Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Iedereen bedankt!! Erg leuk dat jullie meeleven met mijn progressie en prestatie! Wordt enorm gewaardeerd jongens!!

Ik ga de discussie achter me laten want het AAS verhaal komt na bijna 9jaar met BB bezig te zijn behoorlijk mn strot uit onderhand. Maar ik zal nog wel even wat uit de doeken doen. Allereerst stel ik NERGENS dat het onmogelijk is om zonder AAS op het podium te komen. Mijn trainer/goede vriend uit Australie is amper 20jaar, naturel en gigantisch groot! Heeft al meerdere comps gewonnen. Dus dats al onzin en zal ik nooit beweren.

Ten tweede, heb ik in die bijna 9 jaar, 1 winstrol tab kuurtje gedaan en 4injectie kuren gedaan en die waren allen niet zwaar. 5 kuren in totaal in bijna 9 jaar dus! Deed er nooit meer dan 1 per jaar of langer dan 12 weken. Niets raars en niets extreems. Test E hoeveelheden van 500mg e.w! Verder heb ik 4,5jaar naturel getraind. Deed 1 kuurtje per jaar in tegenstelling tot VEEL gasten die ik ken die kapot kuren en al jaren opgeblazen shapeless vochtpoppen zijn. Maar mijn hele fysiek is blijkbaar afhankelijk van die 5kuurtjes. Elke beginner kan er 5 doen en op het podium terecht komen ofniet?
ONZIN!! BB is 1 van de zwaarste sporten die er is. Het is een leefstijl. Ik eet elke dag zoals het hoort, rook niet, drink niet, ga nooit stappen. Ik leef deze leefstijl jaar in jaar uit! Offer tijd met vrienden en als ik vriendin heb op voor eten, trainen, prepareren etc op. Laat dingen staan die ik wil of aangeboden krijg van mensen. Dieet me maanden lang kapot met alle psyschische en fysieke ellende dat erbij komt. En dat al jaren!

Nee je krijgt zo'n fysiek niet zomaar mensen! Het is dag in en dag uit, jaar in en jaar uit hard werken! Je fysiek is een reflectie van je eigen toewijding en effort! Kuren mits verantwoord gebruik zijn hulp middelen om je eigen BB doelstellingen te realiseren zolang je ook je gezondheid onder schouw houdt. Ik ben trots op iedereen die zich jaren lang commit aan BB, kuur of niet het is KEIhard werk! Weinig mensen halen een wedstrijdshape, en heb afgelopen maanden ongelofelijk veel respect opgebouwd voor (wedstrijd)bodybuilders particularly, dit was 1 van de zwaarste dingen die ik gedaan heb!

Dus hou op met dat gedoe over kuren is een wondermiddel. Nee het is een HULPmiddel!
Hoe meer effort en toewijding jij zelf hebt in BB, hoe meer resultaat je eruit zult halen. Ik ben PRO verantwoord gebruik met juiste mentaliteit en zwaar ANTI tegen mensen die er maar op los kuren vanwege verkeerde of puur alleen cosmetische snelle resultaten willen!

Laat ik daarom afsluiten met mijn eigen quote:

"It aint about how much you press or how much you weigh to be a big guy, it takes a big guy to be a REAL bodybuilder!"
Trickster 2012

Mooi gezegd,

Interessant man je kuurverleden... Op welke gear zat je op je westrijd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
;)

Laatst bewerkt:
geen t3/clen ofzo?

Goed dat je zo open bent over je aas gebruik, zou iedereen moeten doen

Goed dat je zo open bent over je aas gebruik, zou iedereen moeten doen

Hoezo? Ik word juist zo ziek van al dat gezeik over aas, lijkt me vrij logisch dat een atleet ivm met privacy dat liever niet leuk over het internet gaat verspreiden.

Natuurlijk heel leuk dat trickster hier info over wilt geven

Zijn er geen foto's waar je samen met de winnaar staat?

Al mijn respect en complimenten voor je fysiek! Hoe heb je je trainingen en voeding aangepakt de laatste weken / dagen ?

• #1.147
Zoals vele BB'ers. Depleten 3 dagen en loaden 3dagen. High en Low GI.
Water en sodium load. Hoe meer water, hoe meer afvoer ervan.
24uur voor on stage niets meer drinken.

Trainingen depleten maandag tot donderdag en daarna niets meer getraind.
Nu een week rust, just cardio.

Gisteren even 1000kcal verbrand om mn massive junkintake van maandag te compenseren :p

hey trick,hoe ziet een bulkschema er ongeveer uit bij jou?

klasse kerel! belachelijk goede shape :-)

hoe heb je 1000 kcal verbrand.. is dat niet 1.5-2 uurtjes cardio?

:thumbs: Gefeliciteerd, erg goed gedaan!!

• #1.152
Thanx guys!

@Little Daddy, Gewoon loopband. 67min met helling en stevig wandeltempo ;)

Ziek man, super fysiek en top prestatie. Ik moet altijd wel even schrikken want on-stage lijkt het altijd veel kleiner als dat het is.

Netjes ;)

Doen je niet veel mensen na, hoe jij je inleeft!

• #1.155
Staat inmiddels alweer 6,5kg bij t.o.v. afgelopen zondag :P:D

Vandaag hele dag lean gegeten en savonds Spareribs geknald, cheesecake en 3 bolletjes vanille ijs!

NUM NUM NUM!! :D I LOVE FOOD!! :meal::burger:

Laatst bewerkt:
Lekker man. En wat is nu verder je doel? Weer massa gainen en over de 100kg gaan? Of droog blijven voor de zomer??

• #1.157
Ga clean eten, hier en daar gewoon waar ik zin in heb na zo'n lange tijd!
Maar ga in de zomer niet boven de 8-9% uit.

Als mn maatje uit Australie hier aankomt (3april) ga ik horen wat het plan is.
Hij heeft een dieet en trainingsmethode in mind, dus daar gaan we op :D

Oktober voor het eerst sinds een jaar weer in groeimodus. Tot die tijd proberen rond de 90-92kg te komen met MAX 9%. We'll see ;)

wel natty he :trollface:

Had je verwacht dat je het zou redden om zo droog te worden als ze bij de wedstrijden staan? Persoonlijk vind ik het mooier hoe je er normaal uit ziet.

Terug
Naar boven