Mr. B.I.G.
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het niet.. Ging alleen over AS.. Als dat 15000 per jaar is... Denk ik dat je geen amateur meer bent of wel?
Incl. eten, supplementen, AS... en een abonnement bij een hele dure sportschool kom je er wel ja!
Denk dat de gemiddelde serieuze amateur wedstrijd bodybuilder toch wel 15.000 per jaar kwijt is...!
Nou als je heel het jaar door GH op 10iu draait nog flink wat IGF ernaast en nog flinke hoeveelheden AAS. Dan zodra je in wedstrijdvoorbereiding gaat een flinke hoeveelheid geld investeren in vetvebranders en vochtafdrijvers dan kom je wel een heel eind.
15000 is wel heel veel maar stiekem aan tikt het wel door.
Wil verder niet in details gaan, maar voorbeeld hierboven komt aardig in de buurt ja...! En nee heb het alleen over AS en dergelijke...! Weet zeker dat iedere serieuze amateur dit wel aantikt hoor...! Wordt vaak nog al onderschat denk ik...!
De producenten van supplementen spelen handig in op de vraag erna en varen er wel bij, maar als je kijkt naar de BB,rs van vroeger dan zie je dat zei veel van die supplementen niet hadden en er wel verschrikkelijk uit zagen.

Wat Biggi ezegt klopt wel.
Ik ken jongens die een aantal jaren geleden een wedstrijd voorbereiding hadden van 6000 gulden. Puur die 12 weken voor de wedstrijd wat ik toen van ze begreep.
Jongens die door willen stomen naar top benelux moeten nu eenmaal flink investeren.
klopt maar heb het het even uitgerekend en ik kom op max 9700 euro.
maar dan heb je wel mooie prijzen voor AS en geen afzettersprijzen...
sth neem je het hele jaar door en is 2 kitjes per maand, maar dan hangt het er vanaf wat je daarvoor betaald he, scheelt soms 100 euro per kitje![]()
de kosten van de AS vallen wel mee, het is enkel de sth en igf dat de kassa op hol laten slaan .
weet wel ongeveer wat er allemaal bij hoort hoor![]()
niet alles moet pokkeduur zijn hoor
PCT is ook zoiets.... kost niet veel maar als je alles optelt is het stiekem toch best wat
, ga echt geen 12 weken off gaan hoor