Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Wie is die andere kerel dan?
Post zijn pic eens, wil 'm vergelijken ;)

die gozer dat 1ste word staat ie ergens op fotos? kan je hem laaten zien samen met jou op foto staan? die andere gozers met jou op fotos waren dunner en je had toch betere kuiten

gefeliciteerd! Echt super shape! Gewicht zegt inderdaad niets.
En ga je er nu mee door of viel het tegen?

Damn op dat vet% lijk je wel een compleet ander mens, herkende je gezicht nauwelijks ah lawd. Petje af :cool:

Geweldig prestatie kerel. Je mag echt trots op je zelf zijn. Super shape. Ik had echt verwacht dat je zou winnen. Beetje jammer dat een gevorden eigenlijk B atleet het zo nodig vond om een C wedstrijd te gaan doen naast je...

14 Liter water drinken pre-contest ??

I do not understand .. ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.088
Top weer zo'n antwoord van jou man. Als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan.
Voegt ongelofelijk veel toe zo :rolleyes:

AAS en bodybuilding is nu eenmaal dicht verwand. AAS in elke topsport is dicht verwand.
Als je er zo'n hekel aan hebt of er tegen bent, zoek het dan ook niet op met je inhoudelijk niets toevoegende comments.
Respecteer andere en presteer zelf eerst eens wat.

Jammer dit altijd weer

Top weer zo'n antwoord van jou man. Als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan.
Voegt ongelofelijk veel toe zo :rolleyes:

AAS en bodybuilding is nu eenmaal dicht verwand. AAS in elke topsport is dicht verwand.
Als je er zo'n hekel aan hebt of er tegen bent, zoek het dan ook niet op met je inhoudelijk niets toevoegende comments.
Respecteer andere en presteer zelf eerst eens wat.

Jammer dit altijd weer

Wat ik jammer vind is dat beginners in dit topic het beeld krijgen dat je jou fysiek kan bereiken met een licht kuurtje of twee. Dat is natuurlijk gezeik en dat zou je ook duidelijk moeten maken, om een verkeerd beeld te voorkomen.

• #1.090
Ten eerste ik bepaal zelf wat ik hier bespreek, en ten tweede is alles in mijn topic te vinden.
Heb jij niets over te zeggen, waar bemoei je je uberhaubt mee moraalridder?

Je start weer een eindeloze conversatie en verziekt mn topic. Wil niet dat jij hier nog post.
Wegwezen alsjebliefd. Als je zo anti bent moet je een andere sport gaan zoeken. Ga golfen ofzo hater.

Wat ik jammer vind is dat beginners in dit topic het beeld krijgen dat je jou fysiek kan bereiken met een licht kuurtje of twee. Dat is natuurlijk gezeik en dat zou je ook duidelijk moeten maken, om een verkeerd beeld te voorkomen.

Hij heeft al meermaals z'n kuur verleden uit de doeken gedaan en dat is geen kuurtje of 2... Dus moeten jullie beter lezen voor jullie zo uit de hoek komen.

ontopic: props! Had wel gedacht dat er geen eerste plaats inzat:p Je benen e makker! Als je daar nog aan werkt is die eerste plaats van jou!

Ten eerste ik bepaal zelf wat ik hier bespreek, en ten tweede is alles in mijn topic te vinden.
Heb jij niets over te zeggen, waar bemoei je je uberhaubt mee moraalridder?

Je start weer een eindeloze conversatie en verziekt mn topic. Wil niet dat jij hier nog post.
Wegwezen alsjebliefd. Als je zo anti bent moet je een andere sport gaan zoeken. Ga golfen ofzo hater.

Dus mensen die geen AAS willen gebruiken kunnen automatisch niet aan bodybuilding doen en moeten dus maar een andere sport zoeken? Dat is een nette gedachtengang ja ;) het is niet omdat jij al meteen begon te spuiten en dat bijna constant doet, dat iedereen dat moet doen.

Jonge tyf toch een eind op man. Altijd dat gezeik over dat beginners zo een fout beeld kunnen krijgen wtf man wat boeit dat. Trickster is altijd gewoon open geweest over zijn gebruik. Of moet hij van jou onder elke post zetten hoeveel kuurtjes die heeft gedaan?? Gtfo man

Super gedaan man! Gefeliciteerd met de 2e plaats ;). Wat een verschil ook in fysiek als je dit soort vetpercentages vergelijkt met eerdere foto's.

Dus mensen die geen AAS willen gebruiken kunnen automatisch niet aan bodybuilding doen en moeten dus maar een andere sport zoeken? Dat is een nette gedachtengang ja ;) het is niet omdat jij al meteen begon te spuiten en dat bijna constant doet, dat iedereen dat moet doen.

Ik denk dat hij vooral doelt op het feit dat op hoog niveau elke sport uit doping/AAS bestaat:rolleyes: Waarom denk je dat ze bij voetbal tegenwoordig allemaal tegen de grond gaan?

Hij stoort jou er niet mee dus ik snap je probleem echt totaal niet :unsure:

• #1.096
Constant doet?! Wat doe je alsof je mij kent man idioot?!
Ik doe hoogstens 1 per jaar en niets geks! geen hgh of wat dan ook.
En nu uit mn topic loser!

Hee mij erbuiten laten.

Wat ik me afvraag: Je zat eerst rond de 100kg toch? Heb je dan niet veel spier (kracht) verloren, want je zat ook niet hoog in VP. En het was al gevraagd, maar 14L water???

Verder hele mooie prestatie, en ongetwijfeld hard voor gewerkt.

jij bent wss iemand die al 10+ jaar natty traint en gewoon gefrustreert is omdat je nog ecto bent

• #1.099
jongens graag allemaal even reporten. Heb ik ook gedaan.
Wil dit gewoon clean houden.

Kracht zit nog best goed! Laatst op een carbless dag nog 5x 130 incline gebenched :D
Stond ik ook van te kijken ???

In BB heb je meerdere manieren he om droog te trekken. Ik heb van australische bodybuilder het hele dagplan gekregen hoe te doen en zoals jullie zien was ik kurkdroog ;)

Super man, echt een voorbeeld voor me :)

Terug
Naar boven