rug op bankdruk bank liggen met knieen in de lucht. Zo vol loopt mn onderrug.. Snap er nix van.

Als laatste, 2sets hyperextensions - 8reps met 30kg in mn armen geklemd.

Laatst bewerkt:
lekker gewichten weer man hard gewerkt

Hoe staat het ermee Trickster? :D volgens mij is je kuur nu voorbij, right..?

Afgelopen dinsdag laatste inject gezet. Dus deze week is de laatste.
Heb me mentaal al beetje ingesteld op dat het komende weken weer wat minder wordt.
We zullen zien.

Vanaf februari/maart ga ik onder begeleiding van iemand hier op dbb voor het eerst serieus proberen te cutten tot 8-9%. HEEL misschien dat als dat makkelijk gaat dat ik een keer wedstrijd ga doen en dus doorbeuk naar 3-4%. Maar dat is allemaal afhankelijk van hoe cutten gaat.. 8-9% wil ik wel zeker weten halen.

Lame.. maar ik kan niet verder, in de kuur treedt er ALTIJD zo'n zieke verzuring op. Kan serieus niet eens rechtstaan erna. Ga altijd op mn rug op bankdruk bank liggen met knieen in de lucht. Zo vol loopt mn onderrug.. Snap er nix van.

Hahaha bedoel je niet pomp erin? heb ik ook altijd last van na deadlift echt niet fijn:D

Hahaha bedoel je niet pomp erin? heb ik ook altijd last van na deadlift echt niet fijn:D

dat is dat hoerige gevoel dus :lol:
dacht dat ik het verkeerd deed man, had al mensen naar laten kijken was toch goed...

irritant gevoel

sorry voor de off-topic

on-topic

lekkah bezig man :P

Laatst bewerkt:
Afgelopen dinsdag laatste inject gezet. Dus deze week is de laatste.
Heb me mentaal al beetje ingesteld op dat het komende weken weer wat minder wordt.
We zullen zien.

Vanaf februari/maart ga ik onder begeleiding van iemand hier op dbb voor het eerst serieus proberen te cutten tot 8-9%. HEEL misschien dat als dat makkelijk gaat dat ik een keer wedstrijd ga doen en dus doorbeuk naar 3-4%. Maar dat is allemaal afhankelijk van hoe cutten gaat.. 8-9% wil ik wel zeker weten halen.

Door wie dat dan??
tuuurlijk gewoon doorknalle naar 3/4 % :D

Good luck m8, jij zal wel je doelstellingen halen ..je hebt het talent ervoor en de genen... Ik zit zoals je weet in de 2e week...gaat lekker ...

zou wel vet zijn man als je op 6% staat! je staat er nu al super goed bij!

hoe gaatie trick?

Bruut wat jij bereikt hebt. Tot welke foto is het zonder kuren bereikt? Om een beeld te krijgen of een inspiratie te hebben voor wat naturel bereikt kan worden.
Dat je kuurt moet je zelf weten, daar oordeel ik niet over, alleen ik ben het niet van plan. Ik vind het altijd interessant om te zien hoeveel je als naturel WEL kunt bereiken.

Laatst bewerkt:
wat voor oefeningen doe jij eigelijk voor je abs joh? en hoevaak je hebt van die mooi diepe blokken

Als ik het goed hebt doet die al buikspier oefeningen voor heel wat jaartjes :P.
Beetje de superdude mode, thuis buikspiertjes trainen (no offence).
Heeft uiteraard dik resultaat gehad bij hem want zijn abs springen eruit :)

probeer eens wat taurine tegen de extreme pomp in onderrug
je ziet dit ook vaak tijdens epistane kuren, taurine is dan de oplossing.
(in de topics over prohormonen/epistane staat meer hierover)

Bruut wat jij bereikt hebt. Tot welke foto is het zonder kuren bereikt? Om een beeld te krijgen of een inspiratie te hebben voor wat naturel bereikt kan worden.
Dat je kuurt moet je zelf weten, daar oordeel ik niet over, alleen ik ben het niet van plan. Ik vind het altijd interessant om te zien hoeveel je als naturel WEL kunt bereiken.

Trickster kuurt niet veel en neemt lage doseringen, als ik het goed heb heeft ie in 4 jaar mss 3 x gekuurd .... Maar zoals u weet kan je van een koe geen renpaard maken (zelfde geldt in de wielersport) ik kom uit de wielersport en als je niet genoeg traint, niet alles ervoor doet, mag je nemen wat je wilt , je rijdt nooit een grote ronde uit binnen de tijdslimiet .En hetzelfde geld voor bb , goed en juist trainen , de optimale voeding , goeie rust en vooral er alles voor geven en de juiste genen , en je komt al heel ver ....Als je echt niet meer groeit kan je met kuren dat 10% extra ofzo eruit halen of als het niet snel gaat meer op een bepaald moment ...maar trickster is een natuurtalent , anderen gaan dubbel zoveel moeten doen om hetzelfde te bereiken als hem...mits de juiste begeleiding kan volgens mij trickster wedstrijden winnen.. just my 2 cents :-)

Thanx buddy haha! Wel veel props, maar dat valt reuze mee hoor.
Kuurtjes? Ik denk dat het nu inderdaad 3-4 echte kuurtjes zijn geweest. Toewijding en volhouden (blijven trainen en eten) is het belangrijkst.

Wat ik doe voor mn abs? Ik deed al buikspieroefeningen vanaf ik 8jaar oud was ofzo. Deed elke avond voor het slapen gaan 250 crunches. Dat is rond mijn 18-19e afgezwakt. Tegenwoordig doe ik 1-2x per week buikoefeningen. En echt niet veel. 3x25 crunches (weighted) met zon beweegbaar bovenstuk (liggende machine), daarna 3x25 normale crunches met gewicht in mn handen en vervolgens 3x20 benen gestrekt opzwaaien. Thats it ;)

Laatst bewerkt:
zieke grote beeest

Trickster kuurt niet veel en neemt lage doseringen, als ik het goed heb heeft ie in 4 jaar mss 3 x gekuurd .... Maar zoals u weet kan je van een koe geen renpaard maken (zelfde geldt in de wielersport) ik kom uit de wielersport en als je niet genoeg traint, niet alles ervoor doet, mag je nemen wat je wilt , je rijdt nooit een grote ronde uit binnen de tijdslimiet .En hetzelfde geld voor bb , goed en juist trainen , de optimale voeding , goeie rust en vooral er alles voor geven en de juiste genen , en je komt al heel ver ....Als je echt niet meer groeit kan je met kuren dat 10% extra ofzo eruit halen of als het niet snel gaat meer op een bepaald moment ...maar trickster is een natuurtalent , anderen gaan dubbel zoveel moeten doen om hetzelfde te bereiken als hem...mits de juiste begeleiding kan volgens mij trickster wedstrijden winnen.. just my 2 cents :-)

OK wel in ieder geval: complimenten voor je fysiek, echt knap hoor. Hoop ooit eens in de buurt te komen...

Terug
Naar boven