AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

ziet er echt geweldig uit man! top shape hoe zit je dag eruit kwa voeding? schommel je ook met hoge lage dagen? junk je nog?

die vriend van je in china baalt zichtbaar...

Looking good bro

Allright, hier net 1 onder de spotjes gemaakt. Vertekend licht wel uiteraard, maar toch een update ;)
Ben echt zo blij met mijn fysiek laatste tijd! heb de aderen over mn rug lopen, in mn oksels, mn lies.. echt te sick!!
Ben gewoon bang om weer te gaan bulken!! Ga het zo houden en werken aan mn shape tot na de zomer. Dan cleanbulk proberen!
Mayb wedstrijd pakken ergens voor de zomer :D

400101723.jpg

I like :D

En de benen al is voorbij gekomen ?
de rest is :cool:!!

• Topic Starter Topic Starter
Thanx voor de complimenten guys :D

Voeding is nog steeds zelfde. Heb alleen geen schommelingen meer in carbs.
Beetje zelfde schema each day met hier en daar verandering (keertje tartaar of rundersteak ipv kipfilet/vis bijv).

Probeer ook weer beetje zo nu en dan even wat 'normaals' te eten. Zoals zometeen kippensoep met stokbrood en extra kipfiletje ;)
Morgen tikkeltje extra cardio om weer wat weg te burnen en dan mn cheatmeal :D
Heb nog steeds 1 junk meal in de week. Zoals vorige week zondag meesterlijke spareribs met patat en salade heheh.
Als de malle geniet ik van die dagen!!

Met kerst ga ik ook los op de carbs, maar kan geen kwaad. Even die hormoontjes laten schrikken.
Ga tweede kerstdag wel even trainen/cardio doen om et enigszins in balans te houden ;)

Dus tot zoverre

Laatst bewerkt:
yup, havermout droog, kip, klein beetje rijst, groenten etc.
Dieet word je echt gek van op gegeven moment. Heb de HELE tijd zin in lekker eten..
Gewoon genieten van je voedsel..

Nu ist of er goed uitzien en blij zijn met je spiegelbeeld, maar je k*t voelen om al die lekkere dingen die laat je staan..
Of gewoon lekker vreten waar je zin in hebt en vervolgens je lijnen/shape stil aan verliezen..
Wel echt een mind****!

Laatst bewerkt:
dat dere celltech

en wtf is een icbp man?

waarom zoek je geen sponser?

Haha.
Doe mij er ook 1

Ben nu off cycle.
ICBP is incline benchpress. Die PR op incline was wel gedrukt NA flat :p
Begon altijd flat toenk nog op kracht en massa geilde :D

Wat is er toch mis met vragen naar benen ~?
ik zie ze namelijk ook niet op een van de foto´s ~?!
als ze wel ergens staan my bad dan heb ik ze gemist....

Nu moet ik zeggen dat ik ze ook nog niet tussen mijn foto(s) heb staan,
maar daar komt deze week verandering in :)

Groet Ray....

Ben echt een fan van je shape. Maar als ik kritisch mag zijn mis ik wat bovenkant borst. Voor de rest tien op tien natuurlijk!

Sponseren doen ze trouwens vrij snel als je aan wat wedstrijden mee doet. Probleem is dat je meestal burger moet zijn in de US of UK. Nederland durven ze ook wel is wat vlugger sponseren.

Baas!

Terug
Naar boven