MuscleMeat

Gesloten HillR's continued shred

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je bent echt wen topper!
Als ik er zo uit zou zien zou ik ook mega trots zijn! Zeker gezien alle perikelen eromheen met gezondheid.

Lekker genieten van je vakantie! Je hebt het meer dan verdiend!

Nog een weekje ernaartoe leven en dan relaxxxxxx :D

Go girl! :lifter:

Je straalt op de laatste foto! Houd deze flow en shape lekker vast en geniet straks op je vakantie samen met @Punjab

Ik kan eigenlijk nooit dutjes doen (te licht, te veel lawaai, raar tijdstip, hoort niet.. de was moet nog draaien, opgehangen, er moet nog gedweild.. :roflol:.. Dit was echt heerlijk haha!
Zo herkenbaar..:roflol: Lijk wel een huisvrouw soms..

Nog een weekje en dan op vakantie HNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGG! Kijk er op zich wel tegenop qua voeding/fysiek.. We gaan naar Kreta, waar zout the main ingredient van het gerecht is.. :roflol: Verder veel vlees, carbs en lekker eten... Alcohol niet te vergeten.

Ik zit al dagen na te denken hoe ik dat het beste kan gaan doen zonder dat ik na één dag al een puffy hippo ben. @Punjab zei gisteren nog.. Ik ga gewoon m'n eten tracken hoor, dan kun je er toch een beetje om denken!

Nou, ik ga mijn eten NIET tracken, want dan heb ik net m'n ontbijtje gehad ofzo en dan zijn mijn calorieen alweer op :roflol: Ook niet echt bevorderlijk voor een leuke vakantie :P

Maar, ik ga er wel om denken.. Wat meer griekse salades ipv alle heerlijke gerechten met friet en vette shit.. Voordeel is wel dat ze daar nooit echt saus serveren bij de friet of het vlees.. Dat scheelt toch alweer een beetje :P

Verder wil ik wel een beetje aan beweging blijven doen.. 's ochtends lekker een uurtje wandelen ofzo (toen ik dat voorstelde barste Pun in lachen uit.....) en verder actief zwemmen en beachballen.. Dat laatste is echt super leuk en ben ik ook nog best goed in :D dus, die extra beweging kan vast geen kwaad..

Wordt een drukke week verder dus ik hoop dat we nog wat tijd vinden om te gymen.. :D
Goed weekend alvast!
Ooooh dat wordt genieten!!!!:woot:

Waarom vind je jezelf eigenlijk not safe for work? Vanwege de foto's van rondborstige, schaarsgeklede dames? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat lekker hè? Top hoor. Straks lekker tot rust komen tijdens je vakantie. Hebben jullie ook wel verdiend na de afgelopen drukke periode met de contestvoorbereidingen.

Dutten (en relaxen) to the max! :zzz:

Ik ga inderdaad lekker! Klinkt een beetje dom, maar ik ben echt best wel trots dat ik m'n progressie van de afgelopen 8 weken "al" 2 weken vasthou :roflol: Klinkt echt onnozel, maar ik ben echt de meest grote binger van dit forum.. en ik heb wel eerder m'n best gedaan, en dan was ik binnen een week alweer een fadsige vochtbal. Nu wel een aantal dagen een fadsig gevoel gehad.. maar ik zit eigenlijk nog op hetzelfde niveau.. al heb ik wellicht wat meer last van vocht.. maarja.. dan moet je maar niet met vocht gaan kloten haha....

Je bent echt wen topper!
Als ik er zo uit zou zien zou ik ook mega trots zijn! Zeker gezien alle perikelen eromheen met gezondheid.

Lekker genieten van je vakantie! Je hebt het meer dan verdiend!

Nog een weekje ernaartoe leven en dan relaxxxxxx :D

Go girl! :lifter:

Je straalt op de laatste foto! Houd deze flow en shape lekker vast en geniet straks op je vakantie samen met @Punjab

:D Dankjewel.. gaan we doen!

Malibu?

Ja ik zei ook al, gewoon elke avond aan de sterke drank. Ben je elke ochtend ripped :D

:roflol: Zo werkt dat bij mannen misschien.. bij mij heeft dat echt nog nooit gewerkt..

Zo herkenbaar..:roflol: Lijk wel een huisvrouw soms..

:roflol:

Ooooh dat wordt genieten!!!!:woot:
:D :D

Waarom vind je jezelf eigenlijk not safe for work? Vanwege de foto's van rondborstige, schaarsgeklede dames? :roflol:

Nou, ten eerste vind ik het een leuke banner :roflol: en ten tweede is mijn log ook niet echt safe voor je work. Je manager zal maar net voorbij lopen terwijl jij denkt "ohh Hill heeft een nieuwe training toegevoegd", terwijl ik in werkelijkheid weer eens een halfnaakte foto van mezelf heb gepost.. Tsjaaaaaa...

Of nog erger.. een foto van één van mijn Poezen. Dan denken ze dat je onder werktijd op één of ander langharig poezenforum zit.. moet je ook niet willen :roflol:

Haha...ik dacht precies hetzelfde. Leg maar eens aan je collega's uit dat je deze dame "echt kent van het forum..." :fluit:

:roflol: :roflol:

Nee want daar zit suiker in ;) Niet alleen voel je je dan ellendiger de dag nadien, maar het helpt ook niet echt tegen bloat ;) Wodka, gin, etc... eventueel met iets light van frisdrank erbij ;)

Bah.. vandaar dat het bij mij nooit werkt als ik een fles naar binnen giet :roflol:

Gin tonic is geloof ik wel lekker.. de rest hoef ik echt niet brrrr..

xD met Whiskey kom je ook nog wel weg hoor :engel: Je moet er gewoon genoeg van drinken. Maar al die zoete troep helpt idd. niet, sugar all over the place :o

Gin Tonic is een prima drankje voor jou op vakantie :kiss:

Ik ga inderdaad lekker! Klinkt een beetje dom, maar ik ben echt best wel trots dat ik m'n progressie van de afgelopen 8 weken "al" 2 weken vasthou :roflol: Klinkt echt onnozel, maar ik ben echt de meest grote binger van dit forum.. en ik heb wel eerder m'n best gedaan, en dan was ik binnen een week alweer een fadsige vochtbal. Nu wel een aantal dagen een fadsig gevoel gehad.. maar ik zit eigenlijk nog op hetzelfde niveau.. al heb ik wellicht wat meer last van vocht.. maarja.. dan moet je maar niet met vocht gaan kloten haha....

Klinkt helemaal niet dom! Je mag toch ook trots zijn? Moet je kijken waar je nu staat en waar je vandaan komt. Iedereen met zo'n geschiedenis mag trots zijn op zijn/haar prestaties. Ik ben zelf ook trots op de -22kg in de afgelopen 7 maanden :o Je spreekt het niet zo snel uit, maar als ik voor de spiegel sta, zie ik een hele andere kerel dan toen. En fadsige vochtbal? Doe eens normaal...

Tijdens jullie vakantie lekker voor het slapen gaan 2 Vodka shotjes en je staat 's-ochtends inderdaad lekker droog. Zoals je vent al zei :D

Bah.. vandaar dat het bij mij nooit werkt als ik een fles naar binnen giet :roflol:

Gin tonic is geloof ik wel lekker.. de rest hoef ik echt niet brrrr..

Tonic heb je trouwens ook in light vorm ;) Proef je de gin ook beter. Njam njam.

Oh :roflol: dan was het waarschijnlijk de tonic die ik zo lekker vond en niet de gin :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven