69ingChipmunks
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top weer zo'n antwoord van jou man. Als je niets zinnigs te vertellen hebt, zwijg dan.
Voegt ongelofelijk veel toe zo![]()
AAS en bodybuilding is nu eenmaal dicht verwand. AAS in elke topsport is dicht verwand.
Als je er zo'n hekel aan hebt of er tegen bent, zoek het dan ook niet op met je inhoudelijk niets toevoegende comments.
Respecteer andere en presteer zelf eerst eens wat.
Jammer dit altijd weer
Wat ik jammer vind is dat beginners in dit topic het beeld krijgen dat je jou fysiek kan bereiken met een licht kuurtje of twee. Dat is natuurlijk gezeik en dat zou je ook duidelijk moeten maken, om een verkeerd beeld te voorkomen.
Je benen e makker! Als je daar nog aan werkt is die eerste plaats van jou!Ten eerste ik bepaal zelf wat ik hier bespreek, en ten tweede is alles in mijn topic te vinden.
Heb jij niets over te zeggen, waar bemoei je je uberhaubt mee moraalridder?
Je start weer een eindeloze conversatie en verziekt mn topic. Wil niet dat jij hier nog post.
Wegwezen alsjebliefd. Als je zo anti bent moet je een andere sport gaan zoeken. Ga golfen ofzo hater.
het is niet omdat jij al meteen begon te spuiten en dat bijna constant doet, dat iedereen dat moet doen.Wat ik jammer vind is dat beginners in dit topic het beeld krijgen dat je jou fysiek kan bereiken met een licht kuurtje of twee. Dat is natuurlijk gezeik en dat zou je ook duidelijk moeten maken, om een verkeerd beeld te voorkomen.
Dus mensen die geen AAS willen gebruiken kunnen automatisch niet aan bodybuilding doen en moeten dus maar een andere sport zoeken? Dat is een nette gedachtengang jahet is niet omdat jij al meteen begon te spuiten en dat bijna constant doet, dat iedereen dat moet doen.
Waarom denk je dat ze bij voetbal tegenwoordig allemaal tegen de grond gaan?Dus mensen die geen AAS willen gebruiken kunnen automatisch niet aan bodybuilding doen en moeten dus maar een andere sport zoeken? Dat is een nette gedachtengang jahet is niet omdat jij al meteen begon te spuiten en dat bijna constant doet, dat iedereen dat moet doen.