AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Hahah en dat terwijl ik rug niet eens leuk vindt om te trainen..
Alleen deadliften vind ik lekker knallen!

Kan ook gewoon de hoek van de shot zijn geweest hoor.
Iets verhoogd stond de cam geloof ik?

Je ziet ook vooral die dikke deadlift traps van je, gruwelijk ouwe! dikke respect man! Keertje samen trainen dan maar? hahaha

Hahah en dat terwijl ik rug niet eens leuk vindt om te trainen..
Alleen deadliften vind ik lekker knallen!

Kan ook gewoon de hoek van de shot zijn geweest hoor.
Iets verhoogd stond de cam geloof ik?

Dont be so modest, je rug is gewoon huge :D

echt buffel ben je , ook super mooi om de progessie te zien , van een skinny iemand naar beest echt ongelovelijk door alleen te doen wat je inspireert, super veel respect !

echt aanleg man.
Rug is top

Heel netjes :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.426
Bij deze net een nieuwe gemaakt nog :D
Discipline als bepalende factor mocht niet ontbreken!

403622200.jpg

Super gruwlijk!

Trickster, waar heb jij het grootste deel van je informatie over bb vandaan gehaald? Bepaalde boeken, fora, etc?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.430
Eerst voornamelijk hier. Tot dat ik erachter kwam dat er teveel broscience heerste. Veel (wetenschappelijke) literatuur gelezen op internet en een van mijn grootste bronnen, mn maatje uit Australie.
Hij is opgegroeid met bodybuilders, bewonderaar van Charles Glass etc. Die gozer spendeert al zijn tijd in verdiepen van nutrition, kruiden, supps etc.
7 wedstrijden gedaan, 6 gewonnen. Hoogst genoteerde Junior in zuid Aussie. VEEL van hem geleerd. Veel ook uitgeprobeerd en mijn eigen draai aan gegeven.

3XL zei altijd "Geloof niets, probeer alles". \

Ik voeg daaraan toe: "Bestudeer vele bronnen, overweeg de methode/voeding, neem niets van een ander aan en probeer het gewoon".
Alleen op die manier zul je je eigen lichaam het beste leren kennen.

Op die kennis moet je voortbouwen terwijl je je kennis accumuleert.

Ben je naturel?

Ok thnx, zo te zien heb ik dan nog een lange weg te gaan qua lezen/dingen uitproberen!

Nee hij heeft wel eens gekuurt. Maardat wil niet zeggen dat je dan minder hard hoeft te trainen. Ik denk dat je extra hard met trainen. Ondanks dat hij niet naturel is heb ik toch zware respect voor hem.

Nee hij heeft wel eens gekuurt. Maardat wil niet zeggen dat je dan minder hard hoeft te trainen. Ik denk dat je extra hard met trainen. Ondanks dat hij niet naturel is heb ik toch zware respect voor hem.

Ga je me nou een lesje proberen te leren over AAS? xD

Extra hard trainen bestaat niet. Je hoort altijd je max te geven. Blessure periodes uitgezonderd uiteraard.

Extra hard trainen bestaat niet. Je hoort altijd je max te geven. Blessure periodes uitgezonderd uiteraard.

Helemaal niet, dat is ook de nieuwe trainingstijl van Trickster als ik de tweets goed kan volgen. Hij traint helemaal anders na z'n wedstrijd en concentreert zich nu veel meer op de uitvoering, contractie, etc..

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij daar niet hard op gaat.

Helemaal niet, dat is ook de nieuwe trainingstijl van Trickster als ik de tweets goed kan volgen. Hij traint helemaal anders na z'n wedstrijd en concentreert zich nu veel meer op de uitvoering, contractie, etc..

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij daar niet hard op gaat.

Dan kan je nog steeds op je max gaan.. Contractie bestaat uit 2 delen, concentrisch en excentrisch dus contractie is geen specifieke methode. Excentrische contractie bedoel je misschien wel. Of je gaat maximaal te werk, of je gaat spierbesparend te werk. Spieren groeien onder stress waar je ze onder zet. Dat betekend dat je het best kan trainen tot falen. "Don't say goodbye till the pain says hello". - Greg Plitt -

Ga je me nou een lesje proberen te leren over AAS? xD
Had je nou even terug gegaan in zijn topic,of even naar zijn posts gaan kijken had je deze rotzooi weer niet hoeven boven te halen. Waardoor er weer een kans bestaat dat er weer een hoop gelul richting Anthony zijn kant uitkomt waar ie het uiteindelijk al eens over gehad heeft (meer dan eens). Ik vind je dan ook nog best arrogant overkomen hier,sorry...

Terug
Naar boven