Rebel_x
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 17
1x70
4x10x55
Ik ben pas 3 maanden geleden ofzo begonnen, dus niet gaan zeuren![]()
15 jaar en dan 1 * 70 , goed bezig zeg ik dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1x70
4x10x55
Ik ben pas 3 maanden geleden ofzo begonnen, dus niet gaan zeuren![]()
Tuurlijk man . Gaat wel effe duren . Ken genoeg volk van bij ons op de gym dat naturel traint en +150 drukt ...
Die waren al heel sterk toen ze begonnen waarschijnlijk
Iedereen begint toch bij een debiele 30 of 40 kg bench ?

Ik heb mensen gezien die bij 90 begonnen, en bij 100 geen vooruitgang meer hadden. Ook heb ik iemand gezien die bij 35 begon en 185 clean heeft gehaald. Daar valt dus weinig over te zeggen.Die waren al heel sterk toen ze begonnen waarschijnlijk
als je al een zware bouw hebt voordat je begint met liften krijg je echt wel meer omhoog dan 40 hoor![]()
als je al een zware bouw hebt voordat je begint met liften krijg je echt wel meer omhoog dan 40 hoor![]()
Maar nogal een vreemde redenering dat je enkel 150 kan drukken met anabolen ...
Heb in 3 verschillende gyms getraind, waren maar weinig naturals die meer
dan 150 kg wegdrukten
Heb in 3 verschillende gyms getraind, waren maar weinig naturals die meer
dan 150 kg wegdrukten
Echte sterke mannen zijn dikzakken die ergens in één of andere garage in een zelfgemaakt rack met kettingen zitten te benchen.Heb in 3 verschillende gyms getraind, waren maar weinig naturals die meer
dan 150 kg wegdrukten
Echte sterke mannen zijn dikzakken die ergens in één of andere garage in een zelfgemaakt rack met kettingen zitten te benchen.
Overeenkomsten met sommige leden berust op louter toeval.

Echte sterke mannen zijn dikzakken die ergens in één of andere garage in een zelfgemaakt rack met kettingen zitten te benchen.
Overeenkomsten met sommige leden berust op louter toeval.

Ja, kwist niet goed waar je trainde.Gelukkig schrijf je "garage" en voel ik me niet aangesproken.![]()