XXL Nutrition

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168
Respect omdat ze jou dumb-ass wou houden, gewoon haar hele lichaam naar de klote heeft laten gaan 9 maanden lang en jou dr nog naar een zware bevalling waarbij dr private-parts nog open zijn gereden, of erger opengesneden als een varken om het mooie wonder 'jij dus ???' te aanschouwen en op te kunnen voeden naar een voorbeeld van de mens.

Beetje jammer dat sommige dit niet kunnen begrijpen.

Ook al zijn er issues tusse mams en kind, get over it.. het is en blijft familie..
Iedereen maakt erge shit mee, geef et een plekje en get over it. pls

Wat ik persoonlijk over mijn mama's kwijt wil.. Ben sort of geadopteerd
biologische moeder kon niet voor me zorgen (long story) mijn adoptiemama is nu 71.. Beide heb ik godsgruwelijk veel respect voor hen. Heb wel dagelijks ruzie, maar dat hoort bij me leeftijd. Ben super trots op mijn familie hoe k*t gemeen of achterbaks ze ook zijn soms, familie is familie, daarbij hoort onvoorwaardelijke liefde met een hoop irritaties

Ik weet hetn iet hoor, waarom moet je automatisch respect hebben voor het feit dat je ma haar benen wilde spreiden, zich vol liet kwakken en dus 9mnd zwanger was en een helse bevalling mee moest maken? Tis toch echt haar eigen keus geweest...Net zoals daarna zeiken van weetj e wel hoei k me heb opgeofferd en wat ik allemaal moet hebben laten omdat mams kinderen wilde.
Tja als het je niet waard was/ is, had je er maar niet aan moeten beginnen he...Als kind kan je er niks meer aan doen, dat ze een zware tijd heeft doorstaan door HAAR EIGEN KEUZE!

Mijn moeder heeft er nu een handje van om al haar frustratie op mij te uiten en mij dan als een no-good neer te zetten, nou de t*ring dan, dan trek ik echt me bek open(en niet zo zachtjes ook). Ik kan er niks aan doen dat ze 25jr in een k*t huwelijk heeft gezeten. Me pa is nu overleden (een jr geleden exact) en ik ben over het rouwen heen met mijn broertje, maar me ma dwingt ons er gewoon nog steeds bij stil te staan, omdat zij er niet over heen kan stappen. Ik heb er nu genoeg van om altijd het maar gedaan te hebben, op het moment dat haar gevoelens opspelen. Dan te horen te krijgen dat ik nooit voor haar klaar sta etc. k heb het gvd 6jr lang voor haar opgenomen tegen mijn pa. Waardoor de band met mijn pa totaal naar de kloten is gegaan. Ik heb meerdere keren te horen gekregen van hem je bent me zoon niet meer, je moer is een h**r etc en dan stond me ma weer met een mes te zwaaien en kon ik er tussen springen etc
En omdat ik nu verder wil met me leven, maar me ma opgekropte frustraties heeft, kan ik het nu ontgelden en te horen krijgen van haar dat ik een flapdrol ben, een no good, haar in de steek laat en haar zoon niet meer ben omdat ik de nare karakter eigenschappen van me pa over heb genomen(terwijl zij net zo dominant etc is). Nou #### it, ik kan steeds minder en minderh ebben van haar en we hebben telkens meer en meer conflicten. En af en toe kan ik haar bloed wel drinken en heb ik echt het gevoel haar te haten op die momenten!

ik heb voor 2 gekozen omdat ik 1 een beetje dubbelzinnig vond klinken
( ik zie haar doodgraag..........)

ik hou steeds meer van mijn moeder, en weet haar steeds beter te waarderen, dit geldt natuurlijk ook voor mijn schoonmoeder!
;)

Ik hou van mijn moeder:D Zie dan ook geen reden om te stemmen binnen een schaal van haat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie houd er nu niet van zo'n moeder :o

De relatie tussen mannen en hun moeder... het blijft iets aparts. :) I like it.

Mijn moeder is aan kanker gestorven toen ik student was. Je weet niet hoe ik me heb zitten ergeren aan stoere studenten die vertellen dat ze nu ze op kamers wonen nooit meer naar hun ouderlijk huis gaan. Meestal van die jonge gassies waren dat. Kon ik dat maar dacht ik dan.

Ik weet hetn iet hoor, waarom moet je automatisch respect hebben voor het feit dat je ma haar benen wilde spreiden, zich vol liet kwakken en dus 9mnd zwanger was en een helse bevalling mee moest maken? .... En af en toe kan ik haar bloed wel drinken en heb ik echt het gevoel haar te haten op die momenten!

Kijk met het begrip moeders bedoel ik niet alleen biologische moeders. Ik woon bij mijn oudtante, maar ik beschouw haar als mijn moeder. Ben er al vanaf toen ik 5 weken oud was, ze heeft mij toendertijd samen met mijn vader op zwemles gestuurd, op een goeie school, zelfs een computer gegeven (klinkt stom ma ze hadden geen cent) en om op de leeftijd die zei toen hadden nog voor een klein meisje te gaan zorgen, dat verdiend gewoon masterlijk respect.

Voor mijn biologische moeder heb ik ook heel veel respect omdat zei op het juiste moment de moeilijke beslissing heeft gemaakt om mij af te staan. En dat moet heeel moeilijk zijn geweest, je kind afstaan.

Nu zeg ik niet dat er alleen maar goede moeders in de wereld zijn.. maar over het algemeen hebben ze hun werk wel goed gedaan. Qua relatie tussen jou en je moeder zou ik imo toch overwegen om hulp te gaan zoeken.

Mijn moeder is aan kanker gestorven toen ik student was. Je weet niet hoe ik me heb zitten ergeren aan stoere studenten die vertellen dat ze nu ze op kamers wonen nooit meer naar hun ouderlijk huis gaan. Meestal van die jonge gassies waren dat. Kon ik dat maar dacht ik dan.

IDD! Mijn vader is 6jr geleden overleden, ik irriteer me dood aan iedereen die het woord kanker als stopwoord gebruikt. Als ik op kamers zou gaan, dan heb ik het minimaal over een jaar of 2. Waarom? ik woon alleen nog met mijn moeder, en ik kan haar natuurlijk niet zomaar alleen laten. en als ik mijn vleugels uit zou slaan, zou ik iig in het begin dicht in de buurt willen wonen om zo nog een oogje in het zeil te kunnen houden.

Kijk met het begrip moeders bedoel ik niet alleen biologische moeders. Ik woon bij mijn oudtante, maar ik beschouw haar als mijn moeder. Ben er al vanaf toen ik 5 weken oud was, ze heeft mij toendertijd samen met mijn vader op zwemles gestuurd, op een goeie school, zelfs een computer gegeven (klinkt stom ma ze hadden geen cent) en om op de leeftijd die zei toen hadden nog voor een klein meisje te gaan zorgen, dat verdiend gewoon masterlijk respect.

Voor mijn biologische moeder heb ik ook heel veel respect omdat zei op het juiste moment de moeilijke beslissing heeft gemaakt om mij af te staan. En dat moet heeel moeilijk zijn geweest, je kind afstaan.

Nu zeg ik niet dat er alleen maar goede moeders in de wereld zijn.. maar over het algemeen hebben ze hun werk wel goed gedaan. Qua relatie tussen jou en je moeder zou ik imo toch overwegen om hulp te gaan zoeken.

IDD! Mijn vader is 6jr geleden overleden, ik irriteer me dood aan iedereen die het woord kanker als stopwoord gebruikt. Als ik op kamers zou gaan, dan heb ik het minimaal over een jaar of 2. Waarom? ik woon alleen nog met mijn moeder, en ik kan haar natuurlijk niet zomaar alleen laten. en als ik mijn vleugels uit zou slaan, zou ik iig in het begin dicht in de buurt willen wonen om zo nog een oogje in het zeil te kunnen houden.

Pfff ja ik ook.

ik niet, heb zelf ook genoeg met die ziekte meegemaakt en 1 van m'n beste vrienden z'n vader overleden daaraan toen die 6 was, maarjah het is gewoon een woord... boeie? in Deventer iig gebruikt iedereen het ongelovelijk veel :o nouja waar ik kom dan

• Topic Starter Topic Starter
in belgie gebruikt bijna niemand dat woord, behalve wat br33zAhS misschien.

Terug
Naar boven