AndroidHealthClinic

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168
pff gast kan je niet beter op kamers gaan als je je moeder haat ?

heel dwaas topic :hamer::duh::no:

dwaas? sry djoet maar waarmee denk jij je te moeien als je ook maar 1 sikkepit afwist van mijn situatie zou je hard wegrennen en maken dat je ontvoerd werd door aliens om te ontsnappen aan mijn moeder en ik kan VEEEEL verdragen!! maar dus echt VEEEEEEEEEEEEL daarom dat ik ook zei in de topicstart "ignore dit topic or do the poll"

Dan moet je in je topic ook vermelden wat ze allemaal geflikt heeft en anders dit hier gewoon niet posten.

Als je moeder je echt het leven onmogelijk maakt zou je hier niet zoveel posten of je druk maken of een shirtje wel fashionable is. El Smurfo, je lijkt met deze thread een beetje op een relnicht.

• Topic Starter Topic Starter
Als je moeder je echt het leven onmogelijk maakt zou je hier niet zoveel posten of je druk maken of een shirtje wel fashionable is. El Smurfo, je lijkt met deze thread een beetje op een relnicht.

:roflol: was ik gisterenmorgen niet geplooid voor haar bedreigingen zat ik nu een week zonder elektriciteit en geen pc en geen internet!! en ik ben GEEN relnicht!!!!! Take a better love at me!!

Ik kijk naar mijn ouders net zoals naar mijn drie kinderen. Gelukkig ben ik gezegend met een fantastische jeugd en geef dat in die hoedanigheid ook door aan mijn kids. Er is maar een woord dat hier bij past, onvoorwaardelijk!!!! ;)

hoe je situatie ook is, als je in zo'n onmin/haat met iemand leeft en er op korte termijn geen mogelijkheid tot verzoening meer mogelijk is, zoek dan naar een manier om te scheiden.

dit gaat anders van kwaad naar erger en wie weet waar het allemaal op uitdraait.
nadien kunnen de banden nog altijd op één of andere manier terug aangehaald worden, maar dat zal alleen de toekomst uitwijzen.

haat werkt trouwens zowel mentaal als fysiek enorm slopend en is gewoon een verspilling van energie, probeer dus constructief aan je probleem te werken.

hoe je situatie ook is, als je in zo'n onmin/haat met iemand leeft en er op korte termijn geen mogelijkheid tot verzoening meer mogelijk is, zoek dan naar een manier om te scheiden.

dit gaat anders van kwaad naar erger en wie weet waar het allemaal op uitdraait.
nadien kunnen de banden nog altijd op één of andere manier terug aangehaald worden, maar dat zal alleen de toekomst uitwijzen.

haat werkt trouwens zowel mentaal als fysiek enorm slopend en is gewoon een verspilling van energie, probeer dus constructief aan je probleem te werken.

ik haat werken ook enorm :D en echt enooooorm. Maar ik krijg er geld voor en daar denk ik altijd aan tijdens momenten dat ik het heel zwaar heb op het werk en in het weekend krijg ik dan echt een voldaan gevoel dat ik het deze week weer eens gehaald heb :p

ik hou van mijn moeder, vroeger was ik de meest onmoglijke kl***zak thuis en heeft ze me nog buiten gekegeld :(

maar ik heb haar nooit gehaat daarvoor, en nu respecteer ik haar terug als vanouds, iedere ouder-kind relatie kan ooit verstoord geraken, maar imo moet er altijd een weg terug zijn want er zijn niet veel mensen die je kunt op blijven rekenen, no matter what

:roflol: leuk topic.

Smurf je bent te oud om te puberen. Get over it.

Als je een keer niet doet wat je mama van je vraagt terwijl je van haar kost en inwoning krijgt trekt ze de stekker uit je internet? wow wat een verschrikkelijke heks zeg :rolleyes:

Smurf je bent te oud om te puberen. Get over it.

Als je een keer niet doet wat je mama van je vraagt terwijl je van haar kost en inwoning krijgt trekt ze de stekker uit je internet? wow wat een verschrikkelijke heks zeg :rolleyes:

ik krijg kost en inwoning :roflol: ik krijg juist nix, ik betaal er 250 euro/maand voor voor een klein kamertje en koop daarnaast nog mijn eten ook en every other single thing i want. En daarover gaat het trouwens niet, al was het mss leuk geweest dat ik net als jij gratis eten en inwoon zou hebben. En je wilt niet weten welke wereld ik moeten verzetten heb om dat te bereiken want eerst wou ze nog de helft van mijn loon om hier te mogen blijven, dan was het 500 euro/maand en nu dus maar 250. Al geef ik wel veel geld uit aan levensnoodzakelijke middelen zoals eten en onderhoudsproducten .

1, je moeder haten is voor pubers. Mijn moeder en ik zitten op het zelfde niveau qua veel dingen. Ze doet veel voor me en kookt heerlijk. Ik ben nooit boos op haar en zij niet op mij.

ik haat werken ook enorm :D en echt enooooorm. Maar ik krijg er geld voor en daar denk ik altijd aan tijdens momenten dat ik het heel zwaar heb op het werk en in het weekend krijg ik dan echt een voldaan gevoel dat ik het deze week weer eens gehaald heb :p

is herkenbaar.

doch de ene dag is de andere niet, af en toe zitten er echt klotedagen tussen en soms gebeurd wel eens iets dat de dag best aangenaam maakt.

maar als je echt alle dagen een job 100 % tegen je zin doet, dan zou ik toch serieus overwegen om naar iets anders uit te kijken.

heb vroeger ook vaak afgewisseld van werk en heb nu al enkele jaren iets dat ik min of meer wel graag doe.
ik verdien misschien wel ietsje minder dan vroeger maar ben stukken gelukkiger en daar draait toch alles om, niet ?

is herkenbaar.

doch de ene dag is de andere niet, af en toe zitten er echt klotedagen tussen en soms gebeurd wel eens iets dat de dag best aangenaam maakt.

maar als je echt alle dagen een job 100 % tegen je zin doet, dan zou ik toch serieus overwegen om naar iets anders uit te kijken.

heb vroeger ook vaak afgewisseld van werk en heb nu al enkele jaren iets dat ik min of meer wel graag doe.
ik verdien misschien wel ietsje minder dan vroeger maar ben stukken gelukkiger en daar draait toch alles om, niet ?

ik ga geen betere verdienste vinden in een straal van 6-7 km van hier dus zolang ze mij niet ontslaan op volvo blijf ik er werken en als ik over 5 jaar "mo" ben dan gaat het leven al iets aangenamer worden. Nog maar 4.5 jaar doorbijten dus .. :D en kom ik dan nog net te weten ook dat ik dit jaar nog geen eindejaarspremie krijg :(

ik krijg kost en inwoning :roflol: ik krijg juist nix, ik betaal er 250 euro/maand voor voor een klein kamertje en koop daarnaast nog mijn eten ook en every other single thing i want. En daarover gaat het trouwens niet, al was het mss leuk geweest dat ik net als jij gratis eten en inwoon zou hebben. En je wilt niet weten welke wereld ik moeten verzetten heb om dat te bereiken want eerst wou ze nog de helft van mijn loon om hier te mogen blijven, dan was het 500 euro/maand en nu dus maar 250. Al geef ik wel veel geld uit aan levensnoodzakelijke middelen zoals eten en onderhoudsproducten .

ga dan in godsnaam het huis uit. Sjezus.

Terug
Naar boven