AndroidHealthClinic

Hoeveel €uro's

Denk dat de gemiddelde serieuze amateur wedstrijd BBer toch wel 15.000 per jaar kwijt is...!

Denk het niet.. Ging alleen over AS.. Als dat 15000 per jaar is... Denk ik dat je geen amateur meer bent of wel?
Incl. eten, supplementen, AS... en een abonnement bij een hele dure sportschool kom je er wel ja!

Denk het niet.. Ging alleen over AS.. Als dat 15000 per jaar is... Denk ik dat je geen amateur meer bent of wel?
Incl. eten, supplementen, AS... en een abonnement bij een hele dure sportschool kom je er wel ja!

Nou als je heel het jaar door GH op 10iu draait nog flink wat IGF ernaast en nog flinke hoeveelheden AAS. Dan zodra je in wedstrijdvoorbereiding gaat een flinke hoeveelheid geld investeren in vetvebranders en vochtafdrijvers dan kom je wel een heel eind.

15000 is wel heel veel maar stiekem aan tikt het wel door.

Geen idee hoeveel precies.

Maar zoals eerder al opgemerkt kan het aan het eind van de rit wel veel geld zijn, maar zonde?

Stel je had geen AAS gekocht, wat had je er dan mee gedaan? In een andere hobby gestoken? :)

jeetje wel duur dat kuren zeg. En hoe moet je dat als amateur bb'er dan betalen die 15000 euro. Je hebt toch geen sponsers dan of wel? Een duur grapje wordt het dan. Ik ga nog maar even door met whey en creatine. Is me al duur zat :D

Precies als ik niet zou kuren zou ik dan geld overhouden? Nee want dan was ik wel volop wezen stappen met alles wat daarbij hoort...

Nee doe mij dit leventje maar...:D

Ik weet niet precies hoeveel ik er aan uitgegeven heb maar ik weet wel dat steroiden het goedkoopste zijn, supplementen en voedsel komen véél duurder uit (gezien op een volledig jaar dan). Zeker met de komst van de underground labs kosten kuurtjes niet zoveel meer.

Zeker 1000-1500 euro per jaar AS de laatste 3/4 jaar, daarvoor ongeveer de helft en in de gulden-tijd daar weer de helft van.

Nou als je heel het jaar door GH op 10iu draait nog flink wat IGF ernaast en nog flinke hoeveelheden AAS. Dan zodra je in wedstrijdvoorbereiding gaat een flinke hoeveelheid geld investeren in vetvebranders en vochtafdrijvers dan kom je wel een heel eind.

15000 is wel heel veel maar stiekem aan tikt het wel door.

Wil verder niet in details gaan, maar voorbeeld hierboven komt aardig in de buurt ja...! En nee heb het alleen over AS en dergelijke...! Weet zeker dat iedere serieuze amateur dit wel aantikt hoor...! Wordt vaak nog al onderschat denk ik...!

Wil verder niet in details gaan, maar voorbeeld hierboven komt aardig in de buurt ja...! En nee heb het alleen over AS en dergelijke...! Weet zeker dat iedere serieuze amateur dit wel aantikt hoor...! Wordt vaak nog al onderschat denk ik...!

Wat voor werk doe je dan of heb je daar sponsors voor? Lijkt me anders bijna onbetaalbaar, als je naast je sport ook nog wilt leven.;)

OT:
Interessant topic.

Daarom moet je er denk ook alles voor opzij zetten, anders kan je het gewoon niet betalen...

Wat Biggi ezegt klopt wel.
Ik ken jongens die een aantal jaren geleden een wedstrijd voorbereiding hadden van 6000 gulden. Puur die 12 weken voor de wedstrijd wat ik toen van ze begreep.

Jongens die door willen stomen naar top benelux moeten nu eenmaal flink investeren.

De producenten van supplementen spelen handig in op de vraag erna en varen er wel bij, maar als je kijkt naar de BB,rs van vroeger dan zie je dat zei veel van die supplementen niet hadden en er wel verschrikkelijk uit zagen.

Die gaven het 10 dubbele uit van de bedragen die hier genoemd worden?? ???

Wat Biggi ezegt klopt wel.
Ik ken jongens die een aantal jaren geleden een wedstrijd voorbereiding hadden van 6000 gulden. Puur die 12 weken voor de wedstrijd wat ik toen van ze begreep.

Jongens die door willen stomen naar top benelux moeten nu eenmaal flink investeren.

klopt maar heb het het even uitgerekend en ik kom op max 9700 euro.

maar dan heb je wel mooie prijzen voor AS en geen afzettersprijzen...

sth neem je het hele jaar door en is 2 kitjes per maand, maar dan hangt het er vanaf wat je daarvoor betaald he, scheelt soms 100 euro per kitje :o

de kosten van de AS vallen wel mee, het is enkel de sth en igf dat de kassa op hol laten slaan .

klopt maar heb het het even uitgerekend en ik kom op max 9700 euro.

maar dan heb je wel mooie prijzen voor AS en geen afzettersprijzen...

sth neem je het hele jaar door en is 2 kitjes per maand, maar dan hangt het er vanaf wat je daarvoor betaald he, scheelt soms 100 euro per kitje :o

de kosten van de AS vallen wel mee, het is enkel de sth en igf dat de kassa op hol laten slaan .

Heb je wel rekening gehouden met T3/T4/Clen diuretica etc...

weet wel ongeveer wat er allemaal bij hoort hoor ;)

niet alles moet pokkeduur zijn hoor

weet wel ongeveer wat er allemaal bij hoort hoor ;)

niet alles moet pokkeduur zijn hoor

Geloof best dat je weet waar je eht over hebt. Heb het ook niet nagerekend zo interessant vind ik het nu ook weer niet. Maar je had het enkel over AAS/IGF/GH daarom dacht ik dat je dingen als Slin/T3 etc... niet in de prijs opgenomen had. Kost allemaal niet veel maar alle kleine beetje tikken wel aan. PCT is ook zoiets.... kost niet veel maar als je alles optelt is het stiekem toch best wat

Na een jaar of 3 in een ouwe wijven fitness te hebben gezeten,
en nu dus wel echt into het trainen thuis geraakt ... kan ik zeggen
dat ik nog niets heb uitgegeven eraan ...

Maar dat kan dan ook wel omdat ik er eigenlijk niet mee in contact
ben gekomen.

PCT is ook zoiets.... kost niet veel maar als je alles optelt is het stiekem toch best wat

waarom zouden we dat doen :D , ga echt geen 12 weken off gaan hoor:D

slin kost geen reet en pregnyl ook al niet.

en trouwens al je op dat bedrag zit dat ben je al goed gevorderd hoor dan spreken we ni over een 3de kuurtje of zo he...

je ziet het hier veel langs komen, 2de kuur en igf/sth slin gaat er al in :o

is voor geen kloten nodig als je geen wedstrijden wil winnen;)

Terug
Naar boven