TK210
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik blijf voorlopig even zo doorgaan! Ik train nu HEEL anders.
Ben niet meer zwaar aan het trainen. Doe nu alles in supersets 12-15rep range.
Ultra geconcentreerd uitgevoerd. Heb het idee dat ik te lang tussen powerlifting en bodybuilding in heb gezeten. Op de foto's komt het niet goed uit, maar in de spiegel is mijn fysiek totaal verandert.
Dus hoop nog iets droger te komen komende tijd, en sowieso eens kijken hoe mijn lichaam nog meer verandert
Deze manier van dieten gaat me weliswaar klein beetje tegenstaan. Maar hou het wel vol. De resultaten zijn het waard!
Is vrij achterhaald, ieder lichaam over één kam scheren is nogal kart door de bocht. De één houdt zijn massa juist beter met high reps.Mij is altijd geleerd om tijdens het cutten hetzelfde te blijven trainen/net zo zwaar als tijdens het bulken, omdat je met zwaar trainen beter je spiermassa vasthoudt. Dat je er heel anders uitziet komt waarschijnlijk doordat je veel droger bent en niet doordat je nu 12-15 reps doet. Je hebt niet voor niets zo'n fysiek gebouwd met je oude manier van trainen. Goed bezig in ieder geval en succes nog.

Met bodybuilding wordt er zoveel beweerd en geleerd. Mijn advies is, probeer het uit en leer je lichaam kennen.
Kijk waar je lichaam op reageert en hoe je je mind en body connection zo goed mogelijk op af kan stemmen.
Voor mij heeft het wel degelijk mn fysiek verandert![]()
op aanraden van mack 3 dagen 100gr carbs en 4e dag 300.
Al heb ik dat inmiddels naar 250 verlaagt.
Ook heb ik 1 cheatmeal op zondag.
Dieet bestaat voornamelijk uit water, oats, vis, kip, noten, whey isolaat en groenten