Fitness Seller

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Oké, sorry. Ik zal m'n b**kes houden.

3XL zei altijd "Geloof niets, probeer alles". \

Ik voeg daaraan toe: "Bestudeer vele bronnen, overweeg de methode/voeding, neem niets van een ander aan en probeer het gewoon".
Alleen op die manier zul je je eigen lichaam het beste leren kennen.

.

Amen..

ik vind de quote: when the shirt comes off the bullshit stops toch de mooiste quote :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
I AGREE :D

Daarmee worden heel wat 'buffdudes' ahum, het nakijken mee gegeven.
Vochtige vette lichamen overal. 'LIJKT' wat in een shirtje of sweater, maar when it comes of..

:kots: :roflol:

in mijn geval werkt dat alleen bij meisjes :(

En zelfs daar gaan andere verhalen over.... ;)

---------- Post toegevoegd Sat 11 Aug 2012 om 14:41 ----------

I AGREE :D

Daarmee worden heel wat 'buffdudes' ahum, het nakijken mee gegeven.
Vochtige vette lichamen overal. 'LIJKT' wat in een shirtje of sweater, maar when it comes of..

:kots: :roflol:

Hey wacht eens ff, mijn vocht en vetjes zitten er ook nog een beetje op hoor :sad:

Offtopic; me dieet is zwaaaar, heb constant honger, en snel licht in me hoofd.
Verwacht ieder moment dat ik mezelf helemaal leeg pis en al me massa verlies, maar denk doordat ik zo hoog in me eiwitten zit, ik toch al me massa blijf behouden. Ben alleen in 5 dagen nog niet echt afgevallen :( ff doorgaan nog, en rustig cardio opbouwen desnoods
Thanks voor de tips nog :)

• #1.447
Youre welcome. TE hoog in eiwit kan je dieet ook remmen bro.
Bereken je LEAN BODY MASS, doe dat aantal x 2,2. Dat zijn de proteine die je nodig hebt voor spierbehoud.
De rest zijn allemaal extra kcals.

Ik heb ook hele tijd honger. Ben nu sinds 3 dagen even experiment aan het doen!
Eigen versie op basis van ketogeendieet. Na 2 dagen only fats & proteins ben ik veinier geworden.
Meer overal aders en cuts :)
Vandaag ben ik aan het loaden. Lean carbs elk uur en Proteine spread over the day.

Ik pis ook elke 15-20 min. Zit op de 8L water per dag.
Enige dat je verliest is vocht, sodium en afvalstoffen. Keep drinkin!

G'luck bro!

Dan kan je nog steeds op je max gaan.. Contractie bestaat uit 2 delen, concentrisch en excentrisch dus contractie is geen specifieke methode. Excentrische contractie bedoel je misschien wel. Of je gaat maximaal te werk, of je gaat spierbesparend te werk. Spieren groeien onder stress waar je ze onder zet. Dat betekend dat je het best kan trainen tot falen. "Don't say goodbye till the pain says hello". - Greg Plitt -

Dude, je klinkt echt niet slimmer door dat tekstje..
En nogmaals, nee, altijd tot falen trainen gaat alleen je lichaam laten opbranden binnen x aantal maanden.
En Greg Plitt stelt niks voor man, het is hier een bodybuilding forum..

Hey trickster, sorry maar heb nog een klein vraagje. Zie vaak staan dat je vocht wil verliezen, maar hoe zie je dat iemand vocht vasthoud? Doordat je er minder scherp uitziet, of komt dat meer door je vp? Alvast bedankt!!

Zou je misschien ook wat meer over je voeding/training kunnen neerzetten hier? Is heel leerzaam!

• #1.450
Net terug van Zandvoort. Gisteren 600+gr carbs geload.
Lekker vol, uitgedroogd door de zon en lichtelijk verbrand!

403640182.jpg

t*ring dude :eek: :thumb:

Wauw, droomfysiek voor mij!

Echt al je spieren springen eruit man heel heel knap

t*ring, die laatste foto man.. pfff.
Veel bekijks gehad op het strand neem ik aan=

• #1.455
Thanx guys :D
Allemaal optische illusie. Load, zon etc.

t*ring, die laatste foto man.. pfff.
Veel bekijks gehad op het strand neem ik aan=

Niet echt op gelet eigenlijk..
Wil niet overkomen als een dude die bekeken wilt worden..
Kijk gewoon voor me uit of naar het zand haha :p

Kan ook wel vervelend zijn die blikken? Je wilt ook wel eens rustig van het zonnetje genieten.

Ben wel benieuwd: is je ooit iets grappigs gebeurt, bijv. mensen die echt excessief staren of die op je af komen, of vreemde/grappige reacties of situaties?

wat is het voordeel van zo een load ?

Thanx guys :D
Allemaal optische illusie. Load, zon etc.

Niet echt op gelet eigenlijk..
Wil niet overkomen als een dude die bekeken wilt worden..
Kijk gewoon voor me uit of naar het zand haha :p

Dat snap ik ja, goeie instelling.

Als ik op een strand loop of waar dan ook kijk ik niemand aan en probeer zo normaal mogelijk te doen anders kom je al snel over als een "patser" en dat is het laatste wat we willen. Dan zie je af en toen mensen je zogenaamd na doen met breed lopen dat vind ik echt irritant.

Maar netjes gedaan gozer! Goed bezig hoeveel procent sta je nu en hoeveel weeg je?

Kan ook wel vervelend zijn die blikken? Je wilt ook wel eens rustig van het zonnetje genieten.

Ben wel benieuwd: is je ooit iets grappigs gebeurt, bijv. mensen die echt excessief staren of die op je af komen, of vreemde/grappige reacties of situaties?
Kukishu had een tijdje geleden een topic aangemaakt in die aard

• #1.460
Inderdaad vervelend als mensen zon breed loopje gaan doen ofzo.. pff.

Heb wel eens gehad dat er een patsertje liep met mooie vriendin van hem, zij zat mij de heeeele tijd te checken en die gozer keek me ook vet stoer aan. Klapt zn vriendin VOL op een lantaarnpaal! LOLLLLL

Weeg nu 90-91 met procent of 6. Striaties in mijn triceps komen nu door laatste week en heb ook cuts in mn quads. Goed teken :D

Terug
Naar boven