AndroidHealthClinic

Hoeveel bench-pressen jullie nou en wat is jullie doel?

Wat is daar nou triest aan , er zijn nou eenmaal mensen die nooit 150 kg zullen benchen.
Sommige zullen dit wel halen..

Man er zijn heel wat mensen die 250 benchen zonder ooit iets genomen hebben, waarom zou 150 niet mogelijk zijn ? Ik ben er zeker van dat ik ooit wel 150 zal benchen . En ik train natural en ik was de definitie van het woord 'ecto' en nee ik heb geen brutalgenen ... Als je maar genoeg traint , een goeie motivatie hebt en een goed uitgekiend eetschema hebt , kan iedereen een beest worden .

• Topic Starter Topic Starter
bij mij op de sportschool is er ook iemand die naturel 5x5x160 drukt dus, Ik hoop dat ook ooit is te halen. Gisteren weer 1rm gedaan met bench press en heb 1rm van 97,5kg.

Wat is daar nou triest aan , er zijn nou eenmaal mensen die nooit 150 kg zullen benchen.
Sommige zullen dit wel halen..

Iedereen kan binnen hooguit een paar jaar 150 benchen. Maar dan heb je het over het algemeen niet over vetallergische mensen en sommige "clean bulkers" die gewichten aan de bar vaak ook onbelangrijk vinden. Hoewel ze dat stiekem vaak wel vinden.. Die komen daar vaak pas aan na de nodige kuurtjes, als ze er al komen.

Dat (self proclaimed) ecto concept is natuurlijk een monsterexcuus voor mensen die niet hard genoeg trainen en eten.

Laatst bewerkt:
Man er zijn heel wat mensen die 250 benchen zonder ooit iets genomen hebben, waarom zou 150 niet mogelijk zijn ? Ik ben er zeker van dat ik ooit wel 150 zal benchen . En ik train natural en ik was de definitie van het woord 'ecto' en nee ik heb geen brutalgenen ... Als je maar genoeg traint , een goeie motivatie hebt en een goed uitgekiend eetschema hebt , kan iedereen een beest worden .

:roflol:

Zinloze discussie . Spuit jij je maar vol , we spreken mekaar nog als jij balletjes van, 1 cm diameter hebt en ik 10 keer 150 bench . :thumb:

Laten we samen de eerste zijn :)

Eigenlijk was ik de eerste :p Nu zelf nog leren hoe je correct drukt ...:o

Hoe ubertriest dat er mensen zijn die denken dat je naturel nog geen 150 kan benchen:roflol: ..alsof dat ook zo'n mijlpaal is:o

Het is wel jammer als mensen dat denken idd maar wel flauw om te beweren dat het geen mijlpaal is.Vrijwel iedereen zal er toch heel behoorlijk voor moeten trainen.Bovendien zal aanleg wel degelijk een rol spelen.En er zijn inderdaad veel bodybuilders die uiterlijk zeker zo belangrijk vinden,voor hun is het misschien nog moeilijker te halen maar áls die het halen kunnen ze het wel allebei hebben,er goed uitzien en goede gewichten halen.Niet zulke goede gewichten als top powerlifters,maar het zou ook nergens op slaan om iedereen af te zeiken die dat niet haalt.

Iedereen kan binnen hooguit een paar jaar 150 benchen. Maar dan heb je het over het algemeen niet over vetallergische mensen en sommige "clean bulkers" die gewichten aan de bar vaak ook onbelangrijk vinden. Hoewel ze dat stiekem vaak wel vinden.. Die komen daar vaak pas aan na de nodige kuurtjes, als ze er al komen.

Dat (self proclaimed) ecto concept is natuurlijk een monsterexcuus voor mensen die niet hard genoeg trainen en eten.

Ik vindt dit een aanval op mij persoonlijk. Jij zit hier precies te lachen
met mensen die de 150 kg niet halen en wel alles voor de sport over
hadden

RebelX, dit was volgens mij voor jou bedoeld:

Zoals ze op GetBig zouden zeggen: epic low standards.

Het hangt allemaal gewoon af van je omgeving. In Japan voel ik me een echte reus met mijn 1m70. In België, en in Nederland zeker, voel ik me een dwerg. Jij traint wrs in een gym waar niet veel sterke mensen trainen, dus jij hebt verkeerde standaarden als het op kracht aankomt.

In het land der blinden is eenoog koning.

Ik vindt dit een aanval op mij persoonlijk. Jij zit hier precies te lachen
met mensen die de 150 kg niet halen en wel alles voor de sport over
hadden

Jij trekt je iets persoonlijk aan, dat is wat anders. Je kan het ook opvatten als motivatie. Mijn punt is dat als je op voorhand al gelooft dat het onmogelijk is je er zeker niet gaat komen terwijl dat met flink eten en trainen absoluut wel mogelijk is. Als het je doel niet is wordt het natuurlijk een ander verhaal. Maar ga niet niet "roflollen" als mensen beweren dat iederen ver kan komen, ook zonder juice.

I rest my case.

even tussen door, hoeveel gewicht gebruiken jullie bij de wijsvingercurl ?

Ik knijp een nr. 4 dicht met enkel mijn wijsvinger.

Zoooo!! RAW? Clean?

En hoeveel massa heb je daarop gewonnen (omtrek)

Zoooo!! RAW? Clean?

En hoeveel massa heb je daarop gewonnen (omtrek)

Droge massa bedoel je waarschijnlijk? Dan moet hij eerst zijn vingervet verrekenen. Bako heeft namelijk dikke worstekluifjes van het bulken. Reken maar niet op mooie vingerspierdefinitie definitie met strakke esthetische lijnen:o

Trainen jullie trouwens ook voorkant vinger (de strekkers) ?

Trainen jullie trouwens ook voorkant vinger (de strekkers) ?

yup, met de bandjes van IronMind. Anders krijg je last van je elleboog van al dat gripwerk.

@Trasher: je kunt door mijn vingers anders wel de aders zien lopen. Helemaal verstopt van al dat gebulk weliswaar :eek:

Hoeveel curls kan jij doen met 5 kg ?
Ik 200 en dan heb ik altijd zo een pomp ... Ben ik dan aan het groeien ?
Of moet ik misschien supplementen nemen ?
Ik ken iemand die testo neemt en die curlt 8 kg . Moet ik ook kuren ? Want het duurt allemaal zo lang ...

Terug
Naar boven