hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je mn vorige update fotos heb gezien dan stond daar ook in, KAMER VAN MN BROERTJE. Hij heb die spiegel op zn kamer met links een raam. Ik hou niet van foto's met flits of lampen. Lijkt et allemaal veel gespierder allemaal door de schaduw.
Gaat lekker zo man!
Maar waar blijven die benen foto's dan of train je die niet? (Je bent toch stiekem geen voetballer he?)

en met raam op links is zeker geen shaduw? lol
@paar posten boven
denk ook dat het rond 9-10% bf is en geen 13% minstens voor abs
Als ik onder een lamp ga staan is et effect veel erger.
Minimaal 13%.Gaat lekker zo man!
Maar waar blijven die benen foto's dan of train je die niet? (Je bent toch stiekem geen voetballer he?)

Pas als dat erin zit, post ik foto van mn wheels.ik heb je volgens mij een keer in levende lijve gezien.
in de duitse intercity?kan dat?
Ik studeer in Nijmegen. Dus ik zit zovaak in de trein.puuuuf gast wat ben ik jarloers man echt bruut fysiek zeker mijn streeffysiek!
je bent super goed bezig man!!! echt respect!
hoevaak train jij dan trick??en hoe ziet jou voeding eruit?

ben nou wel nieuwsgierig, hoe komt dat je abs, chest definitie is beter dan die van de andere delen van je lichaam? doet je its bizonderlijks of is het gewoon genetisch bepaald?
terwijl in mijn fysiologische literatuur voor school staat dat schouder de laatste plek is waar je BF toeneemt..