XXL Nutrition

Hoeveel bench-pressen jullie nou en wat is jullie doel?

Nu 2x65kg met een BW van 65kg. Voorlopig doel is 1x100kg

Die waren al heel sterk toen ze begonnen waarschijnlijk
Ik heb mensen gezien die bij 90 begonnen, en bij 100 geen vooruitgang meer hadden. Ook heb ik iemand gezien die bij 35 begon en 185 clean heeft gehaald. Daar valt dus weinig over te zeggen.

als je al een zware bouw hebt voordat je begint met liften krijg je echt wel meer omhoog dan 40 hoor;)

Ja weet ik wel , maar de meeste ecto's beginnen bij 30 kg , net als ik . Gaat wel pijlsnel de lucht in hoor die bench .
Maar nogal een vreemde redenering dat je enkel 150 kan drukken met anabolen ...

als je al een zware bouw hebt voordat je begint met liften krijg je echt wel meer omhoog dan 40 hoor;)

Ik was 92 kg bij 1.79 (en hooguit 20% vet) en maxte met 35 kg de eerste training. Het gaat er niet om waar je begint, maar waar je eindigt.

Heb in 3 verschillende gyms getraind, waren maar weinig naturals die meer
dan 150 kg wegdrukten

Zijn ook maar weinig mensen die op kracht trainen..

ik ken wel iemand van 1.70 bij 90 kg die 160kgx6 gewoon bencht

dan 150 kg wegdrukten

Dat ze het niet natural hebben gedaan betekent natuurlijk niet automatisch dat ze het natural nooit hadden kunnen bereiken. De meeste mensen zijn gewoon te lui om jarenlang te trainen voor iets wat ze met een spuit binnen 6 weken denken te kunnen.

dan 150 kg wegdrukten

Meeste mensen in de gym komen voor hun uiterlijk . Setjes met 150 kilo is loodzwaar ... Maar als je die mannen makkelijk 10 keer 110 ofzo ziet wegdrukken , dan weet je toch dat ze wsl wel aan de 150 komen ?
Kerel waar ik mee train , traint nu zo 'n 5 jaar en die drukt 3x160 als hij maxt . Hij maxt gewoon zelden omdat zijn doelen elders liggen .

De meeste bodybuilders drukken relatief weinig omdat ze totaal geen techniek hebben,met alleen lompe kracht moet je veel sterker zijn om 150 kg te halen dan als je de beweging super efficient uitvoert.

Ik hoop toch nog wel ooit de 100 te halen eigenlijk liever nog meer maar ik ben er niet goed in om efficiente technieken aan te leren en ik vrees ook niet zo sterk van mezelf.Ik druk nu (maximaal) 80.

dan 150 kg wegdrukten
Echte sterke mannen zijn dikzakken die ergens in één of andere garage in een zelfgemaakt rack met kettingen zitten te benchen.

Overeenkomsten met sommige leden berust op louter toeval.

Echte sterke mannen zijn dikzakken die ergens in één of andere garage in een zelfgemaakt rack met kettingen zitten te benchen.

Overeenkomsten met sommige leden berust op louter toeval.

Gelukkig schrijf je "garage" en voel ik me niet aangesproken. :D

Terug
Naar boven