AndroidHealthClinic

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Haha das toevallig, ik woon in Zandvoort!

Nice fysiek man, zal wat verbaasde blikken hebben gegeven! :D

Ziet er goed uit man, echt netjes!

Inderdaad vervelend als mensen zon breed loopje gaan doen ofzo.. pff.

Heb wel eens gehad dat er een patsertje liep met mooie vriendin van hem, zij zat mij de heeeele tijd te checken en die gozer keek me ook vet stoer aan. Klapt zn vriendin VOL op een lantaarnpaal! LOLLLLL

Weeg nu 90-91 met procent of 6. Striaties in mijn triceps komen nu door laatste week en heb ook cuts in mn quads. Goed teken :D

Haha nice! Ja eigenlijk moet je alleen maar lachen om dat soort knulletjes.

Goed bezig 6% met 91 kilo ik ben nu 87-88 met 11% zelfde lengte..
Moet weer goed me best doen dus haha!

Succes! Ik hou dit in de gaten

Inderdaad vervelend als mensen zon breed loopje gaan doen ofzo.. pff.

Heb wel eens gehad dat er een patsertje liep met mooie vriendin van hem, zij zat mij de heeeele tijd te checken en die gozer keek me ook vet stoer aan. Klapt zn vriendin VOL op een lantaarnpaal! LOLLLLL

Weeg nu 90-91 met procent of 6. Striaties in mijn triceps komen nu door laatste week en heb ook cuts in mn quads. Goed teken :D

Mwhaha, ik had even beeld bij dat verhaaltje. Strak lijf kerel!

Net terug van Zandvoort. Gisteren 600+gr carbs geload.
Lekker vol, uitgedroogd door de zon en lichtelijk verbrand!

403640182.jpg

:help:

Nohh zo moet ik ook zijn over een paar maanden, ook al is het een slap aftreksel van hoe jij er nu uitziet, als het er maar een beetje op lijkt :D

Ik ga meteen naar de sportschool, cardio erbij etc :D

ps, zandvoort.... daar ree ik nog langs.

elke keer als jij een pic post voel ik me dik haha

En ik mager :p
Alsof ik voor niks train haha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.468
Hahah malle knapen! Ik zal jullie eerlijk zeggen het ziet er leuk uit, maar alles wat je er voor moet doen de hele dag.
Je haalt alleen voldoening uit je spiegelbeeld, opmerkingen van anderen en eigen gevoel van accomplishment.

Wat je NIET ziet op de foto's is:

Hele dag honger hebben, droge smaakloze troep eten. Lean food = dure foods.
Elke dag 2x trainen. Elke dag die cardiosessies tot druipensnat aan toe. 8L water drinken per dag!
Continue moeten plassen. Continue de verleiding van lekkere dingen weerstaan (mental ****).
Je druk maken over hoe je load/vet/dieet invloed heeft op spierverlies. Moe zijn van weinig carbs eten etc.

Het is echt een hele dag taak.. Meer nog dan normaal. Of het het waard is? Geen idee,
ik weet alleen dat ik me beter voel bij het hebben van dit fysiek de hele dag, dan de tijdelijke voldoening die ik krijg
van lekker eten. Intens genieten als ik wat lekkers eet, maar dat klote mentale schuldgevoel erna die alles verpest.

Ookal ziet dit er veel beter uit, het bracht me meer plezier om lekker te bulken, hard te knallen en gewoon alleen druk
te maken om mn protein intake. Ik at altijd alles waar ik zin in had zolang ik per meal maar 40-50gr proteine binnen kreeg.
Heerlijk chips elke avond, lekker lasagna en pizza bulken etc. Nu eet ik die dingen ZELDEN! terwijl ik ervan hou!

Fats, carbs, sodium nooit bij stilgestaan tot vorig jaar oktober.
Grrrr epic mental ****s :P Dus denk daaraan dat dat schuilt achter die foto's... ;)

maar werk je neit ofzo?
of hele flexibele baan?

Je kan toch ook naar 10% toegaan?
Kan je iets meer carbs eten

• #1.470
Heb nu schoolvakantie. Zit in laatste jaar HBO. Na de zomer moet ik aan mijn scriptie bro.
Daarnaast werkte ik in supplementenshop en gaf ik hier en daar PT ;)

In de zomer heb ik even lekker kunnen rusten, trainen, experimenteren.
Momenteel ben ik net een week bezig met experiment op basis van Keto dieet.
NO carbs alleen op door mijzelf bepaalde load days. Fats/Proteins en fibre only.
Na een week goed resultaat nog steeds as you can see on the latest picture :)

Doe jij die cardio sessie van dat formaat op alleen 2,2x eiwitten?
Eet je daarnaast helemaal geen carbs voor of na die training?

• #1.472
Momenteel zero carbs indd en indd 2,2gr per kg.
Daarvoor wel. Carbclyclen.

Nu sinds een week doe ik dus dat ketogebaseerde experiment.

wat zijn je e/k/v verhoudingen op het moment dan? en hoeveel kcal totaal? hoelang doe je meestal cardio? en doe je HIIT of gewoon normale cardio?

• #1.474
Verhoudingen speel ik nu mee.

Kcal per dag tussen 2500-3000. Alleen fats & proteins.
Gewoon keto verhoudingen. 30/5/65

Echt respect man. Heul veel!

Wat meten je armen?

Hmm ben ik blij dat ik dat percentage wel vasthoud op snacks hehe (alleen wel een stukkie minder massa :D). (ok en een stukje minder droog :p)

Niet af en toe een carbdagje ertussendoor? lijkt me serieus niet goed hoor :eek:

Laatst bewerkt:
  • #1.477
Tuurlijk wel carbload dag malle. Moet je goed lezen ;) Die bovenstaande foto is ook genomen NA een load dag van 600+gr carbs.

Nice man, wat wordt je volgende wedstrijd dan?

• #1.479
Dunnow yet bro.
Dit jaar is er niets bijzonders meer.

2013 is er de JBC (C), Open Rotterdamse (B), Limburge kampioenschappen (A) en NK (A).
Komen allemaal 3-5w na elkaar. Dus even kijken hoe ik er dan bijsta en mayb door het traject heen ;) Kijken waar ik eindig.

Dunnow yet bro.
Dit jaar is er niets bijzonders meer.

2013 is er de JBC (C), Open Rotterdamse (B), Limburge kampioenschappen (A) en NK (A).
Komen allemaal 3-5w na elkaar. Dus even kijken hoe ik er dan bijsta en mayb door het traject heen ;) Kijken waar ik eindig.

Welke je ook doet, je hebt gegarandeerd een goede plaatsing. Echt een top lichaam

Terug
Naar boven