AndroidHealthClinic

Sticky Hoe begin ik aan een homegym? - de ultieme beginners sticky!

Bezoekers in dit topic

kwam dit tegen op de site van m'n oude sportschool: [Link niet meer beschikbaar]

misschien interessant? ik denk dat het allemaal Nautilus apparatuur is.
 
ja idd val al je gerief krijgje een dikke kont en rug
 
Geweldige post! Heel leerzaam! Bedankt!
 
tering wat een mooie home gym
 
Laatst bewerkt:
mijn home gym bestaat uit een oude tv met daarop een schapenvelletje
,een stalen buis (5Diameter) met daaraan 4 waterflessen van 5liter + 2 dumbbells
met tairips vastgebonden xp werkt perfect

Voor de benen ga ik gewoon ff MTBen en lopen in het bos :-)
 
Laatst bewerkt:
Mooie post :thumb:
Ben bijna 6 maand aan het fitnessen in de gym en moet nu dus gaan verlengen.
Zat te denken aan 1 jaar abbo => 650€
En als ik benzine uitreken kom ik rond de 400€

Maw 1050,00 € per jaar en veel tijdsverlies en doordat ik nog studeer heb ik toch soms wel eens een weekje echt geen tijd door studies.

Mij dus voorgenomen om gewoon eens even 1000€ te smijten tegen een homegym. Kom ik wss al een heel eind mee toch? ;)
 
toffe boel, lekkie verf er bij en laminaatje. Ik zou ook wel bench press aan willen schaffen en iets voor borst, en die oldschool apparaten zijn vetter dan die luxe shit die ze tegenwoordig hebben
 
Nice man! weetje miss nog ergens een goedkoop trainings bankje?Heb gekeken op 2de hands en Kapaza maar Noppes
 
Mooie post :thumb:
Ben bijna 6 maand aan het fitnessen in de gym en moet nu dus gaan verlengen.
Zat te denken aan 1 jaar abbo => 650€
En als ik benzine uitreken kom ik rond de 400€

Maw 1050,00 € per jaar en veel tijdsverlies en doordat ik nog studeer heb ik toch soms wel eens een weekje echt geen tijd door studies.

Mij dus voorgenomen om gewoon eens even 1000€ te smijten tegen een homegym. Kom ik wss al een heel eind mee toch? ;)

the fack 650 euro voor jaar abonnement? x)

ben ik blij dat er waar ik woon in de buurt nog zo'n echte old school gym is waar lidgeld niet nodig is en een abonnement je maar 230 euro op een jaar kost :D
 
the fack 650 euro voor jaar abonnement? x)

ben ik blij dat er waar ik woon in de buurt nog zo'n echte old school gym is waar lidgeld niet nodig is en een abonnement je maar 230 euro op een jaar kost :D

Gelukzak! :( Abbo is nu zelf opgetrokken naar 700€.
Maar daar heb ik geen last meer van :D Homegym staat hier mooi te blinken :D
 
Gelukzak! :( Abbo is nu zelf opgetrokken naar 700€.
Maar daar heb ik geen last meer van :D Homegym staat hier mooi te blinken :D

pft als ik wil betaal ik gewoon nix :P die kerel bij ons controleert niet.. der lopen echt veel mensen rond bij ons die af en toe eens betalen en de andere helft van de tijd zonder abonnement trainen :P
 
pft als ik wil betaal ik gewoon nix :P die kerel bij ons controleert niet.. der lopen echt veel mensen rond bij ons die af en toe eens betalen en de andere helft van de tijd zonder abonnement trainen :P

Nice :p Hier helaas steeds 2 a 3 begeleiders. Je kan ook zo binnenlopen maar ze kennen daar iedereen wel :p Ze zullen het wel snel doorhebben als je daar te lang blijft rondlopen :p
 
Even een vraagje: is het mogelijk om in een powerrack chin ups te doen? Als je de bar op zijn hoogste punt steekt. Op de fitness heb ik dit eens geprobeert (geen pull-up/chin bar) maar ik kwam na inbuigen van men benen nog steeds met men knieën op de grond. Is een powerrack ook makkelijk in elkaar te steken?
 
Een goed powerrack heeft gewoon een chinbar eraan vast zitten. En ja is makkelijk in elkaar te zetten.
 
Misschien een vreemd vraag:

Bij een homegym, kun je kiezen voor nieuw of gebruikt. Het laatste is goedkoper, maar hoe zit het met vervoer? De meeste homegym spullen zijn te groot voor een normaal auto en soms zelfs te groot voor een huurbusje.

Zijn er nog praktische tips om gebruikte homegyms te verplaatsen, zonder een duur vervoerbedrijf in te huren en van uitgaande dat je geen kennissen hebt met een klein vrachtwagen of een groot busje?
 
uiteen halen... Heb de mijne in een citroën C3 vervoerd..
 
Of je vraagt een kennis of hij wilt rijden met de aanhangwagen in ruil voor iets.
 
Aanhangwagen kan alles in. Desnoods een dubbelasser.
 
Back
Naar boven