Fitness Seller

Hoeveel bench-pressen jullie nou en wat is jullie doel?

1x70

4x10x55

Ik ben pas 3 maanden geleden ofzo begonnen, dus niet gaan zeuren :P

@Blackadder: Nice!

Doel 1*150

Bank op dit moment 6/8 herhalingen met 110kg

wat boeit het eigenlijk hoeveel gewicht je 1 keer omhoog kunt duwen? (geldt ook voor alle andere oefeningen). 1 rep heeft weinig zin toch? Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Ik bp 50-60 kg 6-12 reps.

Dat zou ik ook veel interessanter vinden om te horen van anderen,wat ze werkelijk trainen ipv te horen wat ze 1 keer omhoog kunnen duwen.

wat boeit het eigenlijk hoeveel gewicht je 1 keer omhoog kunt duwen? (geldt ook voor alle andere oefeningen). 1 rep heeft weinig zin toch? Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Ik bp 50-60 kg 6-12 reps.

Dat zou ik ook veel interessanter vinden om te horen van anderen,wat ze werkelijk trainen ipv te horen wat ze 1 keer omhoog kunnen duwen.

Tuurlijk boeit dat wel, je wil toch af en toe is ff kijken of je sterker wordt.
ben zelf ook niet zo van toppen, maar merk het wel aan mijn setjes of ik er wat bij doe.

Jij komt ook niet vaak op dit forum, neem ik aan?

Als jij traint met 10 reps en ik met sets van 1 rep, hoe gaan we dan gewicht vergelijken?

Maar je merkt toch ook of je vooruitgaat wanneer het gewicht waar je sets mee uitvoert hoger wordt?

tuurlijk merk je dat, en als je dat merkt gooi je er meer gewicht op.

maar er zijn mensen hier die dat willen delen, hun progressie!

als jij dat flauwekul vind, moet je er niet op reageren!:D

Gister in m'n 5x5..5x80 gedaan...en m'n doel is oneindig met een goede uitvoering..wil namelijk grote pecs, ben geen PL

Vandaag 110 gedrukt , had gehoopt 2 reps maar dat zat er niet in . Die eerste was loodzwaar en had toen nog geen spotter . Eind deze zomer wil ik toch wel wat hoger gaan zitten in reps op die 110 . Dan zou ik die een keer of 8 a 12 moeten kunnen ...

lijkt me geen makkelijk doel. denk niet dat je het haalt eerlijk gezegd:o

Gelieve het juiste antwoord(en) te onderstrepen:

* Hij heeft een rugblessure welke alleen een negatieve invloed heeft op zijn deadlift-prestaties

* Hij is vergeten het prefix 'partial' voor het woord squat te zetten.

* Hij heeft lichaamsverhoudingen waar, zoals Adema ooit zei, Fido Dido de slappe lach van zou krijgen.

* Hij doet doet nog maar sinds kort de deadlift, zodat hij technisch gezien nog niet de juiste 'groove' heeft gevonden.

* Bij het verzinnen van zijn trainingsgewichten heeft hij onvoldoende studie verricht naar het fenomeen: Gemiddelde Percentatieve Verhoudingen En Realistische Verschillen Qua Prestaties Tussen De Squat En Deadlift.

* Hij doet al zijn deadlifts raw en squats in een Triple-Super-Duper squat suit.

* Een of andere combinatie van bovenstaande.

:D

lijkt me geen makkelijk doel. denk niet dat je het haalt eerlijk gezegd:o

Makkelijk zeker niet .Had je me 3 maand geleden gezegd dat ik 5x100 zou drukken , had ik je ook niet geloofd . Maar ik moet wel zeggen dat de progressie wel trager gaat nu .

druk nu 72 kg (vanmiddag eens 74 proberen) en ben wel tevreden als ik 90 ofzo haal.

Druk nu 85-90. Doel is gewoon zsm > 100Kg :D

Ben nu bezig mijn benchpress op te krikken met 1-4 rep setjes. Mijn max is namelijk maar 4x70 en ik wil over een maand zeker 10x70 drukken !!

Doel is iets van 1x150 (Voorlopig)

1x140kg kan ik nu, men doel is gewoon zoveel mogelijk

doe men setjes als volgt:
-opwarmsetje met 60kg
-10x100kg
-8x110kg
-6x120kg

Terug
Naar boven