Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3XL zei altijd "Geloof niets, probeer alles". \
Ik voeg daaraan toe: "Bestudeer vele bronnen, overweeg de methode/voeding, neem niets van een ander aan en probeer het gewoon".
Alleen op die manier zul je je eigen lichaam het beste leren kennen.
.
ik vind de quote: when the shirt comes off the bullshit stops toch de mooiste quote![]()

I AGREE
Daarmee worden heel wat 'buffdudes' ahum, het nakijken mee gegeven.
Vochtige vette lichamen overal. 'LIJKT' wat in een shirtje of sweater, maar when it comes of..
![]()
![]()

ff doorgaan nog, en rustig cardio opbouwen desnoods
Dan kan je nog steeds op je max gaan.. Contractie bestaat uit 2 delen, concentrisch en excentrisch dus contractie is geen specifieke methode. Excentrische contractie bedoel je misschien wel. Of je gaat maximaal te werk, of je gaat spierbesparend te werk. Spieren groeien onder stress waar je ze onder zet. Dat betekend dat je het best kan trainen tot falen. "Don't say goodbye till the pain says hello". - Greg Plitt -

t*ring, die laatste foto man.. pfff.
Veel bekijks gehad op het strand neem ik aan=

Thanx guys
Allemaal optische illusie. Load, zon etc.
Niet echt op gelet eigenlijk..
Wil niet overkomen als een dude die bekeken wilt worden..
Kijk gewoon voor me uit of naar het zand haha![]()
Kukishu had een tijdje geleden een topic aangemaakt in die aardKan ook wel vervelend zijn die blikken? Je wilt ook wel eens rustig van het zonnetje genieten.
Ben wel benieuwd: is je ooit iets grappigs gebeurt, bijv. mensen die echt excessief staren of die op je af komen, of vreemde/grappige reacties of situaties?