AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Meeer pics?:D

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema:

m1: halve liter water + havermout + monstermass 3scoops + eetlepel olijfolie en aminozuren.
m2: basmati rijst + 200gr vis (zalm, tonijn etc) + citroensap
m3: basmati rijst + 200gr vis (zalm, tonijn etc) + citroensap
m4: preworkout. Jack3d + 25gr whey
m5: postworkout. 60gr vitargo + amino's + 40-50gr monstermass
m6: Pasta of rijst met kip/vis/beef + veggiez
m7: mie + blik vette vis
m8: 500gr magere kwark + aminos

Thats it ;)

EDIT: BTW, soms doe ik 2 dagen sodium en carbload. Dubbel de carbs en fl**ker over elke meal theelepeltje zout. Increase water intake dan ook uiteraard.

Laatst bewerkt:
hoeveel kcals zijn dat ongeveer? en neem je per maaltijd ongeveer 100 gr rijst? ( ongekookt gewogen? )

Ik was ook van plan om monstermass te bestellen. Welke smaak heb jij en bevalt hij? Ik heb hiervoor mammooth gebruikt, maar die viel erg tegen want ben geen 1 kilo aangekomen.
PS: verkoop jij hem in je winkel in Hilversum? Wat heb jij voor leuk prijsje?

@wess1988: Wij hebben hem hier in de winkel staan. Bananacreme hebben wij. Smaakt super! Ik was altijd vanillefan, maar laatste tijd toch meer banana :p

Cookiez en creme 2x gehad, maar is niet mijn ding. Chocolate wordt ik bij elke sup misselijk van en aarbei, sja is voor pussys haha! :p

Wij verkopen hem in de winkel voor 49,99. Maar vaste klanten geef ik altijd korting, dusja ;)

Hij is dr weer;)
Wat word of is je doel voor de komende periode?

Blijf je volgen ;)

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Doel voor komende tijd? Ga gewoon lekker doorgroeien.
In de winter even goed bulken en hopelijk proberen om voor het eind van het jaar/eind januari de 105-106 aan te tikken.
Vanaf feb dan 5-6kg eraf trainen om op een lager BF te komen maar wel 100 blijf wegen :D

Trickster, heb je ook wedstrijdambities en benenfoto's?

Wel wedstrijdambities, geen benen fotos.
kan je nu al zeggen dat ik er niet trots op ben :p

Zijn qua massa wel 'ok', maar heb nog niet die separaties enshit. Maar zoals ik al in eerdere posts aangaf, tis te lang een onderschoven kindje geweest. Pas laatste jaren train ik et echt goed en zwaar. Heeft lang geduurd voor ik het 'leuk' en uitdagend vond om goed af te raggen.

Dusja.. ik weet waar ik aan moet werken en er ook goed mee bezig ben. Komt vanzelf. :)

Lekker bezig man.

Hele mooie progressie,
Ga zo door m8

@wess1988: Wij hebben hem hier in de winkel staan. Bananacreme hebben wij. Smaakt super! Ik was altijd vanillefan, maar laatste tijd toch meer banana :p

Cookiez en creme 2x gehad, maar is niet mijn ding. Chocolate wordt ik bij elke sup misselijk van en aarbei, sja is voor pussys haha! :p

Wij verkopen hem in de winkel voor 49,99. Maar vaste klanten geef ik altijd korting, dusja ;)
Aha. Ik zag hem namelijk ook bij bodyenfit. Daar is hij 10euro goedkoper! ???
Vandaar de vraag wat jij voor prijsje hebt ;)

Aight, tja winkel vs webwinkel is duidelijk toch. Winkels kunnen niet dezelfde prijs bieden als internet.
Mankracht, huur van pand etc zit ertussen.Daarentegen geven wij wel advies, voedingsschema's en heb je het als het nodig is dezelfde dag nog.

Dusja + en - ;)

heb je topic nu maar ontdekt, mooi fysiek... ben je een roker? zag een pakje liggen bij de pc..

Volgens mij was het de kamer van zijn broertje (of de camera).
Of ik heb niet goed opgelet en alleen plaatjes gekeken haha.
@ts, ik bestel hem wel via internet. Heb ik hem de volgende dag in huis.
Tnx anyway!!!

Wuahahha. Is indd kamer van mn broertje ;)
Heb zelf nooit gerookt of zelfs geprobeerd, hekel aan die shit..
Knap er zelfs op af als ik chicks aan zo'n ding zie zuigen.. Blehhh

Hehe vind net nog foto op mn telefoon.
Geschoten in de lift whaha :P

398239470.jpg

like a boss :D

srs lookin good brah :bow:

Terug
Naar boven