XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

puuuuf gast wat ben ik jarloers man echt bruut fysiek zeker mijn streeffysiek!
je bent super goed bezig man!!! echt respect!

Mooi fysiek!
Is dit 13% of is je vet% ondertussen veranderd?
Ik blijf je volgen want ik ben nu al benieuwd hoe je fysiek er na het cutten eruit ziet en of je het podium opgaat.:)

Echt nice :), die tattoo's zijn ook strak :thumbup:

trickster ga je een keer naar een laag bf? ripped zal je zeker bruut staan met al je spiermassa ( en je muts)

trickster je hebt me respect dam nice bro!

respect* voor zo een fysiek! good job

als je mn vorige update fotos heb gezien dan stond daar ook in, KAMER VAN MN BROERTJE. Hij heb die spiegel op zn kamer met links een raam. Ik hou niet van foto's met flits of lampen. Lijkt et allemaal veel gespierder allemaal door de schaduw.

en met raam op links is zeker geen shaduw? lol

@paar posten boven
denk ook dat het rond 9-10% bf is en geen 13% minstens voor abs

Trickster meet zijn vet% op een andere manier.
Als ik het goed heb pakt hij buik niet mee bij die meeting.
Is wel met een huidplooimeter alleen andere punten.
Kan zijn dat daarom zijn vet% wat hoger ligt dan bij de standaard meetingen van buik,borst en bovenbeen.

Gaat lekker zo man! :)

Maar waar blijven die benen foto's dan of train je die niet? (Je bent toch stiekem geen voetballer he?;))

t*ring wat doe je voor de lats man! machtig!

ik heb je volgens mij een keer in levende lijve gezien.
in de duitse intercity?:P kan dat?

• Topic Starter Topic Starter
en met raam op links is zeker geen shaduw? lol

@paar posten boven
denk ook dat het rond 9-10% bf is en geen 13% minstens voor abs

Ik doel op het feit dat het meer natuurlijk licht is ;) Als ik onder een lamp ga staan is et effect veel erger.

9-10% neej man. Zeker niet. Kijk de foto bicep upclose. Echt super weinig definitie in mn armen te zien hoor. Mijn tricep is ook niet droog, schouders alleen bol maar verders ook geen strepen en separaties :sad: Minimaal 13%.

Gaat lekker zo man! :)

Maar waar blijven die benen foto's dan of train je die niet? (Je bent toch stiekem geen voetballer he?;))

Train mijn benen zeker wel. 3weken geleden nog 3x200 fullsquats gedaan :D
Hammer Strength seated leg presses met 340kg. Mijn benen hebben wel wat massa, maar ik krijg die definitie er niet in ??? Pas als dat erin zit, post ik foto van mn wheels.

ik heb je volgens mij een keer in levende lijve gezien.
in de duitse intercity?:P kan dat?

Uhhhhh? Zou kunnen? :p Ik studeer in Nijmegen. Dus ik zit zovaak in de trein.

puuuuf gast wat ben ik jarloers man echt bruut fysiek zeker mijn streeffysiek!
je bent super goed bezig man!!! echt respect!

Thanx voor al je lof en complimenten kerel! Waardeer ik! :thumb:

ben nou wel nieuwsgierig, hoe komt dat je abs, chest definitie is beter dan die van de andere delen van je lichaam? doet je its bizonderlijks of is het gewoon genetisch bepaald?

Dit wil ik echt wel eens zien na een cut, mooi fysiek, niet alleen groot, maar ook mooie aanhechtingen/verhoudingen.

hoevaak train jij dan trick??en hoe ziet jou voeding eruit?

hoevaak train jij dan trick??en hoe ziet jou voeding eruit?

Train 5x per week.
Voeding staat ook ergens in mijn topic. Moet je even zoeken ;)
Maar varieert nogal hoor. Nu ik ook naar school moet vaak heb ik gewoon per maaltijd 3 sneeën bruinbrood met 200gr pindakaas op elkaar gestapeld :p

ben nou wel nieuwsgierig, hoe komt dat je abs, chest definitie is beter dan die van de andere delen van je lichaam? doet je its bizonderlijks of is het gewoon genetisch bepaald?

Ik heb geen idee man! Mijn chest en buik is inderdaad redelijk droog en mijn armen totaal niet ??? terwijl in mijn fysiologische literatuur voor school staat dat schouder de laatste plek is waar je BF toeneemt..

Ma: borst/onderarmen/buik
Di: rug + onderrug
Woe: rust soms
Do: schouders+traps
Vr: Bi+Tri + soms buik
Zat: Legs

Terug
Naar boven