Fitness Seller

Hoeveel €uro's

waarom zouden we dat doen :D , ga echt geen 12 weken off gaan hoor:D

slin kost geen reet en pregnyl ook al niet.

en trouwens al je op dat bedrag zit dat ben je al goed gevorderd hoor dan spreken we ni over een 3de kuurtje of zo he...

je ziet het hier veel langs komen, 2de kuur en igf/sth slin gaat er al in :o

is voor geen kloten nodig als je geen wedstrijden wil winnen;)

Lijkt me niet onverstandig om toch af en toe keer off te gaan. Er zijn er wel een aantal die bridgen of cruisen maar lang niet iedereen denk.

En tja... ik wil wel wedstijden winnen als het kan dus ik overweeg wel serieus Slin en GH :D

ik schat mezelf op een kleine 900€ voor m'n kuurtjes,inclusief suplementatie in de nakuur (creatine en dergelijke)

qua gewone suplementatie, off time creatine,whey,wheight gainer,fatburners,al die dingen,heb ik de afgelopen 3 jaar toch wel al rond de 3500 a 4000 euro uitgegeven... eigelijk wel heftig als je het zo bekijkt...maar heb er geen spijt van,elke euro heeft me geholpen een stapje dichter te komen met de fysiek die ik hedendaags heb...en ben er best fier op!

Wat is zonde
Denk heeft ook te maken met wat je uit te geven hebt.
Ik heb een eigen tegelzet bedrijf dus 2500 per jaar is niks vind ik
Denk als je maar een loontje hebt van 1700 per maand moet je gewoon gaan denken waar je prioriteiten liggen
En natuurlijk als je een relatie hebt.
maar ik doe gewoon ik koop een kuur en koop voor me vrouw een arabishe paard zij blij ik blij :D

Dat is een beetje jouw probleem, jij denkt dat je alles maar weet maar je weet nog niet eens de helft!

Praten en fantaseren doe jij nogal graag volgens mij, maar wake up en ga nu maar weer sparen voor je test/deca kuurtje!!!

On - Topic:

Ik denk dat idd iedere hobby duur is, en je er dingen voor over moet hebben!
Of je het nu uitgeeft aan stappen en h**ren....of aan je sport...!!!:D

weet wel ongeveer wat er allemaal bij hoort hoor ;)

niet alles moet pokkeduur zijn hoor

Dat is een beetje jouw probleem, jij denkt dat je alles maar weet maar je weet nog niet eens de helft!

Praten en fantaseren doe jij nogal graag volgens mij, maar wake up en ga nu maar weer sparen voor je test/deca kuurtje!!!

On - Topic:

Ik denk dat idd iedere hobby duur is, en je er dingen voor over moet hebben!
Of je het nu uitgeeft aan stappen en h**ren....of aan je sport...!!!:D

idd,maar dan geef ik liever m'n geld uit aan m'n sport dan aan h**ren,en als ik niet zou trainen dan zou het naar m'n wagen of m'n huis gaan...

Wat is zonde
Denk heeft ook te maken met wat je uit te geven hebt.
Ik heb een eigen tegelzet bedrijf dus 2500 per jaar is niks vind ik
Denk als je maar een loontje hebt van 1700 per maand moet je gewoon gaan denken waar je prioriteiten liggen
En natuurlijk als je een relatie hebt.
maar ik doe gewoon ik koop een kuur en koop voor me vrouw een arabishe paard zij blij ik blij :D

blingbling in ya face boY!
heeft er eentje geld zat:P

haha, dat je niet tegen men kop kan heb ik ondertussen al wel door hoor ;)

Het wordt hier hard gespeeld:eek:

200 euries, vind het onzin om heel veel te kuren, naar mijn inzien is 1 keer per jaar voldoende en ik leef liever wat langer!
Het zijn vaak de mensen die steeds stoppen met trainen en dus moeten ze weer kuren om er boven op tekomen, jammer!

• Topic Starter Topic Starter
200 euries, vind het onzin om heel veel te kuren, naar mijn inzien is 1 keer per jaar voldoende en ik leef liever wat langer!
Het zijn vaak de mensen die steeds stoppen met trainen en dus moeten ze weer kuren om er boven op tekomen, jammer!

dat zullen flinke kuren zijn ??? ???

op 2 jaar en 4 kuurtjes
rond de 1500 E op 2 jaar

39 weken aan de HGH 5iu per dag, 8weken igf-lr 3 100mcg PWO, 3 weken test prop, tren en winnie...you do the math:o

weet nie en wil nei wete

Terug
Naar boven