Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ massalah: Achja als je wedstrijden wil doen wel, maar (ohoh nu gaak een oorlog ontketenen)
IK heb et eigenlijk helemaal niet met benen. Grote massieve droge benen doen me helemaal nix.
Kvind't niet eens mooi..
Ik train ze 1x per week zwaar om ze qua massa in verhouding te houden met de bovenkantAnders ben je strax groot boven met van die sateprikkertjes das geen gezicht.
Hier ben je nu toch van mening veranderd
Prachtige fysiek! Keep on pumping!![]()

Beste Fans !
My-Muscleshop.nl Heeft Sinds kort zijn eigen Atleet ! Binnenkort Meer te lezen over zijn training,voeding,Wedstrijden,Lifestyle !
Wij hebben een eigen Atleet, En dat willen wij vieren met een SUPER AANBIEDING ! N.O-Xplode Voor maar 33,00 Klik hier http://my-muscleshop.nl/index.php/s...page=flypage.tpl&product_id=75&category_id=13

Ik heb zeer veel respect voor je maar het is jammer dat je nu als sponserd atleet nu bullshit aan mensen zit te promoten, puur testosterone poeder? ya right, zou de pre works en whey sponseren en geen onzinThanx guys! Ben er ERG blij mee
Voor mensen die bijv de nieuwe EvoTest van BSN willen proberen, slechts €33,90 bij My-muscleshop.nl!
Gebruik de kortingscode MY0010 voor nog eens 10% korting!!
[Link niet meer beschikbaar]
Koopje mallerts!!!![]()

Sinds vandaag week off of training! Alleen cardio, metabolisme hoog houden, spieren laten rusten en herstellen.
Kan me de laatste keer dat ik gerust heb niet eens herinneren haha!
Sinds begin van de zomer tot gisteren 7 dagen per week, 2x per dag getraind!
Maandag start mijn cleanbulk contest prep voor 2013! 5000kcal elke dag.
Tijd voor wat leane gains guys!
Heb een massive supplementenstack waar ik veel van verwacht!
hydrolisaat, dark matter, purple wraath etc!
Toevoeging: stats nu: 90kg, 5-6%. Doel halverwege januari: 98-101kg met MAX 9-10%BF.
Ben benieuwd naar het rebound effect komende na een jaar low kcal gedieet te hebben!
LETS GET IT!
deed op nuchtere maag elke dag smorgensvroeg cardio 45-60min. Reken ik als training 1.
Dan spiergroepen afwerken in de namiddag, 2dagen depleten, loaden en opnieuw beginnen.
Nothing special, maar wel die hard
Zondag begint cleanbulk! GROWTIME!!