DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De moderators staan waarschijnlijk al te springen om iemand die je vraagt om duidelijk te zijn naar beginners toe te bannen
Typisch haantjesgedrag hier weer natuurlijk. De bedoeling van mijn post compleet uit de context rukken, conclusies trekken op basis van helemaal niets, enz...
Ik maakte mijn post slechts omdat er iemand zei dat je "een paar lichte kuurtjes" gedaan had nadat een beginner het hem vroeg. Een paar lichte kuurtjes lijkt me een grote understatement en ik vind het dan ook aan jou om dat duidelijk te maken, om die jongen een duidelijk beeld te geven van wat hij kan verwachten.
Ik vertegenwoordig hier geen maatschappelijke functie kameraad. En daar heb ik ook helemaal geen zin in.
Trickster zegt zelf dat het bij Bodybuilding hoort en je zonder niet op het podium geraakt. Natuurlijk is het veel meer dan enkel een hulpmiddel en daar heb ik niets op tegen. Ik vind alleen dat er dan niet gezegd moet worden dat hij "een paar kleine" kuurtjes gedaan heeft en dat alles is. Een beginner gaat dan al snel denken dat hij met een kuurtje of twee dit ook kan bereiken, terwijl dat natuurlijk gezeik is en er jarenlange dedication in kruipt op zowel training, voeding als AAS gebruik. Zeggen dat dit met alleen AAS gebeurt is doe ik niet, dat zou idioot zijn. Maar zeggen dat AAS slechts een hulpmiddeltje is lijkt me nog idioter.
En jij komt hier even melden dat die onwetend groep echt specifiek alle details moet krijgen anders krijgen ze een slecht beeld over wat je kan bereiken met kuren.
ik ga niet meer in discussie gaan als alles wat ik zeg uit de context getrokken wordt.