Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Krijg je veel reacties in het dagelijkse leven op je fysiek ? Je bent echt een tank.

• Topic Starter Topic Starter
Grappige is, mensen kijken ALTYD om :P Voel me af en toe net een freak (but im enjoying it :D)
Toch vink mezelf er echt niet groot uitzien in de spiegel. Op deze foto denk ik van mja, lijk ik wel buff..
maar dit zie ik niet in de spiegel of aan mezelf!!:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had laatst een MEESTERLIJKE actie!
Liep op station en er liep echt een fakkin mooie chick met een marrokaanse of turkse whatever dude.
Die chick zat ZWAAR te kijken en die dude keek ook, klapt die chick VOL op een paal met de bustijden!! WUAHAHAHAHA!!!

EDIT:
Kzet de foto ook nog even hier op de nieuwe page:
398239470.jpg

nice man, had ik maar je massa zet hem op ;p

netjes

lol je hoofd vergeleken je lichaam :P

Ziet er top uit, ga zo door man. Hou je ook een log bij of blijf je dit topic updaten?

LOL @ die actie hierboven!:D

En kerel, ik weet dat iedereen die traint zichzelf klein vind. Maar jij mag jezelf onderhand best buff gaan vinden hoor!:D

Thats,the shitt beast!!

• Topic Starter Topic Starter
Heb na gesprek met een vriend van me (Australische bodybuilder) besloten om op korte termijn (binnen 4 weken) te gaan cutten.

Hij zit nu 12dagen in curacao en als hij terug komt gaat hij voor mij het plan uitstippen.
Gonna try it on my own! want 4-5 dagen later gaat hij terug naar Aussieland.

Gonna keep it basic met oats, vis, beef en veggies.
Wel ga ik denk ik een kuurtje ter ondersteuning doen om mn massa vast te houden.
Heb mast nog nooit geprobeerd, dus ga eens kijken wat ik kan nemen.
Suggesties zijn welkom en onderbouw het alsjebliefd.

Let's go!! ;)

succes ! net fysiek

Heb na gesprek met een vriend van me (Australische bodybuilder) besloten om op korte termijn (binnen 4 weken) te gaan cutten.

Hij zit nu 12dagen in curacao en als hij terug komt gaat hij voor mij het plan uitstippen.

Wel ga ik denk ik een kuurtje ter ondersteuning doen om mn massa vast te houden.

Let's go!! ;)
Klinkt goed ben benieuwd na,je voedingsschema

je staat er goed bij man :D, hoeveel cycles heb je eigelijk al gedaan als ik vragen mag?

Is OP niet naturel?

Respect voor je fysiek man ziet er echt buff uit!

dang trickster huge beast

Echt een baas dit.

Net fysiek kerel. Kan ik alleen nog maar van dromen haha!
Toffe broek trouwens (Y)

echt bewonderendswaardig! je bent zodanig breed dat je er ondanks je 1m80, maar een kort ventje uitziet!, irl moet dat er nog veel indrukwekkender uitzien, dan zie je je lengte ook

Let's go!! ;)

Korte esters neem ik aan?

Goed bezig Kerel! keep it up!

Terug
Naar boven