AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

je bent echt super sterk voor je gewicht! netjes man!

Hoop over een tijdje ook zo droog te zijn, hoe lang train je nu?

• Topic Starter Topic Starter
Train nu 8 jaar ofzo man. Waarvan 6 serieus.
Eerste 2 jaar was aanklooien. Van preacher curls naar optrekken naar shoulder press etc.
Dus maar net hoe je et wilt zien ;)

trickster gewoon een gruwelijke body , er word een hoop gelult maar je ziet er gewoon bruut uit klaar. jammer dat je de 100 net niet gehaald heb haha volgend jaar beter man.

P.s : op zo´n groot lichaam mag ook wel een grote tattoo man:D:D:D:D

Khad de 100 wel gehaald man :P Voor de zomer wask 101 :D

Oeps iets te snel gelezen dan man haha moest ook zoveel lezen zag dit topic gisteren pas voor het eerst.

Echt een Sick mooi fysiek ouwe!

Grootste doel is nu nog steeds droger worden? Of ga je weer bouwen?

Blijf je volgen ;)

Ik blijf voorlopig even zo doorgaan! Ik train nu HEEL anders.
Ben niet meer zwaar aan het trainen. Doe nu alles in supersets 12-15rep range.
Ultra geconcentreerd uitgevoerd. Heb het idee dat ik te lang tussen powerlifting en bodybuilding in heb gezeten. Op de foto's komt het niet goed uit, maar in de spiegel is mijn fysiek totaal verandert.

Dus hoop nog iets droger te komen komende tijd, en sowieso eens kijken hoe mijn lichaam nog meer verandert :)
Deze manier van dieten gaat me weliswaar klein beetje tegenstaan. Maar hou het wel vol. De resultaten zijn het waard!

Je staat er super bij man, volhouden.:)

Naja tijdje op deze manier proberen en je ziet vanzelf of het werkt of niet..

wat doe je nu met je voeding dan?
wel carb laag en hoge dagen?

Zijn voeding is baas:D

Ohhh Ohhh..
gaat toch niet zeggen dat jij hem advies gegeven hebt he? :sad:

op aanraden van mack 3 dagen 100gr carbs en 4e dag 300.
Al heb ik dat inmiddels naar 250 verlaagt.

Ook heb ik 1 cheatmeal op zondag.
Dieet bestaat voornamelijk uit water, oats, vis, kip, noten, whey isolaat en groenten

Ik blijf voorlopig even zo doorgaan! Ik train nu HEEL anders.
Ben niet meer zwaar aan het trainen. Doe nu alles in supersets 12-15rep range.
Ultra geconcentreerd uitgevoerd. Heb het idee dat ik te lang tussen powerlifting en bodybuilding in heb gezeten. Op de foto's komt het niet goed uit, maar in de spiegel is mijn fysiek totaal verandert.

Dus hoop nog iets droger te komen komende tijd, en sowieso eens kijken hoe mijn lichaam nog meer verandert :)
Deze manier van dieten gaat me weliswaar klein beetje tegenstaan. Maar hou het wel vol. De resultaten zijn het waard!

Mij is altijd geleerd om tijdens het cutten hetzelfde te blijven trainen/net zo zwaar als tijdens het bulken, omdat je met zwaar trainen beter je spiermassa vasthoudt. Dat je er heel anders uitziet komt waarschijnlijk doordat je veel droger bent en niet doordat je nu 12-15 reps doet. Je hebt niet voor niets zo'n fysiek gebouwd met je oude manier van trainen. Goed bezig in ieder geval en succes nog.

Mij is altijd geleerd om tijdens het cutten hetzelfde te blijven trainen/net zo zwaar als tijdens het bulken, omdat je met zwaar trainen beter je spiermassa vasthoudt. Dat je er heel anders uitziet komt waarschijnlijk doordat je veel droger bent en niet doordat je nu 12-15 reps doet. Je hebt niet voor niets zo'n fysiek gebouwd met je oude manier van trainen. Goed bezig in ieder geval en succes nog.
Is vrij achterhaald, ieder lichaam over één kam scheren is nogal kart door de bocht. De één houdt zijn massa juist beter met high reps.

Met bodybuilding wordt er zoveel beweerd en geleerd. Mijn advies is, probeer het uit en leer je lichaam kennen.
Kijk waar je lichaam op reageert en hoe je je mind en body connection zo goed mogelijk op af kan stemmen.

Voor mij heeft het wel degelijk mn fysiek verandert ;)

Met bodybuilding wordt er zoveel beweerd en geleerd. Mijn advies is, probeer het uit en leer je lichaam kennen.
Kijk waar je lichaam op reageert en hoe je je mind en body connection zo goed mogelijk op af kan stemmen.

Voor mij heeft het wel degelijk mn fysiek verandert ;)

Beetje moeilijk te zeggen als dit je eerste cut is, logisch dat je fysiek veranderd is nu je een stuk droger bent.

op aanraden van mack 3 dagen 100gr carbs en 4e dag 300.
Al heb ik dat inmiddels naar 250 verlaagt.

Ook heb ik 1 cheatmeal op zondag.
Dieet bestaat voornamelijk uit water, oats, vis, kip, noten, whey isolaat en groenten

En dit heb je gewoon toegepast?
geen berekening gemaakt van hoeveel gr dat is per kg lichaamsgewicht?
en hierop toegepast? aparte keuze dan als je het mij vraagt haha :P

Voeding blijft uitvogelen wat beste voor JOU werkt.

true truee...
maar hoe weet je dan dat het voor hem werkt? :P
als je niet hebt berekend hoeveel die nodig heeft?
welke guideline heb je dan gebruikt?? :trollface:

In mn topic paar bladzijde terug zie je dat ik mijn behoefte berekend had op basis van de sticky hoe bereken ik mijn behoeften.

Op basis daarvan heb ik de eiwit inname en koolhydraten afgestemd.
Dat gecombineerd met tips van bodybuilders. Heeft geresulteerd in mijn huidige progressie.

Terug
Naar boven