MuscleMeat

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

Yo anthony even een vraag. Ik wilde je eerst een Pm sturen maar misschien zijn er meerdere mensen met O'n vraag en dan kunnen ze er van leren:

Midden september wil ik gaan bulken, MAAR ik wil wel zo droog mogelijk blijven. Soort van clean bulk dus. Vvm en zo veel mogelijk schoon eten.
Ik weet niet hoelang ik wil bulken en of het een redelijk doel is, maar wil zo'n 5 tot 8 kg aankomen, heb jij any tips??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Ik persoonlijk vind een cleanbulk lastig.
Maar in principe heel simpel. Lean meats only.
Beste bronnen:Kip, witte vis en eieren zijn schoonste bronnen.

Uiteraard je groenten voor vezels.
Beste bronnen: Spinazie, broccoli en sperziebonen blijven beste keuze.

Carbs moet je gewoon nemen als een uitgangspunt. Kijk hoeveel carbs je nu neemt op een dag en ga daar boven zitten. Krijg je nu 175gr per dag binnen bouw het dan per week op met 25gr bijvoorbeeld. Kijk in de spiegel wat het doet. Heb je gevoel dat je te zacht en vochtig wordt, minder je iets. Gaat het goed, dan steeds iets verhogen na 1-2weken.
Beste keuzes voor carbs: oats, zilvervliesrijst of volkorenpasta.

Beste tip die ik je kan geven is tel je carbs en ga er systematisch iets boven of onder zitten. Hou de spiegel in de gaten en leer hoe je lichaam erop reageert.

Succes!

Tnx man!! Ik zal het eens uitrekenen. Goeie tips bro!

Ik persoonlijk vind een cleanbulk lastig.
Maar in principe heel simpel. Lean meats only.
Beste bronnen:Kip, witte vis en eieren zijn schoonste bronnen.

Uiteraard je groenten voor vezels.
Beste bronnen: Spinazie, broccoli en sperziebonen blijven beste keuze.

Carbs moet je gewoon nemen als een uitgangspunt. Kijk hoeveel carbs je nu neemt op een dag en ga daar boven zitten. Krijg je nu 175gr per dag binnen bouw het dan per week op met 25gr bijvoorbeeld. Kijk in de spiegel wat het doet. Heb je gevoel dat je te zacht en vochtig wordt, minder je iets. Gaat het goed, dan steeds iets verhogen na 1-2weken.
Beste keuzes voor carbs: oats, zilvervliesrijst of volkorenpasta.

Succes!
Maar dan kom je toch niet aan je kcal?

• #1.488
Die vraag is al vaker beantwoord kerel. Ik heb geen zin om continue alle vragen te moeten her-beantwoorden snap je.
Ik zou zeggen lees mijn topic goed door.
Zal deze ene keer nog de moeite besparen. Ik doe Alle soorten cardio. Van 45-60min op 1 hartslag tot 20min interval sprints.

Wat eet je voor vetten? Cmon, heb je geen basis kennis? Verdiep je in materie.
Noten, olijfolie, cocosolie, omega's etc. In keto kan je dierlijke vetten gebruiken.
Van kaas tot hamburgers bij wijze van zolang je binnen je evk's blijft.

En hoezo kom je niet aan je kcal?
Als je niet genoeg hebt verhoog je toch gewoon je eiwit of carbs?
Simple as that ???

Je bent super goed bezig.Ga zo door man en succes met het behalen van je verdere doelen

Ik volg je al een tijdje anth, zowel op twitter en facebook als hier! Geweldige motivatie en heel leerzaam wat je zoal allemaal meld :)

Wellicht dat ik in m'n volgende cut wel gebruik maak van je betaalde voedingsadvies (Als je dat nog doet iig). Je carb loading dagen enz zijn erg interessant. :D

Keep it up bro!

• #1.491
Thanx guys :D

Waarom zit je nog zo strikt in je dieet als je geen wedstrijden in de planning hebt eigenlijk! Gezien het fysiek en mentaal wel een aanslag is om deze levensstijl te hanteren lijkt me zo.

wil je idd niet weer overstappen op bulken? snap dat je dit shredded fysiek niet wilt "verliezen" maar ik denk dat wanneer je nu een zware winterbulk gaat doen en van de zomer weer een cut dat je dit fysiek hebt + paar kg spier erbij:). en je.kan dan weer lekker veel gaan eten.

Denk dat hij lekker aan het experiminteren is

• #1.495
Heb laatst cleanbulk gedaan tot 98kg. Maar wordt er niet meer happy van in de spiegel. Mentaal is er iets verandert sinds mn contestprep. Ben zoals Sniezel zegt nu lekker aan het experimenteren en kijk nu met voldoening in de mirror.

Zal na september heus wel weer hoger in kcal gaan. Maar as for now, enjoying my physique lean and shredded. (-;

Die vraag is al vaker beantwoord kerel. Ik heb geen zin om continue alle vragen te moeten her-beantwoorden snap je.
Ik zou zeggen lees mijn topic goed door.
Zal deze ene keer nog de moeite besparen. Ik doe Alle soorten cardio. Van 45-60min op 1 hartslag tot 20min interval sprints.

Wat eet je voor vetten? Cmon, heb je geen basis kennis? Verdiep je in materie.
Noten, olijfolie, cocosolie, omega's etc. In keto kan je dierlijke vetten gebruiken.
Van kaas tot hamburgers bij wijze van zolang je binnen je evk's blijft.

Sorry man dat ik een dubbele vraag stelde. wist ik niet. Toch bedankt voor de antwoorden :)

Altijd leuk om mensen te zien met veel ervaring. Respect! En ik blijf je volgen!

Dude, je klinkt echt niet slimmer door dat tekstje..
En nogmaals, nee, altijd tot falen trainen gaat alleen je lichaam laten opbranden binnen x aantal maanden.
En Greg Plitt stelt niks voor man, het is hier een bodybuilding forum..

Hmm.. dat is bijzonder, aangezien ik al een jaar tot falen train. En ik ben niet opgebrand kan ik je vertellen en dat gaat ook niet gebeuren ook.

Zou je ook kunnen toelichten waarom je lichaam "opbrand" binnen een paar maanden. I smell bro science.

En hoezo zou ik slimmer moeten klinken door een tekst die ik van iemand anders heb? Zoiets heet een inspiratie bron.

Greg Plitt stelt niks voor..? Je bent echt een idioot.

On topic..: Nette, uitmuntende gains man. Mijn respect heb je.

Laatst bewerkt:
Was vandaag even trainen weer in Hilversum. Erwinvdberg heeft mij vandaag de ''Anthony oefening'' laten zien ;). Onder de smith machine liggen en leg pressen maar. Was even wennen :D wel vet!

• #1.500
Zie de laatste tijd wel vaker dat mensen die van mij nakken :p
Goede oefening!

Terug
Naar boven