AndroidHealthClinic

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168
ik hou zo hard van mijn mamaatje

Ja belgen kunnen je helemaal verrot schelden zonder dat je het door hebt. Het enige wat door je hoofd gaat is "joh wat een leuk accent" :p . Vind vooral vrouwen met een belgisch accent :thumbup:

Die jaren daarvoor is het logisch dat ze je helpt idd :) Maar dan toch heeft ze toch iets goeds gedaan in die opvoeding, als je toch uiteindelijk volwassen bent en alles zelf kunt toch? ;) zijn genoeg trieste figuren die tot hun 40e nog bij mammie wonen :|

Natuurlijk is iedereen die tot z'n 40e bij mammie woont triest, wat denk je ervan als iemand alleen is en bijv schilder is als beroep(of iets in de bouw) die kan no way een normaal huis betalen+eten+alles wat er bij hoort. Of als de ouders beiden een slechte gezondheid hebben en de "trieste figuur" niet bakken met geld verdient en geen partner heeft, dan vind ik het niet vreemd
als diegene nog thuis blijft. Er zijn zoveel dingen te verzinnen...

die 250 euro valt nog mee maar heb nu voor de winter zo een ding waar warme lucht uit komt en moet ik extra betalen omdat het veel stroom gebruikt ... daarnaast nog eens eten, tandenborstel, scheergerief, hairspray, shampoo ... het lijken maar prullen maar het loopt aardig snel op hoor. Alleen denk ik dat het nog net iets goedkoper uitkomt om alleen te gaan wonen dus blijf ik toch hier wonen al wilt mijn moeder me keihard het huis uit en doet ze alles om me te irriteren. Vanmorgen sta ik op en ging ik beneden gaan eten. Toen ik terug boven kwam lagen al mijn lakens van mijn bed... ik moest mijn bed maar netjes opmaken. Zo kan dat hier niet langer verder... heb er nix op gezegd en naar beneden gegaan. Wat een k*twijf!!!!

hahahaha jezus... stel je niet zo aan man, WUSSY

die 250 euro valt nog mee maar heb nu voor de winter zo een ding waar warme lucht uit komt en moet ik extra betalen omdat het veel stroom gebruikt ... daarnaast nog eens eten, tandenborstel, scheergerief, hairspray, shampoo ... het lijken maar prullen maar het loopt aardig snel op hoor. Alleen denk ik dat het nog net iets goedkoper uitkomt om alleen te gaan wonen dus blijf ik toch hier wonen al wilt mijn moeder me keihard het huis uit en doet ze alles om me te irriteren. Vanmorgen sta ik op en ging ik beneden gaan eten. Toen ik terug boven kwam lagen al mijn lakens van mijn bed... ik moest mijn bed maar netjes opmaken. Zo kan dat hier niet langer verder... heb er nix op gezegd en naar beneden gegaan. Wat een k*twijf!!!!

bedoelde je nou ook echt hairspray mee?

Metro man van het jaar hoor die el smurfo :D

Ja jij wel :) Gelukkig kan ik nog nadenken en zijn er meer mensen die mij nodig hebben. Ze heeft 3 kinderen achter gelaten die op mij steunen. En na wraak wordt je verdriet niet minder. Verder verneuk je je leven (die al zo verdoet is) nog meer. Haat verdoet leven alleen maar en kost je echt teveel. Het loslaten levert je veel meer op al is dat voor sommigen moeilijk voor te stellen.

respect man

Natuurlijk is iedereen die tot z'n 40e bij mammie woont triest, wat denk je ervan als iemand alleen is en bijv schilder is als beroep(of iets in de bouw) die kan no way een normaal huis betalen+eten+alles wat er bij hoort. Of als de ouders beiden een slechte gezondheid hebben en de "trieste figuur" niet bakken met geld verdient en geen partner heeft, dan vind ik het niet vreemd

Kan makkelijk, vooral als je alleen bent. Je krijgt geen 500 euro in de maand als je in de bouw werkt.

Ja belgen kunnen je helemaal verrot schelden zonder dat je het door hebt. Het enige wat door je hoofd gaat is "joh wat een leuk accent" :p . Vind vooral vrouwen met een belgisch accent :thumbup:

belgisch accent bestaat niet, we hebben hier antwerps, limburgs, gents en natuurlijk west-vlaams ,....

de gentenaren begrijpen antwerps, de antwerpenaren begrijpen gents, iedereen begrijpt limburgs en niemand begrijpt west-vlaams (behalve wijzelf natuurlijk)

Ik haat mensen die hun moeder haten, ik haat uberhaubt mensen die iets slechts zeggen over hun moeder...

Ik heb overigens gekozen voor optie 1, alleen klopt de verwoording bij deze score niet. Mijn moeder is namelijk overleden...

Dus voor degene die hun moeder 'haten', denk er ff 2 keer over na en stel jezelf is voor dat je morgen wakker wordt en dat je haar nooit meer zult zien of spreken....

Heren die in de bouw werken verdienen genoeg voor een huisje. Verder ken ik genoeg mensen die hun zieke ouder prima kunnen helpen als uitwonende.
Er zijn altijd dingen te regelen voor dit soort situaties. (Spreek o.a. uit eigen ervaring)

En ik zeg ook niet dat die ander gelijk naar het einde van de wereld moet verhuizen, maar ik ben iig wel van mening dat je rond je 40e ook een eigen leven moet kunnen hebben. Is dit niet zo, dan vind ik idd dat er dan wel iets fout moet zijn gegaan. Gewoon een kwestie van actie ondernemen.

Ik haat mensen die hun moeder haten, ik haat uberhaubt mensen die iets slechts zeggen over hun moeder...

Ik heb overigens gekozen voor optie 1, alleen klopt de verwoording bij deze score niet. Mijn moeder is namelijk overleden...

Dus voor degene die hun moeder 'haten', denk er ff 2 keer over na en stel jezelf is voor dat je morgen wakker wordt en dat je haar nooit meer zult zien of spreken....

+1

Dat je zo over je moeder denkt vind ik behoorlijk gestoord (wat er ook gebeurd is), je zult inderdaad wel anders praten als je haar niet meer hebt. Ik heb mijn moeder ook niet meer, en mis en denk nog elke dag aan haar..

Zeilig topic dus :mad:

sorry hoor, maar wat een onzin is dit!
de bouw is een goedbetaalde sector, ik verdien bijna 1500 euro netto id maand zonder overuren erbij en zonder vakantiepremie, getrouwheidspremie en eindejaarspremie erbij.

ik denk dat je daarmee perfect een 'normaal' huis, auto,eten en zo voort kan betalen :rolleyes:

idd frutenier, mijn zus heeft lager loon, dan in de bouw en trekt toch haar plan alleen, heb haar nog nooit financieel horen klagen, wie zegt dat je bv nog niet kan bijwerken naast je gewone job he, en als je alleen bent heb je niet zoveel tijd als iemand die gezin met kinderen heeft, dus tijd voor een bijjobke.
ik ben ook tot mijn 28 thuis gebeven, vond dat geen triestige tijd, maar ja hangt ook van de ouders af, ik werd vanaf mijn 18de zo echt als een volwassene behandeld thuis.
Tja, frutenier, daar zeg je iets, ons west-vlamingen verstaat idd niemand,
ik heb nu zelf een aankomende tiener, zou het erg spijtig vinden moest hij binnen paar jaren zeggen dat hij het niet kan vinden met zijn ouders

Denk dat het hele 'ik haat mijn ouders' verhaal logisch is gezien de leeftijd en functie van de pubertijd. Uiteraard bestaan er flink ontspoorde ouder-kind relaties die ook in het latere leven voor problemen zorgen, maar daar liggen dan andere zaken aan ten grondslag dan dat ma de kip van zoonlief niet wil betalen.

Als je er met je kid/ouder niet uitkomt en de problemen lopen uit de hand (mensen raken beschadigd) zou ik wel hulp vragen btw.

wtf 10 pagina's al :scratch:....

in die tijd ben je ook zielig als je geen leven hebt opgebouwt :roflol: enige manier hoe je met die leeftijd nog niet genoeg geld verdient voor een huurhuisje is als je nog steeds aan je krantenwijkje zit die je in de zomer voor je 16 werd hebt genomen om de volgende zomer op vakantie te kunnen met je marginale jumpvriendjes.
mamaatje niet van jou met zo'n kop :roflol:

:roflol:

Terug
Naar boven