AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Traint Critmonster überhaupt wel, alleen maar zeiken. Post zelf eens een foto man, anders fl**ker toch een eind op man. Hoe hij het ook heeft gedaan heeft hij gewoon een hele goede prestatie geleverd, net alsof het allemaal aan komt waaien. Volgens mij ben je gewoon ****ing jaloers.

De moderators staan waarschijnlijk al te springen om iemand die je vraagt om duidelijk te zijn naar beginners toe te bannen :rolleyes:

Typisch haantjesgedrag hier weer natuurlijk. De bedoeling van mijn post compleet uit de context rukken, conclusies trekken op basis van helemaal niets, enz...

Ik maakte mijn post slechts omdat er iemand zei dat je "een paar lichte kuurtjes" gedaan had nadat een beginner het hem vroeg. Een paar lichte kuurtjes lijkt me een grote understatement en ik vind het dan ook aan jou om dat duidelijk te maken, om die jongen een duidelijk beeld te geven van wat hij kan verwachten.

Laatst bewerkt:
De moderators staan waarschijnlijk al te springen om iemand die je vraagt om duidelijk te zijn naar beginners toe te bannen :rolleyes:

Typisch haantjesgedrag hier weer natuurlijk. De bedoeling van mijn post compleet uit de context rukken, conclusies trekken op basis van helemaal niets, enz...

Ik maakte mijn post slechts omdat er iemand zei dat je "een paar lichte kuurtjes" gedaan had nadat een beginner het hem vroeg. Een paar lichte kuurtjes lijkt me een grote understatement en ik vind het dan ook aan jou om dat duidelijk te maken, om die jongen een duidelijk beeld te geven van wat hij kan verwachten.

kerel dat was helemaal niet de bedoeling van jouw gebash hier, hij zet gewoon een goede prestatie neer en jij zet het meteen af met AAS>dus niks speciaals
terwijl jij met je luie reet dbb ligt te vervelen zijn er mensen die gewoon ontzettend veel moeite doen om wat te bereiken. aas is slechts een hulpmiddel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Ik vertegenwoordig hier geen maatschappelijke functie kameraad. En daar heb ik ook helemaal geen zin in. Jij hoeft dat niet duidelijk te maken in MIJN topic. Ik post hier dingen die ik wil en geef antwoord op mijn manier. En nee ik hoef je goede bedoelingen niet. Dus nogmaals opzouten uit mn topic!!

Heb je zand in je vagina ofzo, loop niet zo te janken gast

aas is slechts een hulpmiddel

Trickster zegt zelf dat het bij Bodybuilding hoort en je zonder niet op het podium geraakt. Natuurlijk is het veel meer dan enkel een hulpmiddel en daar heb ik niets op tegen. Ik vind alleen dat er dan niet gezegd moet worden dat hij "een paar kleine" kuurtjes gedaan heeft en dat alles is. Een beginner gaat dan al snel denken dat hij met een kuurtje of twee dit ook kan bereiken, terwijl dat natuurlijk gezeik is en er jarenlange dedication in kruipt op zowel training, voeding als AAS gebruik. Zeggen dat dit met alleen AAS gebeurt is doe ik niet, dat zou idioot zijn. Maar zeggen dat AAS slechts een hulpmiddeltje is lijkt me nog idioter.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 23:15 ----------

Ik vertegenwoordig hier geen maatschappelijke functie kameraad. En daar heb ik ook helemaal geen zin in.

Prima, maar zorg er dan tenminste voor dat je er gewoon niet op antwoord en niet dat er een verkeerd antwoord gegeven wordt.

Ot: nice gedaan man echt kurk droog dat staat je echt wel goed!
Met 10/12% vond ik het er al echt bruut uit zien, maar nu oog je nog steeds ****ing zwaar! Keep going! :thumbs:

Trickster, als je in de spiegel kijkt en narekent ben je dan massa verloren? En hoeveel % stond je op la day supreme?

Trickster zegt zelf dat het bij Bodybuilding hoort en je zonder niet op het podium geraakt. Natuurlijk is het veel meer dan enkel een hulpmiddel en daar heb ik niets op tegen. Ik vind alleen dat er dan niet gezegd moet worden dat hij "een paar kleine" kuurtjes gedaan heeft en dat alles is. Een beginner gaat dan al snel denken dat hij met een kuurtje of twee dit ook kan bereiken, terwijl dat natuurlijk gezeik is en er jarenlange dedication in kruipt op zowel training, voeding als AAS gebruik. Zeggen dat dit met alleen AAS gebeurt is doe ik niet, dat zou idioot zijn. Maar zeggen dat AAS slechts een hulpmiddeltje is lijkt me nog idioter.

kunnen we even met dit soort gejank ophouden?

Het is ook nooit goed. Persoon x geeft toe dat hij zich bij wijze van kapot kuurt en heeft ook nog eens een goed fysiek. Wat krijg je dan iedereen die roept "ja met zo veel aas kan mijn moeder het ook wel" Lopen ze zelf zijn harde werk kapot te zeiken omdat ze niet beter weten. En jij komt hier even melden dat die onwetend groep echt specifiek alle details moet krijgen anders krijgen ze een slecht beeld over wat je kan bereiken met kuren.

Win win situatie voor de losers of niet? Dat je niet beter weet is je eigen probleem en niet van hem of zijn schuld. En dat jij het zogenaamd beter weet, dat is dan heel goed voor jouw, hou het lekker ook voor jezelf kerel.

kerel heeft hier zich weken lang kapot gedieet en getrained en dan gaan we hem al lopen afzeiken terwijl zijn maag nog geen eens gevuld is met eten.

En jij komt hier even melden dat die onwetend groep echt specifiek alle details moet krijgen anders krijgen ze een slecht beeld over wat je kan bereiken met kuren.

Natuurlijk niet. Maar spreken over "een paar kleine kuurtjes" is wel iets heel anders dan de werkelijkheid. Als er gezegd werd dat hij kuurt, zonder meer daarbij te vertellen, was dat prima. Maar "een paar kleine kuurtjes" suggereert duidelijk dat het om een minimaal aantal kuurtjes gaat met wat testo ofzo, en dat is nou ook niet waar.

Anyway, I made my point ;) ik ga niet meer in discussie gaan als alles wat ik zeg uit de context getrokken wordt.

@Critmasters als je nou gewoon je bek houdt?

OT:
Netjes, alleen zoals al meerdere malen gevraagd en ik hoop nog steeds op antwoord, waaorm zoveel water? Zet dat niet veel gewicht aan die je beter als spiermassa had kunnen hebben of zeg ik nu iets heel doms?

Je lichaam gaat bij overtollig water inname juist extra veel water afvoeren, er komt immers genoeg water binnen dus hoeft het niet op te sparen.
Bij weinig water inname gaat je lichaam het juist vasthouden om zeker te zijn genoeg vocht voor handen te hebben.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 00:55 ----------

Mooie prestatie die 2e plaats, ben je van plan nu weer verder te groeien en je VP wat op te laten lopen of probeer je juist langere tijd droger te blijven?

ik laat die discussie lekker aan me nagaan en wil je feliciteren met deze prestatie, vond je er weken geleden al ziek uitzien maar dit is echt insane. Hoeveel kg ben je trouwens aangekomen sinds zaterdag ;p

Van harte gefeliciteerd met je prestatie Trickster!

Top gozer je stond er echt gruwelijk bij, gefeliciteerd bro!

nice

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.117
Iedereen bedankt!! Erg leuk dat jullie meeleven met mijn progressie en prestatie! Wordt enorm gewaardeerd jongens!!

Ik ga de discussie achter me laten want het AAS verhaal komt na bijna 9jaar met BB bezig te zijn behoorlijk mn strot uit onderhand. Maar ik zal nog wel even wat uit de doeken doen. Allereerst stel ik NERGENS dat het onmogelijk is om zonder AAS op het podium te komen. Mijn trainer/goede vriend uit Australie is amper 20jaar, naturel en gigantisch groot! Heeft al meerdere comps gewonnen. Dus dats al onzin en zal ik nooit beweren.

Ten tweede, heb ik in die bijna 9 jaar, 1 winstrol tab kuurtje gedaan en 4injectie kuren gedaan en die waren allen niet zwaar. 5 kuren in totaal in bijna 9 jaar dus! Deed er nooit meer dan 1 per jaar of langer dan 12 weken. Niets raars en niets extreems. Test E hoeveelheden van 500mg e.w! Verder heb ik 4,5jaar naturel getraind. Deed 1 kuurtje per jaar in tegenstelling tot VEEL gasten die ik ken die kapot kuren en al jaren opgeblazen shapeless vochtpoppen zijn. Maar mijn hele fysiek is blijkbaar afhankelijk van die 5kuurtjes. Elke beginner kan er 5 doen en op het podium terecht komen ofniet?
ONZIN!! BB is 1 van de zwaarste sporten die er is. Het is een leefstijl. Ik eet elke dag zoals het hoort, rook niet, drink niet, ga nooit stappen. Ik leef deze leefstijl jaar in jaar uit! Offer tijd met vrienden en als ik vriendin heb op voor eten, trainen, prepareren etc op. Laat dingen staan die ik wil of aangeboden krijg van mensen. Dieet me maanden lang kapot met alle psyschische en fysieke ellende dat erbij komt. En dat al jaren!

Nee je krijgt zo'n fysiek niet zomaar mensen! Het is dag in en dag uit, jaar in en jaar uit hard werken! Je fysiek is een reflectie van je eigen toewijding en effort! Kuren mits verantwoord gebruik zijn hulp middelen om je eigen BB doelstellingen te realiseren zolang je ook je gezondheid onder schouw houdt. Ik ben trots op iedereen die zich jaren lang commit aan BB, kuur of niet het is KEIhard werk! Weinig mensen halen een wedstrijdshape, en heb afgelopen maanden ongelofelijk veel respect opgebouwd voor (wedstrijd)bodybuilders particularly, dit was 1 van de zwaarste dingen die ik gedaan heb!

Dus hou op met dat gedoe over kuren is een wondermiddel. Nee het is een HULPmiddel!
Hoe meer effort en toewijding jij zelf hebt in BB, hoe meer resultaat je eruit zult halen. Ik ben PRO verantwoord gebruik met juiste mentaliteit en zwaar ANTI tegen mensen die er maar op los kuren vanwege verkeerde of puur alleen cosmetische snelle resultaten willen!

Laat ik daarom afsluiten met mijn eigen quote:

"It aint about how much you press or how much you weigh to be a big guy, it takes a big guy to be a REAL bodybuilder!"
Trickster 2012

Laatst bewerkt:
Amen.

Gefeliciteerd met je 2de plaats! Mooi fysiek. ;)

Mooi verwoord Trickster , diep respect!

Niet zo haten mensen.
Wordt hier net gedaan dat AAS een wondermiddel is, het is een hulpmiddel zoals Trickster verwoordt.

Om groot te worden met mooie verhoudingen is sowieso al een uitdaging, maar om dan ook nog vol en hard op het podium te komen is weer een heel ander ding.

Gewoon een topprestatie!

Terug
Naar boven