Fitness Seller

Hoeveel €uro's

X-smal

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Eerst en vooral, dit is geen topic waarin prijzen van AS genoemd worden (dit om een slotje te voorkomen)

Het is gewoon de vraag hoeveel €'s heb jij al uitgegeven aan het gebruik van AS en gedurende welke periode (enkel AS, geen gewone supp's)

Indien de regels overtreden worden mag er van mij een slotje op, maar probeer het clean te houden.

Voor mezelf zal dit om en bij de 2500-3000€ zijn op 3j.

Aantal opmerkingen verwijderd

Geloof dat sommigen niet begrijpen wat 'clean houden' is. Ik had ook rood kunnen trekken voor bepaalde zeer domme uitspraken.

De eerste die denkt leuk te zijn door aan te geven dat hij rijker is geworden door AAS gaat niet alleen op de bon maar vliegt er gelijk vanaf.

• Topic Starter Topic Starter
Aantal opmerkingen verwijderd

Geloof dat sommigen niet begrijpen wat 'clean houden' is. Ik had ook rood kunnen trekken voor bepaalde zeer domme uitspraken.

De eerste die denkt leuk te zijn door aan te geven dat hij rijker is geworden door AAS gaat niet alleen op de bon maar vliegt er gelijk vanaf.

200% terecht

damn :eek: x das bijna 1000 euris per jaar
hoe vaak kuur je per jaar dan?

Krijg het elk jaar weer van de paashaas.

Denk rond de 2000euro.

man ,, dure shit zeg, dat kuren

2 euro :D

ik ben nu 38 en ben begonnen toen ik 17 was ofzo tijdje eruit geweest een jaar of 8 ivm bergbeklimmen.
denk in al die jaren dat er een mooie middenklasser door me bloed en pis is gegaan!
Jammer? hmm deels wel en deels niet, soms denk je was dat alles wel nodig en is het me allemaal waard geweest.
Iedereen heeft zo zijn hobby of passie BB incl. doping is een erg dure grap en soms is het een beetje TE.
Mensen die volop wedstrijden draaien en zodoende hoog aan de top komen zullen dit soort investeringen het zeer zeker waard vinden, anderen die niet de power en spirit hebben om jaar in jaar uit door te gaan zullen eind v/d rit denken: sonde.
Wie van jullie hoort daarbij?
Ook als je kijkt wat een sporter jaarlijks gebruikt aan supplementen zoals whey-eiwit en cratine etc etc ook dan zul je zien dat je jaarlijks op zeer hoge bedragen uitkomt en soms vraag ik me weleens af of je met minder ook zulk resultaat had geboekt!
De producenten van supplementen spelen handig in op de vraag erna en varen er wel bij, maar als je kijkt naar de BB,rs van vroeger dan zie je dat zei veel van die supps niet hadden en er wel verschrikkelijk uit zagen.

alleen het nadenken over hoeveel het me al gekost heeft in de jaren maakt me depressief :(

thnx x-small :mad:

iemand toevallig nog wat prozac liggen :rolleyes:

-rodge

weet het niet of wil het eigenlijk niet weten wat alles bij elkaar kost bedoel dan supplementen en aas vrouwtje is wel ooit kwaad maar ja dan zeg ik maar altijd
maar ik rook niet!!!!:p

• Topic Starter Topic Starter
weet het niet of wil het eigenlijk niet weten wat alles bij elkaar kost bedoel dan supplementen en aas vrouwtje is wel ooit kwaad maar ja dan zeg ik maar altijd
maar ik rook niet!!!!:p

vind ik een goede opmerking

roken kost je aan 1 pakje per dag (ff gemakkelijk rekenen) 5euro * 7 * 52 = 1820€

daar stel je volgens mij toch enkele leuke kuurtjes mee samen.....

niet meer dan 600 euro

Tja, het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Ik heb er redelijk wat geld ingestoken, had ik het niet in de roids gestoken dan wel in iets anders.

alleen het nadenken over hoeveel het me al gekost heeft in de jaren maakt me depressief :(

thnx x-small :mad:

iemand toevallig nog wat prozac liggen :rolleyes: -rodge

and he just keeps on spending...:D

ontopic..ach tja..ik zuip niet, ga niet echt vaak op stap..ik denk dat het enigzins in balans is met de diehards die wekelijks hun lever kapot zuipen..is het niet?! met name het kwalitatieve eten is duur imo..

poeh heb het nietg bijgehouden maar denk rond de 1500 euro in een jaar of 4. Daar zal nog wel wat bijkomen maar maak het niet meer te gek.

Laatst bewerkt:
tot nu toe ca een E250,-

Alles bijmekaar met suplements enzo en plannen voor april, ik denk dat ik tussen de 1500-2000E
zit. Per jaar

Terug
Naar boven