XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Bimbo, struin je nou elk topic af om alleen maar good bro en nicely done te zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
hey guys,

ben net een dag terug van rondreis door China. Super vet daar! heel andere wereld!
Heb natuurlijk een shitload aan foto's genomen, dus bij deze een tweetal casual pics!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van 60kg in 2005 naar bovenstaande beer, goddamn :roflol:

buffel +1

shit man.. progressie is echt ongelofelijk, echt waar! Wat eet jij nou zoal op een dag? en je traint splitschema toch?

Beast goed gehad daar?

@hendrie: Jah man! China is echt super vet land. Heel andere wereld, maar echt meesterlijke dingen gezien en gedaan. Gestart in Beijing, chineze muur, plein van hemelse vrede, forbidden city, temple of heaven etc. Toen naar Chengzhou --> Luoyang --> Xi'an --> Guilin --> Yuangsho --> Canton.
16 daagse rondreis.

Ben wel 4kg kwijt! Heb net mn eerste training weer gehad.. 97,1 gaf die aan.
Maarja wat wil je.. 40gr met 90% vochtigheid, zweette me de pl**ris!! Diarree uiteraard enz. Had wel een pot Mass-tech bij me om de Kcal te compenseren. Ook Mc Donald dieet gehad haha. Cheap aan Kcal en proteine komen. 3 bigmacs voor minder dan 5euro hehe. Toen over op double cheeseburgers :P

Maar al met al was ****ing meesterlijk ;)
Hoe gaat met jou dan?

je bent gewoon een beest iedere foto bewijst dat weer

Werk jij niet bij mike's nutristore?

@hendrie: Jah man! China is echt super vet land. Heel andere wereld, maar echt meesterlijke dingen gezien en gedaan. Gestart in Beijing, chineze muur, plein van hemelse vrede, forbidden city, temple of heaven etc. Toen naar Chengzhou --> Luoyang --> Xi'an --> Guilin --> Yuangsho --> Canton.
16 daagse rondreis.

Ben wel 4kg kwijt! Heb net mn eerste training weer gehad.. 97,1 gaf die aan.
Maarja wat wil je.. 40gr met 90% vochtigheid, zweette me de pl**ris!! Diarree uiteraard enz. Had wel een pot Mass-tech bij me om de Kcal te compenseren. Ook Mc Donald dieet gehad haha. Cheap aan Kcal en proteine komen. 3 bigmacs voor minder dan 5euro hehe. Toen over op double cheeseburgers :P

Maar al met al was ****ing meesterlijk ;)
Hoe gaat met jou dan?
klinkt allemaal goed man china klinkt goed!en uitdagend samen met een maat geweest?met ze 2en ofniet ma ach het junkfood hoort bij de vakantie heb ik ook en ik denk bijna iedereen hier train je wel weer weg toch succes met alles weer oppakken en die 4kilo heb je er zo weer bij! succes buffel en blijven loggen he

@jeffreyxl: klopt man. Werk daar indd ;)

buffel, jezus :D

Hahha ok!! Goed bezig! Die shit trapte ik er ook in voor ik naar China ging ;)
Goed spul!

doe je nog steeds tricks?

Yup. Trick nog steeds, ben alleen lang niet meer zo goed als vroegah :p
Backflips op straat enz gaat nog soepel, 540kicks etc gaat ook nog prima.
Maar al die schroeven lukt me niet meer. Geef alleen nog 1x pw les. Voor de rest train ik het niet meer..

nice als je eens ooit een geupdated video hebt van je tricks nu kan je het altijd posten :)

yoo trick, kan je je voeding is posten? ben k erg benieuwd naar, had je ook nog een PM gestuurd

****ing buff man.:D

Beest!!

Terug
Naar boven