- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt me ook op dat ik Belgen nooit hoor schelden met woorden als 't*ring', 't*fus', 'kanker' of andere ziektes!![]()

Die jaren daarvoor is het logisch dat ze je helpt iddMaar dan toch heeft ze toch iets goeds gedaan in die opvoeding, als je toch uiteindelijk volwassen bent en alles zelf kunt toch?
zijn genoeg trieste figuren die tot hun 40e nog bij mammie wonen :|
die 250 euro valt nog mee maar heb nu voor de winter zo een ding waar warme lucht uit komt en moet ik extra betalen omdat het veel stroom gebruikt ... daarnaast nog eens eten, tandenborstel, scheergerief, hairspray, shampoo ... het lijken maar prullen maar het loopt aardig snel op hoor. Alleen denk ik dat het nog net iets goedkoper uitkomt om alleen te gaan wonen dus blijf ik toch hier wonen al wilt mijn moeder me keihard het huis uit en doet ze alles om me te irriteren. Vanmorgen sta ik op en ging ik beneden gaan eten. Toen ik terug boven kwam lagen al mijn lakens van mijn bed... ik moest mijn bed maar netjes opmaken. Zo kan dat hier niet langer verder... heb er nix op gezegd en naar beneden gegaan. Wat een k*twijf!!!!

die 250 euro valt nog mee maar heb nu voor de winter zo een ding waar warme lucht uit komt en moet ik extra betalen omdat het veel stroom gebruikt ... daarnaast nog eens eten, tandenborstel, scheergerief, hairspray, shampoo ... het lijken maar prullen maar het loopt aardig snel op hoor. Alleen denk ik dat het nog net iets goedkoper uitkomt om alleen te gaan wonen dus blijf ik toch hier wonen al wilt mijn moeder me keihard het huis uit en doet ze alles om me te irriteren. Vanmorgen sta ik op en ging ik beneden gaan eten. Toen ik terug boven kwam lagen al mijn lakens van mijn bed... ik moest mijn bed maar netjes opmaken. Zo kan dat hier niet langer verder... heb er nix op gezegd en naar beneden gegaan. Wat een k*twijf!!!!

Ja jij welGelukkig kan ik nog nadenken en zijn er meer mensen die mij nodig hebben. Ze heeft 3 kinderen achter gelaten die op mij steunen. En na wraak wordt je verdriet niet minder. Verder verneuk je je leven (die al zo verdoet is) nog meer. Haat verdoet leven alleen maar en kost je echt teveel. Het loslaten levert je veel meer op al is dat voor sommigen moeilijk voor te stellen.

Natuurlijk is iedereen die tot z'n 40e bij mammie woont triest, wat denk je ervan als iemand alleen is en bijv schilder is als beroep(of iets in de bouw) die kan no way een normaal huis betalen+eten+alles wat er bij hoort. Of als de ouders beiden een slechte gezondheid hebben en de "trieste figuur" niet bakken met geld verdient en geen partner heeft, dan vind ik het niet vreemd
als diegene nog thuis blijft. Er zijn zoveel dingen te verzinnen...
Ja belgen kunnen je helemaal verrot schelden zonder dat je het door hebt. Het enige wat door je hoofd gaat is "joh wat een leuk accent". Vind vooral vrouwen met een belgisch accent
![]()
Natuurlijk is iedereen die tot z'n 40e bij mammie woont triest, wat denk je ervan als iemand alleen is en bijv schilder is als beroep(of iets in de bouw) die kan no way een normaal huis betalen+eten+alles wat er bij hoort. Of als de ouders beiden een slechte gezondheid hebben en de "trieste figuur" niet bakken met geld verdient en geen partner heeft, dan vind ik het niet vreemd
Ik haat mensen die hun moeder haten, ik haat uberhaubt mensen die iets slechts zeggen over hun moeder...
Ik heb overigens gekozen voor optie 1, alleen klopt de verwoording bij deze score niet. Mijn moeder is namelijk overleden...
Dus voor degene die hun moeder 'haten', denk er ff 2 keer over na en stel jezelf is voor dat je morgen wakker wordt en dat je haar nooit meer zult zien of spreken....

in die tijd ben je ook zielig als je geen leven hebt opgebouwtNatuurlijk is iedereen die tot z'n 40e bij mammie woont triest, wat denk je ervan als iemand alleen is en bijv schilder is als beroep(of iets in de bouw) die kan no way een normaal huis betalen+eten+alles wat er bij hoort. Of als de ouders beiden een slechte gezondheid hebben en de "trieste figuur" niet bakken met geld verdient en geen partner heeft, dan vind ik het niet vreemd
enige manier hoe je met die leeftijd nog niet genoeg geld verdient voor een huurhuisje is als je nog steeds aan je krantenwijkje zit die je in de zomer voor je 16 werd hebt genomen om de volgende zomer op vakantie te kunnen met je marginale jumpvriendjes.