MuscleMeat

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Waarom heb je op de ene foto die chineze teksten op je linker kant van je buik en op andere foto op je rechterkant.. :P

Zal vast niks met spiegelbeeld te maken hebben, kan ik mezelf bijna niet voorstellen

Zelf zie ik Trickster een paar keer per week in de sportschool en als er één iemand is die respect verdiend, is hij dat wel.

Zelf train ik nu 6/7 jaar bij diverse sportscholen en heb weinig personen gezien die zo ver gaan.

zeer net resultaat kerel, mag je trots op zijn!! Zijn idd zat gasten die nonstop kuren en niet eens in de buurt van jouw fysiek komen!

Respect voor jou man. Echt een geweldig fysiek. Ik denk dat we bijna allemaal wel weten hoeveel moeite, pijn, zweet en tranen dit gekost heeft.

Gefeliciteerd met je prestatie. Fuk dat gezeik om AAS. Richt je op wat komen gaat!

Respect man!
Hoop voor je dat er nog veel wedstrijden en prijzen mogen volgen voor jou!
Maar hoe ik dat allemaal lees zal dat zeker wel goed komen met je!

Keep it up!

Goed bezig man ! Ben trots op je !

ontzettend veel respect voor je dedication!

Ziet er zeer goed uit idd..

Echt nogmaals respect voor hoe je eruitziet en wat je er allemaal voor hebt moeten doen. jij moet je wel alpha voelen als je in de spiegel kijkt zeker?:D

Hij kan denk ik iedereen nken die hij wilt :D

Misschien een domme vraag... Hoe komt het dat je vlak voor de wedstrijd 14 liter water hebt gedronken? Ik dacht dat men juist niets dronk vlak voor een wedstrijd?

Gefeliciteerd man! ****ing nice.

Ben ook benieuwd naar hoeveel je bent bijgekomen sinds de wedstrijd?

Mooie prestatie, aanwinst voor het forum dit topic.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.137
Vandaag even cardio gedaan na mn ongelofelijke vreetsessie gisteren haha! 1000kcal weggebrand. Neem de hele week rust, ga alleen wat cardio doen. Over 2 weken komt waarschijnlijk die bodybuilder maat van me uit australie weer 5 maanden naar Hilversum, dussss vanaf 3 april gaan we hardcore lean muscle bouwen!! :D Alle kennis en hardcore trainingen at hand ;)

Heb vandaag gewogen, was 86kg al!!!! Maar wel met hempje, trainingsbroek en schoenen.
Dus denk 84kg netto. Toch 4,2kilo in 2 dagen!! LOL

Anyways voor de nieuwe comments iedereen bedankt!!! En voor iedereen tof om te lezen dat jullie snappen hoe veel werk, moeite en toewijding erin zit.

Top! Thanx guys!

Wow! super mooi lichaam!
Maar grootste respect gaat uit naar je solovoorbereiding naar de wedstrijd toe. Ik ben wel benieuwd hoe je lichaam de komende tijd gaat veranderen. Ik hoop voor je dat je niet in een motivatie dalletje komt. Snel een nieuw doel stellen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.139
thanx miss :) Heb het inderdaad helemaal alleen gedaan. Kreeg per mail wel wat dingen van die Australische bodybuilder, maar heb het alleen geklaard hier in NL ;)

Motivatie genoeg! Mn body is in topshape! Over 2weken komt Phil (die Australier) voor 5 maanden naar NL, en hij is mijn trainer, motivatie en
source of knowledge. Wordt alleen maar beter vanaf nu weer!

Op naar de 95 met 7-8%!! :D

Laatst bewerkt:
Over 2wkn komt er toch nog een best grote phil naar nl of is dat al eerder? :D
Geweldige prestatie trouwens, gefelicteerd, je bent een voorbeeld :)

Terug
Naar boven