XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

• Topic Starter Topic Starter
In mijn geval niet. Ik kuur maar 1x in het jaar.
Verlies na afloop altijd wel wat, maar keihard blijven rammen en goed blijven eten dan val je nooit gigantisch terug.
Op die manier zou ik ook niet willen BB'en omdat ik mijn lichaam niet wil bouwen zodoende dat deze afhankelijk is van AAS.

AAS is voor mij die ene periode in het jaar dat ik weer nieuwe motivatie krijg, groei zie, keihard knal en mn netto winst zo
groot mogelijk probeer te krijgen.

op gegeven moment groei je ook gewoon naturel niet meer.
goed dat je 1x in het jaar maar kuurt, je fullbody ziet er goed uit en veel "plezier" met cutten.

Heel erg mooi fysiek

je staat er super bij trick, net fysiek.

Ik zie dat je in het begin onder tussen je borst spieren beneden een soort plat driehoekje hebt. En dit zie je op latere foto's niet meer.
Is dit gewoon weg gegaan met trainen? want ik het het daar zeg maar ook een driehoekje plat.

wordt vanzelf minder als je borst voller word. Maar zit gewoon in je bouw.
Dus je blijft het wel beetje zien hoor.

Hey Trickster, ik zat nogmaals eens jou foto's te bekijken en toch moet ik weer respect zeggen ouwe, je begin foto en je foto van nu echt mega verschil.

Vindt het altijd knap van mensen die de discipline hebben om zo te veranderen. Er zullen mensen zijn die misschien op AAS gaan wijzen, maar ik geloof daar geen **** van en denk dat AAS slechts 10% het werk doen en dat de 90% echt met harde werk en vechters mentaliteit te maken heeft.

Hey Trickster, ik zat nogmaals eens jou foto's te bekijken en toch moet ik weer respect zeggen ouwe, je begin foto en je foto van nu echt mega verschil.

Vindt het altijd knap van mensen die de discipline hebben om zo te veranderen. Er zullen mensen zijn die misschien op AAS gaan wijzen, maar ik geloof daar geen **** van en denk dat AAS slechts 10% het werk doen en dat de 90% echt met harde werk en vechters mentaliteit te maken heeft.

ben jij dat op je ava Edgar ?

dat is edgar idd op zun ava, dies goed bezig, net als trick haha

:roflol: jah toch 1 gram test in je systeem doet niks joh

Het is geen wonder middel

Iedere keer komt die onzin discussie weer terug. Tuurlijk gain je er makkelijker door.
Maar als het echt zo'n wondermiddel was als dat iedereen het doet blijken (vaak de naturels) was iedereen wel een buffel met -10% BF.

Hou er eens keer over op.
Tuurlijk is et een voorsprong, maar geen garantie op een goed fysiek!

Je staat er mega goed bij Trickster.

Ik ken overigens gasten die drie fatsoenlijke kuren hebben gedaan en er nog belabberd uitzien. J ekunt wel AAS gebruiken, maar al sj eniet dedicated bent mbt voeding en training dan wordt het alsnog niks.

weeg je trouwens momenteel maar 93 kg :eek: je ziet er stuk buffer uit op je pics

haha ja dat hoor ik all the time.

Daarom zeggen ze toch ook "Ookal ben je droger en lichter, oog je alsnog groter" ;)

Wow!!

Echt respect man!! Gruwelijk lichaam heb je!!

hoop er ook zo uit te zien op mn 27e .. top man ;)

Terug
Naar boven