XXL Nutrition

Sticky Hier een leuke vergelijking ;)

gefeliciteerd man met je eerste sponsor hoe ben je er eigenlijk bij gekomen of zij bij jou?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Thanx guys! Ben er ERG blij mee :)

Voor mensen die bijv de nieuwe EvoTest van BSN willen proberen, slechts €33,90 bij My-muscleshop.nl!
Gebruik de kortingscode MY0010 voor nog eens 10% korting!!

[Link niet meer beschikbaar]

Koopje mallerts!!! :D

@ massalah: Achja als je wedstrijden wil doen wel, maar (ohoh nu gaak een oorlog ontketenen :P)
IK heb et eigenlijk helemaal niet met benen. Grote massieve droge benen doen me helemaal nix.
Kvind't niet eens mooi..
Ik train ze 1x per week zwaar om ze qua massa in verhouding te houden met de bovenkant ;) Anders ben je strax groot boven met van die sateprikkertjes das geen gezicht.

Hier ben je nu toch van mening veranderd;)
Prachtige fysiek! Keep on pumping!:)

• #1.624
Gaandeweg leer je bij, verandert je visie, krijg je meer oog voor detail en raak je dieper betrokken. Dat heet 'ontwikkeling' ;)

• #1.626
Officiele announcement van mijn sponsor :D

Met leuke actie van N.O. Explode 2.0!
Gebruik kortingscode MY0010 voor nog eens extra 10% korting!
30eu voor N.O. Explode 2.0! DOENNNN

Beste Fans !
My-Muscleshop.nl Heeft Sinds kort zijn eigen Atleet ! Binnenkort Meer te lezen over zijn training,voeding,Wedstrijden,Lifestyle !

Wij hebben een eigen Atleet, En dat willen wij vieren met een SUPER AANBIEDING ! N.O-Xplode Voor maar 33,00 Klik hier http://my-muscleshop.nl/index.php/s...page=flypage.tpl&product_id=75&category_id=13

pff man staat er goed bij zeg...
succes

Mooi man sponsor hebben voelt goed he ;).Minder kosten een team dat achter je staat.Wens je veel succes en een mooie carriere in bodybuilding

• #1.629
Mede ijzervreters en geïnteresseerden,

Mijn persoonlijke pagina is online bij My-muscleshop.nl
In deze beschrijving over mijn groei in bodybuilding staan ook persoonlijke supps aanbevelingen die mij hebben geholpen, CHECK IT OUT!

http://my-muscleshop.nl/index.php/atleet-

Hopelijk doen jullie er ook je voordeel mee.
Mochten jullie iets bestellen, gebruik kortingscode MY0010 voor 10% korting op de totaalprijs :);)

Mooi blog met mooie tekst

Thanx guys! Ben er ERG blij mee :)

Voor mensen die bijv de nieuwe EvoTest van BSN willen proberen, slechts €33,90 bij My-muscleshop.nl!
Gebruik de kortingscode MY0010 voor nog eens 10% korting!!

[Link niet meer beschikbaar]

Koopje mallerts!!! :D
Ik heb zeer veel respect voor je maar het is jammer dat je nu als sponserd atleet nu bullshit aan mensen zit te promoten, puur testosterone poeder? ya right, zou de pre works en whey sponseren en geen onzin

• #1.632
Wie heeft over testosteron poeder?! Niet zo snel met conclusies maat.
In mijn stuk (op My-muscleshop.nl) staan oprechte aanbevelingen voor supps. Test poeder staat er niet bij!

Als je refereert naar hun actie van de nieuwe EvoTest van BSN, Ik promoot de actie van mijn sponsor omdat het erg goedkoop is.
Nergens zeg ik dat ik dat product zelf gebruik of wel? Als mensen het willen proberen is het een top actie ;)

Just the facts bro!

Laatst bewerkt:
nieuwe picss :D

Keertje BDB?

• #1.634
Sinds vandaag week off of training! Alleen cardio, metabolisme hoog houden, spieren laten rusten en herstellen.
Kan me de laatste keer dat ik gerust heb niet eens herinneren haha! :D
Sinds begin van de zomer tot gisteren 7 dagen per week, 2x per dag getraind!

Maandag start mijn cleanbulk contest prep voor 2013! 5000kcal elke dag.
Tijd voor wat leane gains guys!

Heb een massive supplementenstack waar ik veel van verwacht!
hydrolisaat, dark matter, purple wraath etc!

Toevoeging: stats nu: 90kg, 5-6%. Doel halverwege januari: 98-101kg met MAX 9-10%BF.
Ben benieuwd naar het rebound effect komende na een jaar low kcal gedieet te hebben!

LETS GET IT!

Laatst bewerkt:
Sinds vandaag week off of training! Alleen cardio, metabolisme hoog houden, spieren laten rusten en herstellen.
Kan me de laatste keer dat ik gerust heb niet eens herinneren haha! :D
Sinds begin van de zomer tot gisteren 7 dagen per week, 2x per dag getraind!

Maandag start mijn cleanbulk contest prep voor 2013! 5000kcal elke dag.
Tijd voor wat leane gains guys!

Heb een massive supplementenstack waar ik veel van verwacht!
hydrolisaat, dark matter, purple wraath etc!

Toevoeging: stats nu: 90kg, 5-6%. Doel halverwege januari: 98-101kg met MAX 9-10%BF.
Ben benieuwd naar het rebound effect komende na een jaar low kcal gedieet te hebben!

LETS GET IT!

Heel veel succes in ieder geval. Denk dat je enorm groot gaat ogen zodra je bf ietsjes stijgt.

Een van de weinige logs die echt mijn aandacht trekt. Erg benieuwd naar de foto's gedurende de bulk ;)

Share je indeling is met 7 dagen in de week 2x per dag trainen xD?

• #1.638
deed op nuchtere maag elke dag smorgensvroeg cardio 45-60min. Reken ik als training 1.
Dan spiergroepen afwerken in de namiddag, 2dagen depleten, loaden en opnieuw beginnen.

Nothing special, maar wel die hard :D

Zondag begint cleanbulk! GROWTIME!!

deed op nuchtere maag elke dag smorgensvroeg cardio 45-60min. Reken ik als training 1.
Dan spiergroepen afwerken in de namiddag, 2dagen depleten, loaden en opnieuw beginnen.

Nothing special, maar wel die hard :D

Zondag begint cleanbulk! GROWTIME!!

Oké succes gast, ik volg je op facebook :)

Succes...

Terug
Naar boven