wess1988
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

klinkt allemaal goed man china klinkt goed!en uitdagend samen met een maat geweest?met ze 2en ofniet ma ach het junkfood hoort bij de vakantie heb ik ook en ik denk bijna iedereen hier train je wel weer weg toch succes met alles weer oppakken en die 4kilo heb je er zo weer bij! succes buffel en blijven loggen he@hendrie: Jah man! China is echt super vet land. Heel andere wereld, maar echt meesterlijke dingen gezien en gedaan. Gestart in Beijing, chineze muur, plein van hemelse vrede, forbidden city, temple of heaven etc. Toen naar Chengzhou --> Luoyang --> Xi'an --> Guilin --> Yuangsho --> Canton.
16 daagse rondreis.
Ben wel 4kg kwijt! Heb net mn eerste training weer gehad.. 97,1 gaf die aan.
Maarja wat wil je.. 40gr met 90% vochtigheid, zweette me de pl**ris!! Diarree uiteraard enz. Had wel een pot Mass-tech bij me om de Kcal te compenseren. Ook Mc Donald dieet gehad haha. Cheap aan Kcal en proteine komen. 3 bigmacs voor minder dan 5euro hehe. Toen over op double cheeseburgers
Maar al met al was ****ing meesterlijk
Hoe gaat met jou dan?