AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

zieke traps man!

• Topic Starter Topic Starter
Ik post hem hier nog even een keer voort gemak ;)

Mensen, ik wil jullie graag even updaten met naar mijn mening mijn BESTE SHAPE ever!!!
Ik heb nog nooit zo van mijn spiegelbeeld gehouden als de laatste 3-4weken haha!
Let me know what you guys think, net genomen!

399770096.jpg

Goede shape van je borst ook, kan op je avatar foto zien dat hij behoorlijk dik is.

Post eens een MM en double B als je die hebt.

Goed fysiek, alleen moeilijk om goed te kunnen beoordelen zonder een pose, met je armen in je zij lijken je traps altijd groter en lijk je minder breed en armen kleiner :p

Doe nou eens een goede pose!!! :(

Trick, zoek je nog steeds iets leuk om je cal mee te berekenen enzo? Heb een programma gekregen van Rob Riches waarmee je wel leuk te werk kan gaan.

Nice man goed droog!

Thanx allemaal :)

Dit is bodybuilding! Zeer netjes kerel

damn, prachtig fysiek.

Erg netjes, hoe lang blijf je nog doorcutten en wanneer ga je weer bulken? En wat zijn je doelen/plannen verder? (doel is waarschijnlijk al bereikt maargoed:p) en echt een ziek mooi fysiek man.

Zou je hem mij ook willen Pm'en? Of zet 't bestand ff in een topic?

Ga het niet publiek op een forum zetten aangezien er copyright opstaat en ik er ook voor heb betaald. Kreeg namelijk iedereen mee die aanwezig was bij zijn workshop. PM even je e-mail dan stuur ik het even door.

Iets om trots op te zijn!

fakking vet man, lichter geworden maar toch groter ogen. Armen en borst zijn bruut!

Hoe ziet je voeding eruit? Heb een paar bladzijden verder iets opgevangen maar daar stonden geen hoeveelheden bij. Kan misschien nog wel iets overnemen van jou aangezien we bijna even groot/klein zijn (in lengte dan :p).

Allright, hier net 1 onder de spotjes gemaakt. Vertekend licht wel uiteraard, maar toch een update ;)
Ben echt zo blij met mijn fysiek laatste tijd! heb de aderen over mn rug lopen, in mn oksels, mn lies.. echt te sick!!
Ben gewoon bang om weer te gaan bulken!! Ga het zo houden en werken aan mn shape tot na de zomer. Dan cleanbulk proberen!
Mayb wedstrijd pakken ergens voor de zomer :D

400101723.jpg

Allright, hier net 1 onder de spotjes gemaakt. Vertekend licht wel uiteraard, maar toch een update ;)
Ben echt zo blij met mijn fysiek laatste tijd! heb de aderen over mn rug lopen, in mn oksels, mn lies.. echt te sick!!
Ben gewoon bang om weer te gaan bulken!! Ga het zo houden en werken aan mn shape tot na de zomer. Dan cleanbulk proberen!
Mayb wedstrijd pakken ergens voor de zomer :D

400101723.jpg

animal, echt netjes:cool:

Kerel dat ziet er buitengewoon goed uit man! Mag ik vragen wat je armen meten?

Zo echt nice man ben blij voor je je hebt nooit echt eerder een cut gedaan maar nu doe je er een en het ziet er beestachtig uit:eek: hoe staat met je benen omdat je altijd zij dikke massa maar geen vorm. dats is nu wel iets anders toch?

Terug
Naar boven